birdcall Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 (Редактирано) здравейте приятели...имам ауди а6 2.5 TDI 2002 г. автоматик....ония ден я закачих на компютър профилакатично и ми изкара някаква грешка на дюза при което този с компютъра ми замери умната дюза и каза, че кабела и е прекъснат и затова излиза тази грешка...посъветва ме да потърся друга такава...та въпроса ми е как като е бил прекъснат кабела на тази дюза колата си върви нормално, не забелязвам никакви проблеми....за какво служи тази умна дюза?...благодаря предварително! Редактирано 15 Август 2012 от RaDi_b4 Редакция на заглавието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 (Редактирано) за кво служи и как работи има тонове инфо в нета... инак може да се рециклиратза около 150лв успешно/ или нова за 700лв/ като им се смени намотката, която изгаря , която следи за броя и количество впръскване на горивото !!а като не работи дюзата колата е в "авариен" режим и си впръсква гориво по заводски настройки, а не по реални моментни параметри!може да се замери съпротивлението на буксата и трябва да е между 80-120 ома , коато е здрава!!!аз скоро минах по тоя път и ми помогна колегата Audi200V8 пиши му да те упъти! Редактирано 13 Август 2012 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 15 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 (Редактирано) благодаря колега!...какви са последствията от карането с прекъсната такава дюза? Редактирано 15 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 като не работи дюзата колата е в "авариен" режим и си впръсква гориво по заводски настройки, а не по реални моментни параметри!+ работи неравномерно на празен ход и повишен разход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 16 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 + работи неравномерно на празен ход и повишен разход!странното е, че не съм забеляззал такива симптоми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Аз карам с неработеща дюза вече втора година, просто не ми се занимава да я сменям. При мен сиптомите са:1) повишен разход (разбирай с 200-300мл, а не някаква фрапантна стойност)2) някой път като я натисна повече, все едно няма мощност и тръгва доста бавно3) пуши повече при ръчкаАз лично не знам за рециклиране на дюза, нова е 1300 лв в Порше, към 900 е в Шкода , дали тези от Порше не са готини, а ? Има и по-евтини варианти , но не разбрах дали на този етап искаш да я сменяш, за да пиша повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mapto Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Здравейте пичове. Реших да не отварям нова тема. От два дни вече съм с изкл. умна дюза и забелязвам, че колата върви много по-добре. Предупредиха ме, че разхода щял да се вдигне адски много. А от мненията до тук не виждам нещо такова. Ще се опитам да я засега сега. Но все пак какви са ви мненията относно дали да си я карам така?A6 C5 2000g. автомат,куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Как така изключена ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 ами разкачен и е кабела просто, ако е била окъсила вътре и е подавала грешни стойности е нормално да върви сега повече. определено ползата от тази дюза е огромна и е по-добре човек да я смени, но при мен идват клиенти с изключени дюзи от по 2-3 години и си карат така. Естествено разхода и вървежа няма да са като при работеща дюза, но може и без нея за известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Сигурей ли си, че компютъра "чете" грешните стойности ? Мисля, че компютъра не използва тези данни, когато дюзата е прецакана и ползва осреднени фабрично заложени стойности ? Поне така ми го обясняваха преди време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mapto Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 (Редактирано) В крайна сметка май реших да отида на вариант - рециклаж на дюзата. Причината е че не ми се дават много пари за чисто нова, а стара читава ми е трудно да си намеря. Когато е студена почва да се тресе по светофарите. Разхода не мога да го засека толкова точно. Редактирано 23 Август 2013 от mapto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 Къде ги правите тия рециклажи? На стария му "душегуб" взех от морга работеща иначе по нищо не се усещаше разлика, но това е докато е наред колата. Дойде ли ред за центровка на помпа - няма по какво да центроваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 24 Август 2013 Доклад Share Публикувано 24 Август 2013 В Бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване