Jump to content

Стабилизираща щанга


Recommended Posts

Ей тея в Ауди ако те вземат за тестов пилот на заплата 10 000евра ,колко пари ще спестят от части които монтират по колите ни ,а всъщност без въпросните части колите са ни по стабилни

Просто ти подсказах една нова идея ако колата ти хлопа от амовете ,за по тънко как ще стане,що се нервиш незнам

Само едно уточнение ,Аз питах колегите ако се заварят ,а ти може да искаш да си ги завреш

Редактирано от gogotzanovsf
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vankata_84 го е обяснил добре, към автора на темата НЯМА автомобил без стабилизираща щанга отпред!

От ВАГ групата примерно Голф3 1.4 е без стабилизираща щанга, Ибиза с малките мотори (до 1.4 мисля) - също.

Интересно е, защото лесно може да се сравни поведението на едно купе със и без щангата. Аз лично не съм пробвал, но хората намират разлика.

Друг пример - джипките Ровър Диско са без стабилизиращи щанги до 94-та. Разликата със и без щанги е фрапираща - дори с нови амортисьори джип без щанги е много по-нестабилен от такъв с изпуснали амортисьори, но със щанги.... Но пък позволява каране с почти двойно по-висока скорост по черен път, защото поема много по-добре неравностите.

Относно тропането на Б4 - част от призрачните шумове се дължат и на опори на амортисьорите (лагер на макферсона). Те също могат да се махнат и да се заменят с униболи:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я пробвай да караш със 150 км/час и пробвай да спреш рязко :hilezh: Ама гледай да няма никой по пътя,че да не утрепеш някой невинен :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата на колегата за да не отварям нова имам един въпрос ,ако заваря амортисьорите на средно положение дали ще спре тропането от тях . :unsure:

Предполага се че питаш напълно сериозно.....Логично ако е тропало от тях да спре да го прави.Въпроса е кой би карал кола без никаква реална амортизация, дефакто каруца с окове.:blink:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто гледах безумията на колегата и се пошегувах ,иначе днес си поръчах нови s-line амортесьори и пружини за опред от Порше.Хем да се похваля ,хем да не ме нахраните хахахаа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто гледах безумията на колегата и се пошегувах ,иначе днес си поръчах нови s-line амортесьори и пружини за опред от Порше.Хем да се похваля ,хем да не ме нахраните хахахаа

Би му меча какво е ЕС лайн амортисьор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червен спортен и се монтира със спортна пружина,на заводските ниски окачвания всички са такива :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропането изчезна....

Няма щанга,няма проблем! Чудесно решение на проблема,но не забравяй,че както в живия организъм всяко нещо има своето място и значение,същото е и в механиката на автомобила.

Да се опитваме да бъдем по-умни и да отхвърляме решенията за автомобилите ни,взети в Инголщат е глупаво.Най-малкото никой производител на автомобили няма да харчи огромни суми за да влага в производство си части,които са излишни или нямат предназначение.

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Второ-не съм малоумен и държа на живота и здравето си

и това на семейството и приятелите ми които возя.

При положение, че декларираш цитираното, а в същото време

наритваш основни компоненти от ходовата част, нещо не ми се вързва...

Честно, не мога да те разбера! :stupid:

Ако толкова нямаш пари, все една щанга втора употреба можеш да си позволиш.

Както и два нови тампона и биалетки, от време на време :hilezh:

При положение, че автопроизводителите водят борба

да икономисат всяка стотинка от цената на автомобила,

мислиш ли, че ще ти сложат нещо излишно, особено в тази конструктивна група?

( наскоро VW ни направиха проблем за едни бандажи с изолирбанд,

върху капачките на един кабелен канал в моторното отделение.

Касаеше се общо за 50 см. изолирбанд, за да не се отварят капачките на канала.

А въпросният канал беше променен/подобрен пак по изискване на VW..

Въпреки това, отказаха да плащат за "решението".

И този банд си остана за наша/на фирмата сметка,

защото ако пък получим рекламация за отворен канал на автомобила,

тогава става съвсем страшно).

П.П: И Ладата, модел '67 г. има стабилизираща щанга...

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава си стой в града и няма да имаш проблеми.Сега към всички компетентни които се изказаха и тепърва ще се изкажат.

Първо-не карам никой да си прави промени по колата.Въпроса ми беше-Някой който има Б4 дали е направил това.

Второ-не съм малоумен и държа на живота и здравето си и това на семейството и приятелите ми които возя.

Трето-след като съм махнал въпросната част,съм си подложил колата на екстремно натоварване като висока скорост и остри завой,за да видя как се държи,да не се пребия някъде.Това което съм установил е:НЯМА НИКАКВА НЕСТАБИЛНОСТ,НИКАКВА РАЗЛИКА ПРЕДИ И СЛЕД.Тука никой не каза"аз си я махнах и колата ми стана нестабилна или някаква си"Така че смятам темата за изчерпана и не смятам да отговарям на никакви глупости от рода на "да си заваря ли амортисьорите,или да си ги завра" или каквото или каквото и да е.Поздрави на всички

1 никои няма да ти каже че си е махнал щангата,защото никой здраво мислещ колега няма да го направи.

2 дано ако се трепеш да си сам а не да завлечеш в болница или по-лошо невинни хора които нямат нишо общо с глупавата ти постъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

аз да споделя мойто не професионално мнение,тези дни ми се разкачиха биалетките и карах така извесно време и бих казал 4е колата беще доста нестабилна,а при мен се усеща силно понеже е кабриолет и е по тежка,така че има смисал от тая щамга със сигорност,поне според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

Второ-не съм малоумен и държа на живота и здравето си и това на семейството и приятелите ми които возя.

Трето-след като съм махнал въпросната част,съм си подложил колата на екстремно натоварване като висока скорост и остри завой,за да видя как се държи,да не се пребия някъде.Това което съм установил е:НЯМА НИКАКВА НЕСТАБИЛНОСТ........

Сериозно - това не ви ли прилича на Скрита камера?

Група скучаещи немски инженери се забавляват неимоверно ;)

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...