slona Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,преди време колега имаше проблем с централното заключване и аз цитирах една книжка, в която пишеше, че ако не е използвана дълго колата, трябва многократно да се включи централното за да заработи нормално. Тогава Radib4 ако не се лъжа, каза, че в това нямало логика. Но при мен точно това се случи след престой 10 дни трябваше време за да заработи нормално. Оказва се , че това не е нормално развитие на нещата , а началото на повреда.Сега централното спря да работи, т.е. на отключване работи, а на заключване не. Разликата според мен е че компресорчето един път прави вакуум, другия път налягане.Дали нещо е клеясало и вакуума не му достига сила да задвижи лостовата система, така че да затвори вратата( тя е само една - пасажерската, защото колата е Coupe)?Или има някакво ел. ключе за положението(отворена/затворена врата), което може да е замърсено, или повредено?Мисля, че проблем с вакуумните магистрали няма, защото при отваряне на вратите се чува компресорчето за 2-3 сек, което е нормално, ако моторчето вие над 5 сек, тогава може да има проблем с вакуумна утечка.И последно да поясня - отключвам и заключвам с ключа, с който паля колата(алармата съм я елиминирал).И ако се налага да се сваля кората на пасажерската врата за да се видят тези неща, моля някой който е свалял тази кора да напише с 5 прости стъпки точно как се сваля кората(колата е Б4 Купе)?Мерси предварително на всички, които се изкажат.P.S.: ако се окаже, че проблема е в както казват братушките "запорния елемент", или актуатор мисля, че съм чел да го наричат, то трябва ли да се свали кората на вратата за да се стигне до него или може само като се свали бравата при отворена врата? Тази част има ли я по магазините/моргите? Редактирано 10 Септември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 С ключа от ключалката работи ли коректно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Ето тук се вижда как се сваля кората на вратата.Актуатор, както го наричаш, има и в двете врати.Внимавай много при сваляне/качване на кората, събирай си всички уплътнителни гумички, за да не хлопа след монтажа кората и внимавай как откачаш/закачаш жилото за отваряне. Аз заради жилото свалях корите наново, като опрявях тапицерията почивните дни, защото не искаше да се заключва.По проблема със заключването нямам идея. Свали корите и огледай. Принципно можеш да заклюваш и при отворени врати, за да наблюдаваш какво се случва със системата.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 10 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 (Редактирано) С ключа от ключалката работи ли коректно?Не.Отключва коректно(и двете врати), моторчето се чува как бръмчи 2-3 секунди, но отказва да заключи пасажерската врата.С ключа се заключва само шофьорската, а пасажерската трябва допълнително да я заключа или с ключа в нейната брава или преди да сляза от колата да натисна палеца надолу. Редактирано 10 Септември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Ахам. А другата? Дясната? Там как стои въпроса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 10 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 (Редактирано) Ахам. А другата? Дясната? Там как стои въпроса ?По същия начин.Когато двете врати са заключени,вкарвам ключа в пасажерската врата - централното сработва и отключва и двете врати.Но опитам ли да заключа - заключвам си само пасажерската, а шофьорската си остава отключена.Дали има смисъл да проверя маншончето между вратата и купето за прекъснат кабел? Редактирано 10 Септември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Да.Но по-съм склонен да вярвам, че имаш проблем с алармата. Макар, че не ти пречи просто да извадиш централното управление и да го прегледаш за студени спойки по платката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 10 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 ок, ще търся проблема и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 и аз имам същия проблем,не е от аларма защото такава нямам,и при мен само отключва,ще следа и аз темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Аз бих прегледал блока за управление на централното.Имах такъв проблем когато купих колата.Централното не работеше.Извадих управляващият блок,който при купетата се намира в задната дясна част,вижда се като се свали кората(много гадно се сваля).Отворих блока и имаше изгорели две съпротивления.Ок сменихме ги с надеждата,че ще се оправи,но уви.Централното само заключва,но не отключва колата. Отново го отворихме и на отворено положение приятелчето,което е доста в час с електрониката имитира работа на централното.Проблема се оказа в процесора на управляващият блок.За съжаление такова нещо нема никъде да се продава.Даже и заместител няма.Наложи се да купя цял блок от морга и драмата приключи.И забавеното изгасване на плафоните заработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 11 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Уточнение:оказа се, че не заключва нищо, т.е. не заключва и багажника и капака за пълнене на резервоара.Правих го веднъж упражнението с ваденето на централното - беше си гадно, но май пак ще се наложи.Въпрос: защо от моргата си го купи и за колко лева, толкова ли е скъпо новото компресорче? Редактирано 11 Септември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Въпрос: защо от моргата си го купи и за колко лева, толкова ли е скъпо новото компресорче?Чесно казано нямам идея колко струва ново.а и не зная дали въобще могат да го предложат като резервна част.От моргата го купих за 80лв.Предният ден един беше докарал една Б4-ка с дизелов мотор.Измъкнал се долният маркуч на радиатора му и изтекъл всичкият антифриз докато шофира.Спира нашия човек,оправя маркуча и както е горещ мотора му налива вода от една туба.Крайният резултат е спукан блок на две места. И директно на моргата.Акумулатора му си беше още на мястото и на място пробвах дали работи централното.Всичко беше наред и купих помпата.И така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 13 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Проблемът е решен.Вече имам централно заключване.Оказа се, че повредата е в компресора.Замених го и нещата се оправиха.Благодаря на колегата GiN.Причината за отказ на стария ми компресор тепърва ще изследвам и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 17 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 (Редактирано) Не мога до момента да открия причината за отказа на компресора, на платката има 3 релета - те работят, т.е. проблема не е от тях...Но след смяна на компресора с друг втора употреба нещата с централното се оправиха.Стария компресор съм го дал на специалист да мисли... Редактирано 17 Септември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 И моята кола отказа да се отключва и заключва къде да търся проблема.Къде да търся управлението комби е,машинките не се чуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Къде да търся управлението комби е,машинките не се чуват.В багажника,отстрани под корите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 21 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2012 Не мога до момента да открия причината за отказа на компресора, на платката има 3 релета - те работят, т.е. проблема не е от тях...Но след смяна на компресора с друг втора употреба нещата с централното се оправиха.Стария компресор съм го дал на специалист да мисли...най вероятно са студени спойки по платката мини ги всички с поялникИ моята кола отказа да се отключва и заключва къде да търся проблема.Къде да търся управлението комби е,машинките не се чуват.отзад в дясно зад кората дето се отваря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Само тръгна централното.Късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Само тръгна централното.КъсметСтудени спойки и при мен от дясната врата миналата зима спря и сега лятото си работеше, надявам се и тази зима да спре, защото нищо не съм пипал за да го оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 До колкото знам от шофьорската врата се командват всички останали, проверете за прекъснати кабели в гумения маншон, през който преминава снопът кабели от вратата в купето. На моята кола, като заключа от предна дясна и централното преставаше да бачка, след като извадя и поставя предпазителя се оправя Така че, сложих си една аларма и вече не се занимавам с ключове и течност против замръзване зиме. На последък забелязвам, че се продават "модули за централно заключване" за около 25 лева. Също е решение, ако не ви се дават повече за аларма. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Колеги имам проблем със помпата за централното един път затваря и отваря във продължение на 2,3 секунди се чува вакома , обаче последно време при отваряне вакома работи за 2,3 секунди се чува и спира но при заключване продължава да върти вaкома (демек да се чува някаде около 15 -20 секунди !!!! ) А заключва не че незаключва .... отварях го чистих маркучетата бяха амен амен задръстени но при слагането пет пъти добре и пак същото .... защо така ?Имам едно резервно но ако ми кажете как се разглобява главатаи ще ми е от полза или снимков матерял задамога да сменя една част която се намира като се отвори и там при главата има 3 болта и вътре има едно кръгло фрезовано което не се маха или аз немога... да го сложа на таз машинка .. или ако знаете проблема ми къде може да е ощо по добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Някъде има пропуск по трасето и за това върти по-дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Какъв смисъл колега къде мислеш че може да е някое маркуче ? И ако е от маркуче някъде по трасето къде минават под седалката ли са само и при заключване и отлючване на две оделни пътища ли е ? Защото както споменах при отлючване няма проблем само при заключване Редактирано 6 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Не са отделни трасета.Помпата си обръща посоката..Когато заключва помпата прави вакуум,а когато отключва прави налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Освен вакуум машинката друга машинка има която да погледна и нея защото защото сега чета една тема която има една бяла машинка със някаква мембрана която и аз имам такава може ли да е от нея проблема има ли такова нещо изобщо защото аз мисля че съм виждал такава зад кората в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване