Jump to content

Хвърля антифриз през капачката на разширителния съд


okops

Recommended Posts

Колеги, днес по магистралата ми го направи този номер - почна периодично да хвърля антифриз през капачката на разширителния съд, като се наложи да доливам допълнително течност. Маркучите стават значително по - твърди. Развих капачката на разширителния съд и при подаване на газ не видях да излизат мехурчета през течността, та оттам се чудя дали е възможно проблемът да идва от капачката (не виждам логика да е от нея) или от гарнитура на главата. В анттифриза в разширителния съд също не видях да има следи от масло. Също ако е от второто, какви пари ориентировъчно за гарнитура и труд ще ми трябват, а също да ми препоръчате човек за София, който да си свърши качествено работата и да не си остави ръцете, както обикновено се случва с колата ми като я оставя в някой сервиз :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо капачката. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Така ще направя :bia:/> , чета във vw форума за колеги със същия проблем и след смяна на капачката проблемът изчезва.

За да не отварям нова тема ще питам тук. Оправи ли се проблема след смяна на капачката, че аз отивам на гарнитура на главата? Ето и симптоматиката:

При мен пуши бело и тресе като загрее и на газ и на бензин. От ауспуха мирише на каквото гориво съм (малко повечко мисля). Освен това надува маркучите (стават доста твърди), температурата отива след 100-110 и парното изчезва на случаен принцип. Иначе държи температура и има парно добро. Понякога изхвърля и антифриза от капачката ако сипя на макс. Капачката смемена и проверена. Смемени са радиаторче на парното, термостат и водна помпа (също и кабели, капачка, палец, свещи). Проблема го имам основно зимата от 3 години. Карам с леко развита капачка вече, за да не надува и доливам само антифриз и дестилирана вода. Губи малко охладителна течност (100 гр. на 100 км.). Течове по маркучите съм изолирал и вярвам, че няма. Съветвайте колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, след още 1000 километра почна яко да надува и се оказа гарнитура на главата. Сменяй я и да ти шлайфат главата след това.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я закарах да я разтурат. Докато пътувах към сервиза (3км) температурата на таблото се покачи доста бързо, въпреки околната температура от -10оC. Парното така и не дойде, а температурата надхвърли 90 и продължи да расте... Със сигурност е направила възглавница.

Ще закарат главата да я шлайфат, гумички, напасване клапани, водачи там каквото се сещат и казаха за някаква снимка. Предполагам за пукнатини ще гледат... Отзивите - след като я взема.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да я шлайфат я провери дали не е спукана за да не си даваш парите на вятъра.

Задължително! Пък и за това е снимката, дето ми казаха, че ще направят... Мисля.... Нали?!

Понякога има пукнатини, които не се виждат с просто око, макар че е малко вероятно, но не и невъзможно такива дреболии да се отразяват на нормалната работа на охладителната система. Свързвам го с работата, която работя, макар други колеги да се занимават с "неразрушаващ контрол"... Или се вманиячавам вече :unsure: .

Сега наистина се замислям дали трябваше да се разколачва главата. Но това с парното при минус десет ме довърши вече (виж 2-3 поста по-горе). Такъв ремонт съм правил лично като бях по-млад на друг автомобил, но тогава налягането от цилиндрите "изригваше" в казанчето с антифриза... И пак се прибрах до нас де :dance:. Дано се вижда в моя случай сега как гарнитурката е пекнала, че да се успокоя, че ремонта не е напразен... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Днес ходих до сервиза в края на работният им ден. Гарнитурата беше на решето, особено към 4-ти цилиндър! Чудя се как съм я карал така 2-3 години.

Главата не е спукана (снимка), но 4 водача на клапаните са ремонтирани. Сменили са гумичките и са напаснали клапаните. Шлайф на главата също, разбира се! Та за главата само 150 лв. Не съм наясно с цените, но мисля, че е малко множко... Но както и да е! Здраве да има :bia: .

Отделно майсторите са се погрижили да сменят и всички гарнитурки и О-рингове по фланците на главата, както и др. дреболийки барабар с ремъка и ролката. Та поради дългото време на експлоатация на автомобила с издухала гарнитура се е получла ерозия и на блока. Вярвам, че няма кой да се навие (еле па я) да го сваля, да се шлайфа, пък може и да не се свалят всички ями от него... Та са сложили на блока някаква манджа, дето уплътнява и държи на температура, демек запълва ямите и се удървя от високата температура. Отгоре идва гарнитурата (от скъпите) и нови болтове. Вярвам, че ще изкара още дълги километри моторчето B)

Тъй като току що беше включила перката за 1-ви път се разбрахме утре да я взема, че да изстине и да я проверят отново. А вътре парното беше направило сауна! Явно преди ремонта съм карал със смес 1:1 антифриз:компресия в радиаторчето на парното :D

С две думи аз се чудех дали не е напразно цялото разглобяване, а то е било дошло време отдавна за такава интервенция

Толкова с моят опит.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Здравейте. Искам да попитам за ауди а4, доста ми хвърля антифриза а маркучите са меки и държи температура 90° 

Трета капачка сменям 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Димитър123 написа:

Да, стягам я. Чува се щракване 

90°си е нормално. 

От къде може да е проблема? 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Димитър123 написа:

Здравейте. Искам да попитам за ауди а4, доста ми хвърля антифриза а маркучите са меки и държи температура 90° 

Трета капачка сменям 

Най-вероятно проблема е във водната помпа, но не е изключено и в някой от маркучите да е, колкото и добре да изглеждат на пръв поглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...