Jump to content

Ремонт на трети стоп - А3


Slavcho

Recommended Posts

Привет,колеги!

Имам желание да ремонтирам третия стоп,тъй като вече светят само 3-4 диода/крушки. Проблема е как да достигна до него и по-точно как се сваля кората. Другият ми въпрос е дали се сменя целия стоп или само отделни крушки. Мерси! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само отделни крушки се сменят.

Аз лично не събрах достатъчно смелост да дърпам толкова силно, че да успея да сваля кората на капака. Ако някой знае "чалъма" да го сподели.

Действах с напън, не много силен, само се поддръпна кората и успях да развия и извадя третия стоп. По спомен имаше трудно за отвиване болтче.....

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се кората и достъпът до стопа е лесен. Преди да сменяте крушките проверете дали са изгорели. И моите болшинството не светеха, но проблемът беше в контакта м/у крушка и пластинките. Зачистих с фина шкурка, смених 2 крушки и сега си светят без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм разглобявала, става, само внимателно да не се счупят ципките, те са едни метални и малко упорити, трябва си напън, но не и грубо дъпане.. първо се сваляше май пластмасата от долната част на вратата, после горната.. усещат се къде са щипките и се дърпа.. това е и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте, колеги и аз пробвах да сменя крушките на третия стоп, свалих горната кора, под която е моторчето за задната чистачка, но долната под която е третият стоп в двата горни края е захваната с нещо като пломба или нит, напъвах я с отвертка, но не се маха, има ли някакъв начин да се махнат тези нитове? Пробвах да махна третия стоп без да свалям цялата долна кора, но има много  малко място и ме е страх да не я счупя.

 

Ето за това става въпрос: 

35900521_2010920238942061_2766236994806743040_n.jpg

Редактирано от Lifehatepwn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята няма такова нещо или не помня цялата беше на щипки.  Абе на снимката ми се вижда че този нит не е обгърнат от всякъде с пластмаса да не би да се избутва кората настрани смисъл само да е закачена като закачалка на този нит а не да е отвор през който минава нита. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, около нита има една дупка без пластмаса и сигурно така излиза, но на нашата тройка са счупени там около нита, обаче няма проблем, всички останали щипки държат добре.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах, няма как да се изкара кората от този кръгъл нит без счупване и аз си мислех, че има дупка в пластмасата, но явно само на снимката изглежда така, успях обаче да сваля стопа, беше хванат с един болт за капака на багажника и има много малко място ако не се свали кората, крушките са 10 и утре ще ги сменям, дано не изгорят пак набързо, че това упражнение с ваденето на стопа ми отне почти час, Отделно двете щипки на кората около самия стоп се извадиха и сега няма място да ги сложа пак и сигурно ще хлопа докато карам, но здраве да е.. по-нататък освен да счупя пластмасата около тези нитове и да сваля цялата кора, за да ги наместя пак..

Редактирано от Lifehatepwn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам спомени при мен да е имало такъв нит като чета мненията и останалите така казват. Аз не обичам да оставям нещата недовършени и на твое място бих се опитал да сваля цялата кора и да направя всичко така че повече да нямам работа там. Сега си се захванал с това. можеш да смениш крушките с лед такива. стисни им контактните пластини за по сигурно ако трябва и с поялник можеш да ги залепиш. Ако си счупил щипка също можеш да я залепиш понеже ще те дразни да ти хлопа, аз счупих 1 на голямата кора ама тя беше зверски забита в ламарината.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих пак Т5, не диодни, а обикновени, бяха 1.49лв. за 2 броя, само че в магазина имаше 1.2W , а на стопът пише 2.3W, но 2.3 не намерих никъде, пластмасата я закрепих някак и за сега не хлопа, поне сега си светят всички, преди бяха останали само 2 от 10.  Крушките са бели, светят червено заради червения капак. Покрай тях смених и на плафона на номера, малко трудно се бърка, понеже номера пречи, но от малкото място, което се отваря наклоних настрани плафона и с игла избутах старата крушка, новата с ръка успях да я набутам някак, в багажника плафоните ако някой се чуди като мен как се сменят аз успях да ги откопчея от щипката отзад, с малко бъркане се стига като махнеш "тайниците" в багажника от където се бърка да се сменят и крушките на стоповете и задните мигачи, от дясната страна е малко по-трудно понеже е и машинката за заключването на капака на резервоара там.

Редактирано от Lifehatepwn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...