krivcho Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Здравейте колеги ето, че и аз моля за помощ купихси наскоро Audi A6 98г.2,5tdi автоматик,началото на миналата седмица започна да ми показва реда кадето се показва на коя скорост си (P,R,N,D,4,3,2) и го очертава в червено, губи мощност и при лек наклон няма тяга. ходих на диагностика но явно и механика нищо не разбира каза, че нищо и нямало.Ако сменя маслото на скоростната кутия възможно ли е да се оправи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demiro Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Кутията, е в авариен режим. Повече ще кажат колегите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Да не би селектора да се е прецакал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Ако сменя маслото на скоростната кутия възможно ли е да се оправи ?Не. Закачи колата на Вагком и кажи каква грешка дава. Възможно е проблема да е в дебитомера, а не в кутията - лесен и евтин вариант. Колата вероятно не губи мощност, а кутията включва аварийно трета предавка и стои само на нея.ПП Къде ги намирате тези "механици"? Един диагноститичен кабел за тази кола започва от 40лв, и това ли нямат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 17 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 чесно казано не съм стоял да ги гледам какво и как правят защото винаги сачетавам няколко неща и ме е нямало както се казва на юнашко доверие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 25 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 ГНП-то подлежи ли на ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2012 Според мен задължително диагностика, защото иначе само ще те набутат. Както казват колеги, може и да не скъпоструващо решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 29 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 Кабел за 40 лв върши работа само ако знаеш какво да правиш с него - иначе можеш да го окачиш на тавана и да виснеш на него.Работата не е на добре - проблемът е най-вероятно в кутията - електрониката е бъгясала. Може да се пробва да и се осъвремени софтуера. Ако не помогне - ремонт. Ако беше дебитомер или друго по мотора - други лампи щяха да светнат, не индикацията за предавките. Досега така светеща кутия се е оправяла само с ремонт. Не си спомням някоя да сме спасили софтуерно или със смяна на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Не веднъж съм ти казвал, че говоря/пиша само от личен опит. Конкретно тази кутия, на това купе, с тази индикация може да има проблем за 10стотинки....и кабел за 40лв може да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Може, но по-добре е да се предвиди най-лошото и да разчиташ на най-лекия вариант. А за кабела - все пак трябва си знание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 2 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 ходих на диагностика и ми казаха , че имало 2 грешки:1- дебитомер при максималко 1000 mg, той давал 800;2- ГНП-то не сработва добре в парвоначалния момент на тяга; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 А кутията каква грешка дава?От "леко" грешни стойности на дебитомера кутията ще рита, но няма да влезе в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 4 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 кутията си стои на една постоянна скорост и не превключва трагва на 1300 об/мин и максимума и е 2000/2200 об/мин скорости до 80км/чфорсира се до към 4000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Щом свети индикатора няма как да е иначе. Каква грешка дава компютъра на кутията. Изобщо отговаря ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 5 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 на кутията изобщо не дава грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Тук ме свари неподготвен. Принципно трябва таблото да "светва" при сигнал от компютъра на кутията....или при липса на комуникация с него. Да свети таблото и компютрите на кутията или на мотора да не записват грешка не съм чувал.Провери първо дали компютъра на кутията правилно отчита положението на лоста с предавките - т.е. дали селектора е повреден - както предположи някой в началото на темата. Основния проблем с тези кутии и това купе е разположението на компютъра, който лесно се наводнява. Ставало е дума няколко пъти - кората под чистаките има ръб, който влиза под предното стъкло. При отчупването на този ръб водата влиза в купето под предното стъкло и мокри компютъра на типтроника, който се намира в пода пред дясната седалка.Всички електрически изводи на кутията се намират в дясната колонка и лесно се окисляват при теч на вода под стъклото....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 Я вземи откачи плюса на акумулатора за 2 минути...едва ли ще се оправи ,но пробвай.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 8 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 *sashocos* - колега пробвах с откачане на клемите, и всичко изглежда ,че е наред до момента в който не се натовари двигателя.първите 2 метра и светва реда както на снимкатаще пробвам съвета на robobug и ще му мисля пак,ако няма резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krivcho Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 излезе,че е проблем с авансатора. Пратих ГНП-то в сервиз на bosch и всичко си трагна идеално.Благодаря на всички,че се опитахте да ми помогнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mendosa1 Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 НИКОЙ НЕ ПИШЕ КОЛЕГИ.КОЛАТА ВАРВИ ДОБРЕ НО ПО НЯКОГА СВЕТВА ЛАМПАТА НА СКОРОСТИЕ,МИГА И ПОСЛЕ НА ДЪЛЪГ ПЪТ СЕ ОПРАВЯ МОЖЕ ТАКА С МНОГО КИЛОМЕТРИ ДА НЕ МИГА.А6 2003 163 КОНЯ МИЛТИТРОНИК.БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 За да не пускам нова тeма, при мен има почти същия проблем. Светват всички индикатори на скоростите при палене. Прави го на random принцип, при всяко палене и гасене може да е различно. В момента клони към по-често да го прави, отколкото не. Ясно е вече, че това е аварийния режим на кутията. След закачане на диагностика показва, че е постоянно на 4-та предавка, когато е на предни. Задната работи.. Грешката която изписва на VAG-COМ е: 18223/P1815 - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus. Някакви идеи или кой може да помогне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Трябва да се провери дали не е проблем в кабелите, но най-вероятно имаш проблем с ел.магнитен клапан. В сервиз ще трябва да се сменя, защото се източва маслото, а клапаните се в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 On 3/17/2016 at 9:57 AM, Net_Master said: Някакви идеи или кой може да помогне? On 10/5/2012 at 11:44 PM, robobug said: Всички електрически изводи на кутията се намират в дясната колонка и лесно се окисляват при теч на вода под стъклото. ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Преди 22 часа, robobug написа: Та, реших да отворя въпросната колонка, където са буксите, там изглежда ОК, но реших да вдигна и пода, за да достъпя компютъра на кутията. Направи ми впечатление, че вече доста беше ровено там, личеше си, дори капачето което затваря болтчето беше доста пъти отваряно. Та.....отваряйки кутията, в която стои компютъра на ск. кутия виждам следното..Това точно преди буксата на компютъра...Нямам идея защо някой би направил нещо подобно - хрумва ми смяна на кутия с друга и напасване на инсталацията..Не знам какво друго, но приемам идеи. Принципно кабелите са 4-5 които са били прекъснати, после някои от тях са запоени, но други както се вижда са само усукани и увити с изолирбанд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitreshkata1 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 От София ли си колега? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване