deMiroff Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Здравейте, колеги!Предвид високата цена на бензина и високия разход се реших да премина на газ. Колата ми е Ауди А4 Б5 АДР мотор. Относно марката ГИ - спрял съм се на Фобос 2. Остава по-трудното, а именно да се намери качествен сервиз. Мисля си за Клаас сервиз или фирмения сервиз на Фобос в Плевен. Чувалсъм добри отзиви за някакъв сервиз във Велико Търново. Препоръчайте някой сервиз, където ще свършат кадърно работата.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Здрасти колега . Лично сам леко за тях но най хубави за газов инжекцион са на международното едни два големи гаража . Те са професорите на тази работа познават ги всички газаджии. Класс гледат само как да те ожулят нали сам ходил не стига съм и с час и на туй отгоре чакаш и ако не е станало те бавят лично съм видял как си правят експерименти с трабите за гърмежи. в Велико Търново също са големите спецове . 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Здрасти колега . Лично сам леко за тях но най хубави за газов инжекцион са на международното едни два големи гаража . И аз така съм чувал за сервиза с двата гаража.Намира се срещу "Разградското шосе" в посока към София.КЛААС просто ги пропусни,такива калпазани са,че може да ти пробият стъклото, за да ти слъжат пълначката там.Слагат материали,каквито ТЕ си искат не каквото искаш.На едно Ауди 3 пт им казахме че искаме ланди ренцо и като вземаме колата гледаме БРЦ,питам ЗАЩООООООООО,ами така били преценили,че е най добре.Няма какво повече да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 (Редактирано) аа ти нищо не знаеш аз бях там лично има си един пич дето рабира ама не се бута на всеки с реда си ония дебеличкия Огнянката тои и всички останали са голяма работа.Сам си смених мембраните на изпраителя изчистих го хубаво .И ми вика то тъй ако го може всеки аз ще те взема на работа(има си опътване в всеки ремонтен комплект.Почна да оглейда колата с БРС е колата и почна да ми приказва че дебитомера не бил добре всещи и кви ли не др неща .затворих капака и у дома.Без да дописвам и колеги от другите форуми са доволни от работата на тези пичове на международното. преди бензиностанция shell посока софия Редактирано 7 Септември 2012 от Achoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Мен пък в гаражите преди Шел ме излъгаха 3 пъти ме въртяха и като видпха, че съм с комп стаг казаха, че едва ли имат такъв софт, н ода мина другиден, минах след 2 дни, казаха ми да доида след още 2 дни и т.н. накрая се отказах и си купих кабел Чувал съм, че е добър специалист майстора, инженер е, но ме пренебрегнаха няколко пъти, така че не знам какви майстори са. Но за Русе това е мястото, за което има най-добри отзиви. Надявам се да споделиш какъв монтаж са ти направили след това, на колко са ти разпробили дюзите и какво налягане използва Просто карам същия мотор и ми е интересно да сверим нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deMiroff Публикувано 16 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Тази седмица проверих и в двата сервиза - и в двата не монтират Фобос. Пичовете в сервиза на международното ми препоръчаха ГИ "Томасето". Предполагам, че щом го монтират често, са наясно кое как да го направят. Като се има предвид факта, че според повечето колеги във форума важен е монтажът на ГИ, а не толкова марката, ще се доверя на момчетата за "Томасето"-то. Следващата седмица оставям колата да се газ-ира, стига да има свободен ден ... и нека силата бъде с мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Томасето не произвеждай ГИ-та, те произвеждат изпарители и нивомери. Те се комплектоват със полски и компютър софтуеър, дюзи от където попаднат, китайски скоби, БГ маркучи и бутилки и така. Мога да ти кажа къде ще ти монтират БРЦ, но цената ще е поне 1400-1500 лв. Сам си прецени дали ти се дават толкова пари, или ще икономисваш със сбирщайна, наречен томасето. Редактирано 16 Септември 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Тази седмица проверих и в двата сервиза - и в двата не монтират Фобос. Пичовете в сервиза на международното ми препоръчаха ГИ "Томасето". Предполагам, че щом го монтират често, са наясно кое как да го направят. Като се има предвид факта, че според повечето колеги във форума важен е монтажът на ГИ, а не толкова марката, ще се доверя на момчетата за "Томасето"-то. Следващата седмица оставям колата да се газ-ира, стига да има свободен ден ... и нека силата бъде с мен Тия и те лъжат!Баси хората дет се навъдиха!Томасето ГИ няма!Произвеждат само някои компоненти!Виж какъв бъркоч са ти забъркали като комп,софт,рейка,нивомер,тръби и маркучи изпарителя е ясен!Лек ден и успех в избора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Тази седмица проверих и в двата сервиза - и в двата не монтират Фобос. Пичовете в сервиза на международното ми препоръчаха ГИ "Томасето".Едно приятелче слага такива ГИ с гаранция естествено в своя газ-сервиз,за твоята кола щял да струва около 1100 лв,пиши тези колко ти искат.Като го питах какво е това томасето,каза че полски или чешки суфтуер и разни други неща,които не помня, Номера му е 0897910191 Пламен,звънни му ,ако искаш,за да ти обясни за какво става дума,често ходим да си лафим с него. Редактирано 16 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Искат 1100 ама за какво?Какъв комп,софт,рейка,нивомер,тръби и маркучи?Това е много висока цена за полска или латвийска електроника,защото няма каква да бъде!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Искат 1100 ама за какво?Какъв комп,софт,рейка,нивомер,тръби и маркучи?Това е много висока цена за полска или латвийска електроника,защото няма каква да бъде!!!И аз мисля,че има ГИ на по ниски цени,но като се споменаха горе едни цифри като 1300-1400,реших и аз да кажа колко би струвала тази,заради колегата питах.Ако поставянето на АГУ е едно и също, а разликата в цената е различна,сам да си прецени.Цената може би е по ниска,защото момчето си работи само.Постоянно има автомобили за поставяне на уредби при него.А много ясно че в тази сума влиза абсолютно всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 То е ясно че влиза всичко!Не може да сложиш без горепосочените елементи.Мисълта ми е за произхода им,марка и т.н.От това до голяма степен зависи цената и надеждността им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Колегата ако иска да се обади и да пита и после да сподели това,което са му казали и ти ще си кажеш мнението.Иначе съм съгласен стеб,трябва да знаеш за какво точно даваш пари и какво трябва да очакваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Това вече е отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deMiroff Публикувано 16 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Хм, доста ме позамислихте. Ще се разходя утре пак да разпитам по-подробно за компонентите. Чували ли сте отзиви за някой си Людмил. Сервиза му се намира към "Славянско изкуство" някъде. Двама познати са си слагали при него ГИ и за 3-4 месеца нямат оплаквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Чували ли сте отзиви за някой си Людмил.Чували сме, даже караме вече трета година с поставена от него уредба, безпроблемно. Момчето е перфекционист и си изпипва работата. Преди работеше предимно с БРЦ, има доста опит и то в бяла държава. Моя съвет е да не пестиш 200-300 лв от първоначалната инвестиция и да си сложиш хубава уредба от доказан производител. Във времето ще си възвърнеш инвестицията. Редактирано 16 Септември 2012 от martinich 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deMiroff Публикувано 18 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Днес най-накрая успях да мина през сервиза на Клаас. Предлагат ми ГИ OMVL Dream XX| N на цена 1200 лв. Тази марка за пръв път я чувам. Някакви отзиви за този производител. Другият вариант е BRC за 1600 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) Далече от този сервиз,познавам хора които работят там,малко ги е срам дори да кажат къде работят,но нали и те трябва хляб да ядат.В първия си пост описах какво правят там.http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://www.centralgarageadwick.co.uk/omvl.htm&prev=/search%3Fq%3Domvl%2Bdream%2Bxxi%2Bn%26hl%3Dbg%26rlz%3D1W1RNQN_bgBG463%26biw%3D1024%26bih%3D600%26prmd%3Dimvnsfd&sa=X&ei=s8NYUKKDC87asgbEwoGQDw&ved=0CDMQ7gEwAQ Редактирано 18 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Чували сме, даже караме вече трета година с поставена от него уредба, безпроблемно. Момчето е перфекционист и си изпипва работата. Преди работеше предимно с БРЦ, има доста опит и то в бяла държава. Моя съвет е да не пестиш 200-300 лв от първоначалната инвестиция и да си сложиш хубава уредба от доказан производител. Във времето ще си възвърнеш инвестицията.Да започвам ли да го плюя само после да не си помислите че КУРО се е завърнал. Като газаджия е добър но е немарлив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Плюй, но имай предвид, че тук на село думата газов инжекцион звучи, като нервно-лингвистично програмиране. Алтернативата от клас е супер, ако ще сменяш филтърчетата, а за другите титани с томасетото може да питаш Ради. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Олицетворение на "златни ръце никъв акъл", под строг контрол бих му се доверил да я сложи НО САМО ГАЗТА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Как смело коментираш човек, който никога не си виждал Пак те питам знаеш ли конкуренцията какви неща твори? Винаги ще има доволни и недоволни, въпроса е да се задоволят очакванията на клиента, които не трябва надхвърлят възможностите на майстора. Винаги може да отидеш в Порше и да поискаш да ти монтират газова уредба на 15+ годишния кош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Фактурите съм виждал все пак аз ги осчетоводявам12 носача за една година за БГ нормално НО 4 ги пратих аз и аз пращам ЛЕМФ на колата БИРД, пращам Текстар на колата Акебоно, при монтиране на горни носачи се заклещва кабелен сноп между тях, масло /вода от дунава/ литър до София само 350 км, сменях го полево в двора, опит за пробутване на маховик + съединител /тука вече се издъни щото е сменен преди 40к/ оказа се преден диск + амортисьор.В момента на Газ колата работи след следната процедура като се кара на бензин до 90 градуса след това се загася и се пали на Газ проблем неустановен, сменено с ново изпарител маркучи и някакви два клапана, останаха дюзите. Газта е слагана от бай италянец 2002г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) Масло си сменям сам, носачите ги нося на съвсем друг сервиз и до като не ги сложат на колата не я изпускам от поглед, нямам на никого доверие. Това са реалностите. Другия вариант е порше, хоби кар, но там проблема е от съвсем друго естество ($).ПП: По темата, слагай Томасето поне е евтино. Редактирано 18 Септември 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Знам ама Лъчо като си държеше на тоя та сега ще се пробвам да му оправям бъкията. Скоро се пробваха да пуснат едно разследване на една телевизия но по незнайни причини отпадна, доста истини от ХОУМ Сервизите щеше да излезе наяве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване