Jump to content

VAG TACHO или всичко за него


Recommended Posts

Привет на всички, реших да пусна темата най-вече за да събера информация за себе си, както и за всеки който се интересува. Тук всеки може да пише и публикува статии свързани с VAG TACHO и работата с него. Все още лично не съм се сблъсквал с този софтуер и кабел, не знам каква е разликата с VAG COM, и не знам, за какво може да се използва и как. Ще съм благодарен, тези които са в час с нещата, при желание, да ме въведат и споделят всичко което знаят. Темата е предимно с научна и обучаваща цел. Може да публикувате също така и информация свързана с VAG COM, VCDS, всякакъв софтуер и хардуер свързан с автомобилите на VAG групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vag tacho използва се за връштане на километражи обучаване на ключове прочитане на пин кода за имобилаизера

Редактирано от niko.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз отдавна чаках такава тема, но тъй кkато никъде не намерих нищо подобно свързано с ВАГ ТАХО, а само за ВАГ КОМ, реших да направя първите стъпки. Взел съм кабел и софтуер, но тъй като не съм в България, все още не съм започнал да го разгадавам. Затова за сега търся някой да сподели опит, пък по на там ще пиша и аз. А за темата, честно, не знаех за кой раздел е, но ако не е уместно да е тук, нека някой администратор да я премести, където сметне за добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там значи аз работя с Китайче Ваг-тахо. Всички майстори го заклеймяват като боклук и едва ли не че за нищо не става, но моя отдавна си изби парите, че и дост отгоре. Според мен кабелчето е перфектно за автомобили до 2001 година.за тези нагоре си имам пак китайче, но Ваг-Командер.<br />като цяло Тахото има много малко функции и е стого само и единствено за километражи и имобилайзери.<br />Основните функции са почитане файла на таблото или имобилайзера, извличане на пин кода, промяна на километрите или обучаване на нови ключове към колата. По- специфичните функции са свързани с файла на таблото.Както казах с този кабел може да се извлече файла и после да се запише нов файл на таблото.<br />аз лично си промених показанията на скоростомра защото не беше верен. също могата да се коригират показанията на бензиномер. както знаете стрелката на температурата от 80 до 105 градуса. показва 90гр. това са го напавили с цел да не се шашка водача. Обаче с този кабел може да се направи стрелката да показва точната и реална температура по всяко време. може да се направи да светят само стрелките на таблото и при гаарити да светва цялото. новите табла имат опции с ваг-ком да се прави това, но при старите става само с промяна на файла.<br />по другите форуми има доста изписано как качват табла с фисове от  напримр от ауди на голф или обратно, като се налага слагането на друг софтуер на таблото. например табло от голф ГТИ на сеат. като на таблото се качва файл от сеат зада работи коректно.<br />Трябва да се внимава обаче с файловете, защото доста често таблото се побърква с неправилния софт. винаги си записвайте оригиналния файл.<br />също от файла хоата с голфове си променят началното съобщение на фиса. например катодадеш на контакт и ти изписва.<br />" АУДИ КЛУБ БЪЛГАРИЯ " това не съм го пробвал на ауди още. също има една камара неща който могат да се променят с файла на таблото.<br />Проблема е че в интернет има описано само за файлове на Фолксваген, а те са различни от ауди.<br />и трябва много да се търси. Аз лично не разбирам от бин файлове и м беше много трудно докато открия редовете който отговарят за скалата на километража, после реда за движението на стрелката според скоростта. зада си направя моякилометраж точен. Ако искате може тук да даваме адресите на тези неща.

извинявам се за правописните грешки, но клавиатурата ми е почнала да яде букви, ако знае някой как се оправя това да казва.

Редактирано от toshkov81
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, че си писал тук. Първо към проблема с клавиатурата ти, ако е много зле си вземи нова, моята като почне да яде букви, проблема обикновенно е в това, че под клавишите се събира прахоляк и боклуци, и пречи за хубавото натискане на клавиша. Аз в такива ситуаций с една малка отвертка изкормвам клавиша, чистя отдоло и после пак си го поставям на мястото. А относно ВАГ ТАХО, и моят е китайски, взех за 15$ от ebay. Но тъй като съм далече от къщи, и още си нямам представа как изглежда интерфейса на програмата. Можеш ли да дадеш някакви напътствия как се процедира към четенето на въпросните файлове и командите които си изброил? Как става обучаването на нов ключ? Аз бях гледал в youtube, как на един VW обучават ключ с ВАГКОМ-а, но не съм го пробвал, ако намеря видеото отново, ще пусна линка тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не знам как е при другите колеги, но при мен, когато купувах колата ми дадоха два ключа + пластмасов ключ, на който беше закачено тагче с пин кода на имобилайзера, 4 цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам с ваг-ком е доста по сложно

ето как става с ваг-тахото.

това е екрана. той е само един

избираш си модела на таблото и даваш "Connect selected ecu"

ако го прочете продължаваш. ако не избираш друг вид табло докато не нацелиш твоето.

като го прочете даваш ."Рйид ПИН " и добичето си прочита пин кода. понякога го чете за секунда, а на някой километражи съм чакал и 2-3 минути.

После натискате "Чейндж миледж " и то ви дава едно поле кадето да напишете пин кода който ви е дало и още едно поле в което да напишете новите километри на километража. пишете и това е .

Ако искате да обучавате нов ключ. само натискате копчето, избирате дали да изтрие старите ключове или да ги остави и то си прави всичко само.

ето една тема и за файловете и какво може да се променя по тях

http://forums.tdiclu...ad.php?t=184867

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, като съм в САЩ, и тука всичко има, днес си поръчах от Ebay и един VAG COMMANDER. Дали ще ги ползвам някога тия кабели и дали ще им избия парите, не знам, но пък поне ще си сменя показанията на километража и ще си направя още два ключа :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми само с връщането на твоя си километраж и с правенето на новите 2 ключа си ги избил и си напред.

километраж 50 лв.

и по 60 лв на ключ.

така процедират в нашия град, а гледам и на другаде. Мойте цени няма да ги пиша че много ме плюват колегите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Е с тия цени дето си казал, аз ще си избия всичките пари дето съм хвърлил за диагностични кабели и устройства, тъкмо 4 на брой :P. Да те питам, ако взема стар ключ, от ауди, вече програмиран към даден имобилайзер, мога ли да го препрограмирам? И има ли значение годината на колата, какъв ще е чипа, може ли ключ от 97г. на татък, да се програмира за кола преди 97г.? Тука в нета гледам, тези чипове за моята трошка ID13 Megamos Fixed Code, май така се водят, за VAG до 97г., пише, че могат да се програмират по веднъж, но дали е така и с оригиналните? Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест имаш предвид, дали колата ще разчете единия от двата транспондера ли? Как мога да знам примерно, за коя кола, какъв ключ или по-точно транспондер, отговаря? Има ли някъде нещо като таблица или където да са съпоставени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то попринцип не се програмира ампулата, ами колата се прави по нея. до колкото знам са ИМО 1 , ИМО 2 и ИМО 3 .

Аз съм обучавал табло с ИМО2 към ключ ИМО1. тоест от кола с ИМО1 . така че е възможно за ИМО 1 и ИМО2 да са еднакви транстпондерите. не съм ги мислил тези неща. като дойде ключ взимам и пробвам. или става или не. едва ли има 3-ти вариянт. Досега не е имало случей да не се запише ключ към кола. та си мисля че в диапазона 1997 до 2002-2003 са все еднакви транспондерите.

Да аз няколко пъти съм взимал сгъваем ключ с чип и дистанционно от Морга и съм го обучавал на клиенти. и чипа и дистанционното. и после за 15 лв си нарязваш нова заготовка и си я слагаш на дистанционното, и си готов.

има морги кадето ги продават за 10-20 лв сгъваемите ключове с дистанционно и транспондер вътре.

Не казвам че на 100% ще стане ако е различна година. възмажно е аз просто да съм ги нацелвал случайно да съвпадат.

Правил съм 5-6 ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ИМО2 да разпознава ИМО1, но дали и обратното е възможно? Тук във форумът, бях питал преди време, един от колегите, който предлага нови ключове и транспондери, дали за моята А4-ка 96г, би станал транспондер от 97 на там, той ми отговори, че не. Като се прибера може и да направя един експеримент и ще се разбере :) Идеята ми сега, е да си взема от тези комфорт модулите с дистанционно във формата на ауди ключ, да му направя металната част при ключар, и да взема или нов транспондер или да купя стар ключ и да пробвам да го обуча към колата. Идеята беше, дали, вече програмиран ключ, може пак да се програмира? Но явно може.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Immo 3 не може, въпреки, че транспондера е същия като на Immo 2: ID48 Megamos. Явно системата не го допуска, докато при Immo 2 изглежда е възможно транспондер да се ползва повторно. Не, че струва кой знае какви пари един нов "чип", но все пак трябва да се разглобява ключа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа с един въпрос-молба!Някой може ли да ми даде да си копирам инсталационния диск за Ваг-Тахо 2.2, че моят се е счупил в раницата? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...!Някой може ли да ми даде да си копирам инсталационния диск за Ваг-Тахо 2.2, ...

Ей от тука, може да го изтеглиш.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му зададеш режим на съвместимост след инсталацията, трябва да тръгне. Това в случай, че не иска нормално...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея къде да питам, относно тоя клип и представянето на А6. Има ГПС антена на задния капак, а навигацията е във ФИС дисплея. Има ли начин да се направи и на другите модели Ауди с ФИС? Много е готино, и за мен е по-практично от колкото навигацията в централната конзола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...