Jump to content

Audi 100 quattro или Audi A6 quattro


estanislaos

Recommended Posts

Модела Ц5 далеч не приключва само с душегуба, а проблем с абс-а не съм чувал дори да има някой. Изобщо за мен това напълно нормално здрава кола, която в повечето случаи ако и двете са закупени в прилично състояние има много голямо предимство пред Ц4 просто защото годинките не прощават и на чисто желязо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбирам как може да ви харесва вида на С5. Толкова е грозно заоблено и отпред и отзад. Само комбито отзад се търпи.

А отпред е заоблено(загрозено) подобие на С4.

И за да не кажете, че си хваля колата - следващите след С5 А6 определено са много по-добри на вид и от С4 и въобще. Но С5 за мен е абсолютна грозотия.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 -хубав,става на газ

2.6-хубав,става на газ

2.8 -хубав,става на газ

2.2т-много хубав и много рядък-става на газ,ама скъпо

1.8 т-хубав,става на газ но рядък

вече си избери подходящия екземпляр и му се радвай

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук стана като с гарванчета, моето гардже най- хубавото.Действително Ц5 вози по комфортно от ц4 но ако това търси човек да ходи ситроен да си вземе.За мен А6 ц4 2,5тди 4х4 АЕЛ 140 к.с е оптимален вариант,разходи,здравина мощност.Недейте шашка човека 96/7 има читави екземпяри.Купето да е 6 другото се прави и то на цени доста по малко от Ц5.Казвам го от опит.за 700 лева взех окомплектован блок на мотора от едно англииско А6 втора ръка/мотор без глава/.Ами то нямаше размер който да покаже че е работил тоз мотор,всичко на заводски размер.главата оборудвана за 300 я бяха продали помпата 400.Тук чета за бензинови мотори на ц5 - добри с динамика но много папкат.Ако ги газифицираш първата година добре после гледай като се появи проблемче с палене ,празен ход, почва един тенис между газаджиите и тез по инжекционите.параграф 22.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е така, прекалено са стари и шанса да намериш Ц4 в по- добро състояние от сравнително читаво Ц5 клони към 0.

Говориш пълни глупости, С5 след досег с бордюр така му се размества линията все едно че е кашкавал. Досега не съм видял С5 до фейслифта да е прева, докато С4 /включително и твоята/ има доста заразени на улицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно се намира горе-долу запазена C4 бензин/дизел, като вероятността за дизел е още по-малка.

Не си ли набелязал някоя обява от нашия пазар колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е 300 но качество....,то и подгревни све6ти има по 10 лв, но качеството на БЕРУ и Бош по за 24лв от земята до небето.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази се ми се трува, че ще излезне читава.

Преди време щях да ходя на оглед, но така и не отидох(преди година и половина)

Беше свалена от продажба и някъде преди два месеца отново се появи. Тогава момчето каза, че е първи собственик в България и причина за продажбата е, че му била твърде голяма.

Заслужава да се огледа тази кола :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега не е зле но аз си търся бензинов мотор.Благодаря все пак.

голяма заблуда да се занимаваш бензинови мотори,тез приказки 4е дизелите АЕЛ ААТ били по на милион и издухани са като онез че колата е на дядо който ходил от село до градския хипермаркет веднуж седмично да пазари с бензинката.Тоз тип автомобил е семеен автомобил и се кара здраво а дали е дизел и бензин просто избор,но имай предвид 4е за едни и същи километри бензина се е въртял с1/3 обороти пове4ко от дизела.Но ако си решил да се газифицираш и там да икономисваш пак ще си в заблуда.140 коня с газ как се хранят 16-18 градско и 11-12 извън.Ами сега като захладнее първо на бензин докато постопли и кирията тотално умря.А ако мислиш модел със слаб мотор бензин,4е то си е живо харакири.Ти си решавай :D

Тази се ми се трува, че ще излезне читава.

Преди време щях да ходя на оглед, но така и не отидох(преди година и половина)

Беше свалена от продажба и някъде преди два месеца отново се появи. Тогава момчето каза, че е първи собственик в България и причина за продажбата е, че му била твърде голяма.

Заслужава да се огледа тази кола :zustimm:

на картинка кефи таз колица,дано няма не6то крито покрито :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето повечето С5 ци вече са в състоянието на С4 ките на пазара в момента.

Дори и по-зле се срещат.

определено тия германци от ауди хич не ги чуват нещата. направили са по-гаден модел от предишния а ?.Та какво викаш му е по-хубавото на ц4 . външната форма, или интериора, или возията, или окачването, или двигателите.Сега вярно че е здрава машина, но за мен си е едно ауди 100 нищо повече. истинската А6 и първата А6 си е само Ц5.а окачването вече го има по 300 лв цялото 8 носача 2 биалетки и 2 накрайника. Нормално е да се чупи по-лесно, Точно заради комфорт ии устойчивост на пътя са ги сложили една торба с носачи. Нали не смяташ че трябва А6 и голф 4 да имат еднакво окачване. Просто двата модела ц4 и ц5 нямат общи неща и разликата в тях е огромна и единствено и само в полза на ц5. То вярно е че всеки си хвали своето ама това малко ми звучи като да седна да говоря че ц5 е по-добро от ц6. Просто няма как да стане.

Ц5 може да се нарече нормално здрав и надежден, само ако го казва някой, на когото на година му се събират около 20 000км. Като помисля за аналога на 2,5 тди и 2.2Т при С5, просто всеки що годе технически грамотен би видял крачка назад . Нито шестцилиндровия дизел е по-икономичен, надежден и динамичен нито 2.7 Т. Като комфорт и лукс няма големи разлики, дори в Ц4 е по-широко. Просто не виждам освен осъвременената визия съществени предимства на С5, а технологичните такива по-скоро ти късат нервите отколкото да са някакъв супер плюс. Просто не ми се изброяват дребните , но досадни проблеми, които превръщат С5 по-скоро в постояна грижа, отколкото в автомобил, който да носи удоволствие. Минал съм през повечето и дори душегуба да не ми създаде такива и окачването да имаше за смяна два носача преди да продам колата, мога да твърдя от опит , че Ц4 е в пъти по-здрав и издържлив автомобил от С5.

Модела Ц5 далеч не приключва само с душегуба, а проблем с абс-а не съм чувал дори да има някой. Изобщо за мен това напълно нормално здрава кола, която в повечето случаи ако и двете са закупени в прилично състояние има много голямо предимство пред Ц4 просто защото годинките не прощават и на чисто желязо...

Кажи кое е това предимство, понеже аз не схващам... :hilezh: Помня едни дебитомери които сменяш като консуматив, филтър на картерните газове, който ти изправя косите, избледняващ дисплей, проблеми с централното, с окачване, белещи се копчета, виско на климатика, не особено приятна за обслужване , фарове които стават матови с времето и разни други дребни , но досадни бъгове...

След фейса е наистина много по-качествен автомобил, но въпреки всичко бих се прежалил само заради 1.8Т.

Редактирано от mitsubishi galant
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто ти предимствата - по-съвременен интериор, на задната седалка е малко по-широко, екстрите са в повечко при аналогични модификации, всички крушки са заменени с диоди, всички фарове са с лупи, фабричната аларма и ключа са супер екстра за мен, двигателите - новото 2,8 и 1,8Т са в повече, ама един душегуб и едва ли не модела свършва с него.

Проблеми с белещи се копчета има само на ел стъклата преди фейса, дисплея избледнява, фаровете искат полиране, ама за всички други проблеми остави - карам трето 1,8Т и незнам какво е това да гори масло или какъвто и да е проблем по мотора. За толкова години и 3 коли съм сменил само една помпа на съединител и един клапан. Пък това кашкавалето окачване го карам всеки ден по паважи и какви ли не неравности и от доста години не съм правил абсолютно нищо!

Колата си има някакви гребни бъгчета които ги има и в ц4 под друга форма, не ми се изброява сега, но за мен ако ц5-цата е 5-6 години по-нова шансовете да излезе по-евтина не са никак пренебрежими при правилен първоначален избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ще извиняваш,но или си пълен каруцар или наистина въртиш по 15 000 км. на година. Няма кола която да не се чупи,а ти си от типа хора,които карат докато стане така,че колата е пълен "дроп" и след тебе човека повече не иска да чуе за ауди. Като гледам как пишеш,все едно слушам брат си. И той НИЩО НЕ СМЕНЯ ПО КОЛИТЕ :hilezh: :hilezh: ако искаш купи някоя кола от него :steinigung:

А автора понеже много знае,съм сигурен че накрая ще се нашие на най-големия умрелок. Може да ми се обадиш после,имам връзки в НАДИН :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А6 С4 също всички фарове са с лупи и 2.8 го има . Фабричната аларма също я има, само нямаш дистанционо отключване .

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Не, предполагам не си прочел как минавам диагностика на всеки 6 месеца, изникне ли някоя дреболия покрая нея проверявам всичко. Само за ходовата част съм ходил на 3 места предния месец, защото ми се струваше, че имам тампон, който не е съвсем както трябва. Всички течности и обслужвания се правят навреме, изобщо искам да знам, че всичко ми е наред до най-малката дреболия. И да действително въртя под 20к на година с всяка от колите, които имам, но за това време ако е била чуплива да се е счупила много пъти.

Откакто съм я взел последната кола нищо не се е счупило и няма никаква разлика от момента на покупката. Колата е на 230к. Купих я с неработещо надуване на седалките, един леко отлепен махагон, 1-2 счупени щипки, неработеща задна пръскалка и счупена щипка на единия фар, явно натиснат някъде, неточна стрелка на горивото. Всичко оправих в началото и оттогава само карам и смяням течности и масла. Това са ми болежките с тоя модел като цяло, ако някой очаква да са по-малко на 20 годишно ц4 му желая успех с избора :zustimm:

Хората, които плюят по б5 и ц5 бих им препоръчал просто да внимават какво купуват, защото аз и от Б5 само хубаво съм видял за двете години, които го имах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Колега разсъждаващ спрямо твоя опит , който е частен случай . Едно изключение или субективни условия като късмет при избора или познаване на слабите страни на модела и последващи добри грижи, не правят С5 и В5 по-издържливи автомобили от А6 С4. Да не говорим при последния колко рядко се налага ходене в сервиз и цените на обслужване. Ц5 е хубав опит за промяна в моделната гама , но не особено сполучлив до фейслифта, след който нещата веча са на ниво.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 изключения, дори 4 тъй като и един колега имаше б5, което скъса от каране и е сменял само няколко носача и още нещо по предницата. Но си прав - знам наизуст слабите места на тия модели и много трудно може да ме подведат при избора, предполагам нормалния купувач, който за първи път скача на такава кола доста по-лесно може да бъде прецакан.

И въпреки всичко имам точно 3бр Ц4-ки около мен, и да какво да кажа като и тримата плащат много повече от мен.

Изобщо не твърдя, че Ц4 не е по-здравата кола, защото е точно така, но твърдя, е 5-6-7 години по-старо Ц4 няма шанс да е здраво колкото читаво Ц5, годинките на нищо не прощават! Ако човек реши да вземе ц5 вместо Ц4 би било абсолютно безопасно с оглед на бъдещите разходи по експлоатацията и същевременно всички сте съгласни, че има някоя и друга шукарийка в повече нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има истина и в двете твърдения. Моето С4 А6 е на близо 300 000 к., внос от Швейцария, миналата година смених фабрично монтираните тампони на стабилизиращата щанга. Тази - 4 бр. амортисьора, не за друго, просто исках газови. Всичко по предницата е здраво, иначе. Включително носачите, с които е излязла от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май отдавна си отвикнал да се возиш в бензин да видиш за колко време дига температурата в парното респективно в изпарителя. Това да не е тракалник дето половин час чакаш да дойде топлото ако няма допълнителни свещи за подгряване. Това с оборотите не го коментирам че е смешно, нали уж се твърди че издържат по 500-600+ хил. км с минимално износване или така се твърди само за кюмбетата. Да не говорим като кихне компресия какво се случва, като вземе та сипеш някоя "читава" нафта как си оставаш на пътя или на паркинга да добавим и турбо на неясни километри (или то не се износва :gruebel: ) и сметката от дизела отиде по дяволите. А за горивото е просто AEL куатро под 8.5-9 да не кажа и 10 в града просто забрави по 2.7 лв/литъра те ти едни 25 лева. на газ да си с около 17/100 пак са около 23 лева и си по-евтино.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...