MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Искам да се допитам предварително до запознатите относно тая дилема.Значи джантите които си търся масово са от Ауди А4 (В6)/(В7) там заводския размер гуми с който излизат е 235/45/17.Обаче моята кола е Ауди А4 (В5) Фейс а там препоръчителния размер е 225/45/17.По калкулатора за гуми дават разлика от 0.9мм. в двата размера и 1км/ч. в скоростомера.Питанията са ми две.Проблем ли е този 1 сантиметър по-висока гума в полза на 235/45/17 спрямо 225/45/17 ???Окачването ми е заводското спортно тип 1ВЕ колата е 1.8Т |quattro|Джантите се предполага че са със следните параметри 7.5Jx17 ET43При неравности и по принцип ще имам ли проблем (да закача в калниците или носачи някъде?)Зимния размер ми е 195/65/15 мога ли да си ползвам за резервна гума 15-ката при нужда и да не се притеснявам за дифове и прочие?Изобщо какви проблеми бих имал в такава ситуация с тези размери за тази кола?Изобщо всякаква информация относно тези несгоди би ми била полезна и пълзотворна.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Няма проблем адаш,слагай и не му мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 От кога те чакам се включиш адаш хаха ... проблема е че немога да сложа нищо още ... ама се принудих да попитам тъй като както споменах въпросните джанти С-лайн ги слагат на В6-ци и В7-ци и там размера гуми е друг и се чувствам длъжен да се презастраховам като питам предварително Ти сигурен ли си че нема проблем ... ако намеря с такива гуми да не ти доФтасЪм да ги бартеросваме за моя размер после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) И аз да ползвам темата.Пък и други колеги, които имат някакви въпроси, да питат тук, че да стане малко информативна. Колата е Seat EXEO (AUDI A4 B7 PL46, испанска сглобка). По каталог я дават със следните джанти:7 J x 16” ET 45 с гуми 205/55 R167,5J x 17” ET 42 с гуми 225/45 R178J x 18” ET 42 с гуми 225/40 R18Проблем ли ще има, ако сложа джанти:7,5J x 17 ET45 с гуми 225/45 R17 Редактирано 17 Август 2012 от kiril_bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Проблем ли ще има, ако сложа джанти:7,5J x 17 ET45 с гуми 225/45 R17Аз съм точно с такива параметри на гуми и джанти и нямам никакви драми, само да спомена, че съм със стандартно окачване.Мисля да минавам на 235/45/17, че тези ми се виждат много тесни и за това ще пробвам 235 - по-широки, по-голяма стабилност в завои.Правилно ли мисля или няма да получа желания ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) С 17" ЕТ45 - джантите по-навътре ли са или по-навън от оригиналните 17" ЕТ42 Редактирано 17 Август 2012 от kiril_bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Колкото по-голямо е ЕТ-то а по-малко J-то джантата влиза по-навътре.Пример:Джанта 7Jx17 ET45 е по-навътре спрямо Джанта 7Jx17 ET43 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Киро колко инча са? Ако са еднакви инчове влизат по на вътре.Адаш реалната разлика в височината на гумите е 4,5мм. тва е все едно да сложиш чисто нови 225 с 7мм дълбочина на протектора и да караш с 235 с 3мм дълбочина.Епа звънни ко ме чакаш кат месия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Разбрах. Джантите са по-навътре.Благодаря Ви.Важното е, че няма да има проблем с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Аз съм точно с такива параметри на гуми и джанти и нямам никакви драми, само да спомена, че съм със стандартно окачване.Мисля да минавам на 235/45/17, че тези ми се виждат много тесни и за това ще пробвам 235 - по-широки, по-голяма стабилност в завои.Правилно ли мисля или няма да получа желания ефект?Разлика почти няма да усетиш. Пипни си окачването по-голям ще е ефекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Казано по нашенски: Е оти тогава тия калкулатори го дават почти 1-сантиметър разлика ве адаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Isaev Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Колеги позволете ми и аз да си изкажа (професионалното) мнениеКъм автора на темата:разликата между 225/45/17 и 235/45/17 не се изразява само в ширината и височината,но и в тегло и товароносимост(в твоя случай те засяга почти съвсем нищожно) този фактор не трябва да те притеснява.