Ghostdogs Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Здравейте.Колата ми е б3 дизел 1.6. От ауди купе смъкнах трите уреда, и следните датчици, целта е да ги монтирам на моята кола.Уредите с барчето http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349893Камбаната с два извода G и WK http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349874Датчик на който пише налягания в баровеhttp://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349882http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349883Датчик на който пише температура с 2 клемиhttp://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349884http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349885Още един датчик за температура http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349879http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28349880Буксата отзад на трите уреда е бяла с шест кабела Намерих схема във форума за 8 кабела1- кафяв навярно маса2- синьобелия на коя клема от камбаната го закачам G или WK3- сивосиния го свързвам към лампата за подсветка на пепелника, какво е тва за радиото ? 4- синьочерния го връзвам към плюс след контакт и търся под бушон 12 пин С16А и го връзвам И там5- зеленочерния го връзвам към датчика за температура на маслото с едната или с двете клеми ? ? 6- сивокафявия е масаЕто това представлява маслоохладителя ми http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28361003http://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28361017Ето тук има тапа на маслоохладителяhttp://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28361006Ето тук има тапа на главата на мотора където също мога да навия камбаната, вижда се главата отзад тапата не се вижда многоhttp://kompressor.snimka.bg/automobiles/audi-80-b4.529324.28361022Помагайте къде кой датчик от маслоохладителя да махам и кой и къде да навивам и къде да свържа шестте кабелчета :flehan: :flehan: :flehan: Редактирано 9 Септември 2012 от Ghostdogs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 http://audibg.com/fo...howtopic=128566 , http://audibg.com/fo...howtopic=119692 -мисля че, ще ти помогнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ghostdogs Публикувано 9 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) ще махна двата датчика намиращи се сега на маслоохладителя и на мястото на единия ще навия този за температурата на маслото а на мястото на другия ще навия камбанката. Изникква въпроса кабелчетата от сегашните два датчика къде ще се свържат ? единия ще е на единия извод на камбаната ама на кой G или WK ? Сега както имам два датчика единия е за лампата другия за какво е ? Редактирано 9 Септември 2012 от Ghostdogs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5726&st=54http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96050&st=0&p=1473373&fromsearch=1entry1473373Има търсачка,има важни теми,има и под тема направи си сам.Там са много от търсените работи.Пиша ти го понеже гледам че си нов потребител(нов,нов колко да е нов пишеш от втори ник.. Kompresor-че) Редактирано 9 Септември 2012 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 ще махна двата датчика намиращи се сега на маслоохладителя и на мястото на единия ще навия този за температурата на маслото а на мястото на другия ще навия Махаш само датчика за ниско налягане и го сменяш с камбаната.кабела за ниско го закачаш на новия комбиниран датчик.При тди-то обаче няма достатъчно място да се сложи директно върху корпуса на филтъра.Аз съм го извел на по високо погледни тези снимки .Датчика за температура го сложих на местото с тапата на главата.Другия датчик за който питаш е за високо налягане,ако го разкачиш ще започне да свети и писка лампата за масло при обороти на мотора над 1800. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване