Jump to content

АФН автомат не върви след 3к оборота


LUDsAUDI

Recommended Posts

Накратко, харесал съм едно А4 АФН Авант, колата е на чужденец, външен и вътрешен вид отлично състояние. По окачване, ходова част, климатроник, ел.оборудване никакви забележки. Правя си тест драйв, колата набира като Икарус по нагорнище с 15% наклон и така до 70 на равно или 90 надолнище, след това газта е до дупка оборотомера е на 3к на 3-та мисля и до там никаква реакция за повече.

Естествено реших да я закача за диагностика, но навсякъде беше фраш по сервизите на обяд а бяхме притиснати от време и не можахме да свършим нищо. Разбрахме се сряда отново да се видим и да закачим колата и да умуваме според грешките цена и дали въобще си заслужава да я купувам.

Един бърз преглед по подобни теми ме навежда на мисълта, че колата влиза в някакъв авариен режим и оттам резултата е подобен. Според вас нещата на какво отиват дебитомер, турбо, автомат или нещо друго. Дори и да излезе дебитомер и турбо на веднъж смятам с едни 500-600лв за ремонт ще се размина и отново бих казал ценово ще съм доволен от покупката. Много ме плаши евентуален проблем с автомата, а там до колкото съм запознат ремонтите са от 1000+лв с неясен край, което по-скоро ще ме откаже от покупка. Автомата е от най-първите на А4: 028305292.jpg

Ако е възможно дайте по някой коментар, ако някой е има подобен проблем :bia:

ПС: Снимката е примерна от нета...

Мисля да скоча до Иво(ифидик) ако е свободен да я погледне смятам ще му стане ясно, другия вариант ако няма възможност се чудя направо в Ауди да я замъкна ама знам ли колко са специалисти...

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с турбото - зацапване например или някой друг елемент от тази система, дебитомер също така. Автоматът на този модел е 4 степенен (01N) и е от стара им генерация почти неразрушим, желателно е да му се сменя масло редовно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при Ифидик, за съжаление го нямаше и брат му каза, че най-вероятно няма да ходи днес в сервиза. Други познати ми препоръчаха диагностика на едно място(Бош сервиза под Кауфланд Възраждане) и то специално за дизели.

Закачиме я и колата няма грешки в автомата, АБС, Еърбезите, климатроника, гледаха стойности на двигателя всичко уж в норми. Излиза някаква грешка на турбото(не се чува и да надува) , според единия турбото е тотал, според другия е само геометрията и с чистене ще се оправи, на въпроса ми дали след смяна на турбо колата ще се оправи отговора беше 99% ама трябва пак да се види не били много по турбота. Гледаха маркучи да смуче някъде въздух нещо, всичко било ОК, колата е с големия ФИС дисплей и за съжаление не работи(тръгна веднъж за 2мин в рамките на 2-3дни, иначе при всяко палене колата си изкарва началния надпис на целия борд) предполагам някъде кофти връзка или спойка, за съжаление не успя да се конектне към таблото да видим за грешки или нещо друго и дали не изписва някакъв проблем. Не запомних и каква грешка даваше уж на турбото, че да ви дам по конкрена информация :wall: .

Мисля, че с човека ще се споразумеем за цената която аз ще му дам, според вас с едни 1000лв дали ще оправя турбото и евентуално ако излезе още нещо дребно и(или) евентуално дебитомер или да не се занимавам с тая кола. При диагностиката при форсирване на ход колата работеше много равномерно, няма пушилки претрисания и някакви ексцесии :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи такива майстори дето лекуват невървежа с ново турбо... :stupid: Поне грешката от мотора можеш ли да кажеш каква беше, че то грешки много... :unsure:

Може един N75 да е за 90-100лв, може маркуче да е, може геометрия да е... Погледна ли линка дето постнах? Може от много неща да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Да погледнах какво ми постна, ясно ми е по принцип че много "майстори" като им е трудно да диагностицират проблем и казват ново турбо и всичко заспива, аз затова и не съм напълно сигурен че това е проблема. Въпреки всичко говорейки с други приятели и случки от техни познати нещата отивали наистина на турбо, но въпреки всичко ми е трудно да си обесня как дори и без турбо и в авариен режим тая кола няма да може да вдигне над 70 на равно(ако спира на 130-140 иди доди ама 70 :gruebel: ). Днес при диагностиката колегата Стан355 беше с мен той кара 1.9АФН пробва да изчисти някакъв филтър с нафта в който влизала вода и който на него му е правил подобен проблем, но в случея нямаше ефект. Много ме е яд, че не запомних грешката и дори и да се върна да питам момчето надали ще помни, много е трудно да взема отново колата за проба, следващата ни среща ще е или за покупка или не...

Казах му една цена за която бих си сложил главата в торбата и се надявам с едни 1000 до максимум 1200лв за турбо и ремонти и едно обслужване да се размина, все пак двигателя работи доста добре не смятам, че има някакви поражения при него. Колата се кара всеки ден по едни предполагам 100км това проблем ли е или е поносимо ако я взема до следващата седмица :hilezh: Само да кажа, че взема ли колата отива задължително при Иво, нз дали се занимава с турбини ако не ще се води в друг добър препоръчан сервиз който вече имам на ум :zustimm:

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С турбини / а и не само/ се занимава един пич от форума на Шкода - Самуил...мисля ника му е bega4kata..намери му телефона и му звънни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ново турбо и обслужване за тези пари няма да се включиш по-скоро ще е изчистено в най-лошият случай, втора употреба - изчистено или рециклирано. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Точно Васил и Самуил имах в предвид, не ги познавам хората ама съм чувал само хубави работи за сервиза им, ако Иво ми каже че съм за турбина мисля да им я карам на място и да си я взема чак когато има сила да си носи гумите :hilezh:

Да за ново турбо въобще не говорим, дори и за 2-ра ръка не ми се иска понеже състоянието пак ще е под въпрос, по-добре пълна профилактика на това да знам, че ще е както трябва поне едни 50-60к км предполагам трябва да се вмъкне в едни 400лв ако разбира се не е тоталка :gruebel:

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На градско си голям оптимист за тези километри, трябва си редовно продухване иначе смъкни километрите с един порядък. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Продухването за мен не представлява абсолютно никакъв проблем, всеки който ме познава го знае :hilezh:

Аз работя извън града и ползвам кола предимно извънградско, което смятам в случея е още по-добре, на година предполагам ще минавам не повече от 12-15к км от които 2-3к градско и все пак се надявам на безпроблемни 50к на ремонтирано турбо... Към момента съм в очакване дали човека ще ми се съгласи на финансовата оферта, вече се самонавих да си слагам главата в торбата пък каквото е писано да става :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скачай смело щом го купуваш на цената на голф няма какво да мислиш, а и хората които разбират от турбини са ти под ръка.

( тази турбина на автомат дори с чип не можеш да я счупиш )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колега какъв се оказа проблема при тази кола ?

Не купих колата понеже човека замина за чужбина преди да и оправим документите, но няколко спеца казаха че проблема е в турбото а не в автомата, така че не вярвам да беше нещо страшно, колата си беше слънце за сумата която и се търсеше, но не съжалявам понеже си купих същата но куатро след време :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...