Лично според мен може да ти изиргае евентуален номер офсета на джантата.Защо ще отговоря въпреки,че сигурно знаеш както и другите момчета от форума.Колкото по-голямо е ЕТ-то на една джанта,тя влиза повече навътре и обратното когато същото е по-малко.На джанта 7.5J могат да се монтират гуми с ширина от 215 до 235 като идеалнит реазмер е 225,което съвсем не означава,че не може да се монтират гуми 235 широки.Такааа много се увлякох.Това което може да стане(не е задължително отново подчертавам) гума 235/45/17 в комплект с джанта 7.5J и ЕТ-43,може да опре горе в окачването.ПС:Лелееее изписах цял роман ::D:D 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) От това най-вече се притеснявам да не опре горе в окачването и отпред-отгоре в калниците при завой или неравност ...п.п Щото разлика си има и при окачването на В5 спрямо В6 и В7 ... .. . Редактирано 17 Август 2012 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Казано по нашенски: Е оти тогава тия калкулатори го дават почти 1-сантиметър разлика ве адаш? Адашче то туй в диаметър го дава но реалното е в радиуса. Димек от централния отвор до най-горна точка на гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Ясно адаш ...Ама това с окачването и прочие може ли някой да го потвърди или ... .. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Трябва да се види 225 къде минава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Трябва знам ... затова и се надявам да се появи някой колега който е карал и с двата размера на В5 и да сподели ... за момента съм чувал за 18-ки джанти от колеги с леко разминаване в размера че не става щото опират в горния носач и така.Същото твърдят и за в моя случай но ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Isaev Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Ами по принцип най-добрият вариант за В5 е 7.5 или 8J широка джанта,офсет 35 и гуми 215/45/17,225/45/17 или 235/40/17 от които най-добрият размер за нашите пътища са 225-иците.На В6 стават 235/45/17 но съм ги монтарал на джанти с 35 офсет А варианта в който може да опрат е само в окачването,няма да опре в купето или подкалника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Живот и здраве може и лично да се убеддя какво ще се случи.Както споменах джантите които търся са със следните параметри: 7.5Jx17 ET43Репликите не ги гледам и отразявам. Редактирано 17 Август 2012 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Isaev Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Успех ти желая колега и да се похвалиш ако се получат нещата.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Почти съм сигурен , че няма да станат. Само с 2мм твоите гуми ще излезнат навън спрямо моите, а знаеш моята история Освен това гумите с които е пробвах бяха на ограничител, при по голям протектор нещата ще се влошат още повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 (Редактирано) Окачването ще го сменя със С-лайн спортно, но и за гумите ме интересува.А някой запознат ли е с какъв размер фланци няма да има драми и опиране на гуми 225/35-45-17, 7.5J, ET45 на нормално и на спортно окачване? Редактирано 21 Август 2012 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 (Редактирано) Моите джанти са 17" 8J ET35 с гуми 235/45/17. Със спортно окачване съм, не опират никъде и предполагам си видял как седят П.П. За незапознатите: става въпрос за A4/B6 седанП.П.П. Мисля, че с по- голямо ЕТ от 35 ще имаш проблеми, но нека по- запознатите кажат Редактирано 21 Август 2012 от d`a`n`n`y Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 В5-225/45R17, стават и 235/45R17B6/B7-235/45R17Боби, слагай 235/45/17 смело няма да имаш никакви драми.Марто на теб фабрично за 17 цола ти дават 225/45/17, така че не знам к`ви са ви дилемите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Ще сложа 235, но и фланци искам, че с този J на моите джанти не ми харесва много, точно защото съм виждал тези на Дани, а и на други и искам и моите да изкарам малко с едни фланци, но какви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване