Jump to content

как да изчистим карбуратора


opaa

Recommended Posts

здравейте искам да попитам как си чисти карбуратора на ауди 80 ако може с снимки да ми покажете

Редактирано от opaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих чистител за карбуратори и дроселни клапи на Wurth за 15 лева. Мисля има и на Liqui Molly също добри отзиви чувам макар, че аз си ползвам Вюрта. То си пише пръскаш около 30 секунди в областта на всмукване в карбуратора при работещ двигател като постепенно се увеличават оборотите добре е да не ти гасне колата, защото после пали трудно трябва или да помпиш газта или да я запалиш с много газ. Закарваш я 3/4 пъти до лютеницата и се поотпушва после от към вървеж до едно време докато се задръсти пак с калпавия ни бензин. Естествено за процедурата са нужни 2-ма човека ;). Ако имаш представа каква чернилка излиза през ауспуха ще се чудиш това бензин или дизел е :D

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих чистител за карбуратори и дроселни клапи на Wurth за 15 лева. Мисля има и на Liqui Molly също добри отзиви чувам макар, че аз си ползвам Вюрта. То си пише пръскаш около 30 секунди в областта на всмукване в карбуратора при работещ двигател като постепенно се увеличават оборотите добре е да не ти гасне колата, защото после пали трудно трябва или да помпиш газта или да я запалиш с много газ. Закарваш я 3/4 пъти до лютеницата и се поотпушва после от към вървеж до едно време докато се задръсти пак с калпавия ни бензин. Естествено за процедурата са нужни 2-ма човека ;). Ако имаш представа каква чернилка излиза през ауспуха ще се чудиш това бензин или дизел е :D

колата ми е на гас и като прехварлим на бензин и като дам гас забива муцуна и се изтрелва веднага какаф може да е проблема знаете ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и моя скромен опит във чистенето на карбуратори.Задължително сваляне и разглобяване на съставни части махане на всички гумени уплътнения ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.След това киснене във кореселин поне 24 часа след това киснене във нафта пак 24 часа.След тази процедура продухване със сгъстен въздух.Карбуратора светва.Преди сглобяването смяна на всички уплътнения не са скъпи въобще.Пожелавам ти успех дано да съм ти бил полезен.

колата ми е на гас и като прехварлим на бензин и като дам гас забива муцуна и се изтрелва веднага какаф може да е проблема знаете ли ?

най вероятно запушена ускорителна помпа или скъсано платно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и моя скромен опит във чистенето на карбуратори.Задължително сваляне и разглобяване на съставни части махане на всички гумени уплътнения ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.След това киснене във кореселин поне 24 часа след това киснене във нафта пак 24 часа.След тази процедура продухване със сгъстен въздух.Карбуратора светва.Преди сглобяването смяна на всички уплътнения не са скъпи въобще.Пожелавам ти успех дано да съм ти бил полезен.

значи трябва да се изчисти карбуратора

Да кажа и моя скромен опит във чистенето на карбуратори.Задължително сваляне и разглобяване на съставни части махане на всички гумени уплътнения ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.След това киснене във кореселин поне 24 часа след това киснене във нафта пак 24 часа.След тази процедура продухване със сгъстен въздух.Карбуратора светва.Преди сглобяването смяна на всички уплътнения не са скъпи въобще.Пожелавам ти успех дано да съм ти бил полезен.

най вероятно запушена ускорителна помпа или скъсано платно.

каде се намира тая помпа или това платно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пръскане отгоре нищо важно не се чисти , както е казал колегата разглобяване и чистене . И помни кое как си смъкнал , че някои работи може да останат за резерва :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пръскане отгоре нищо важно не се чисти , както е казал колегата разглобяване и чистене . И помни кое как си смъкнал , че някои работи може да останат за резерва :hilezh:

Относно забиването на предницата при даване на газ и моята правеше така след като разглобих жиглъорите и ги продухах без да разглобявам абсолютно целия карбуратор , всичко се оправи :) , но иначе както каза колегата за целия карбуратор е най- добре и най правилно, но мисля че не е работа за абсолютно всеки човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...