Jump to content

VAG TACHO или всичко за него


Recommended Posts

  • 2 months later...

Знае ли някой за автомобила от профила ми, каква версия на Вагкомандер или Вагтахо ми трябва за да ми прочете Пин кода на таблото. Колата е А4, 1.9 ТДИ, (06.1998г.)110коня, AFN мотор , комби. Пробвах с Вагтахо3.01 и с ваг командер V3.6 и не успях да го прочета. Проблема е или в кабелите или в самия мен. Ако може някой да помогне, целта на занятието е да си обуча втори ключ, защото имам само един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VAG Tacho би трябвало да се прочете без проблем. Аз изпозлвам версия 2.5 и не съм имал драми до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с ваг фул коммандер всичко се прочете от първия път. Колата е А4 Б5 АФН 1998 по рама, с по-новото табло иммо в3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера мото табло кой модел е. Трябва ли да го разглабям или с ваг кома мога да го видя. Ваг тахото го открива на магнет-марели нещо си и ми изкарва един пин, а за километрите ми пише 0, пробвах да обуча един ключ и ми изписа грешен пин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети пина с Ваг-Тахо, а си обучи ключа с ваг-кома. Тахото ми е правило въртел при обучаване на ключ на една фабия. Обучи се, колата пали и с двата ключа, но лампата на таблото за имото не гасне, макар, че няма никакви грешки. След като обучих на ново с ваг-ком, нямаше ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети пина с Ваг-Тахо, а си обучи ключа с ваг-кома. Тахото ми е правило въртел при обучаване на ключ на една фабия. Обучи се, колата пали и с двата ключа, но лампата на таблото за имото не гасне, макар, че няма никакви грешки. След като обучих на ново с ваг-ком, нямаше ядове.

И ваг кома ми казва че е грешен пина. Явно не съм го прочел правилно. Интересно че вагтахото го отваря на три различни модела но пин кода който изписва е един и същ. Някой може ли да даде телефон на личните за да се разберем.

Между дугото забравих за една важна подробност, то от толкова опити се ошашавих. Ваг тахото ми изписва че не може да прочете пина и да отворя един лог файл. Тозо файл го отворих и копирах но е в някакъв шеснадесетичен код може би и има поредица от симвори и цифри а след всеки ред има някаква маймуница. Как да разбера на кой ред е пин кода и на кой километража например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги,за да не отварям нова тема ще попитам тук.Колата ми е ауди а4 б5 фейс 2000г. и се налага да и сменям таблото понеже не показва вярно температурата на двигателя и нивомера на горивото.От прочетеното в тази тема правилно ли съм разбрал-купувам си друго табло от бензинова фейслифт а4,слагам го на моята кола и с ваг-тахо му прочитам пин кода и с ваг-ком си обучавам мойте стари ключове към "новото" табло?

Този http://sklad66.com/cms/Interfeys-kabel-VAG-Tacho-2.6-+3.01-+-Opel-Immo-2.0.htmlили този http://sklad66.com/cms/VAG-K-CAN-COMMANDER-Full-1.4.html кабел ще ми свърши повече работа за моя автомобил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам няма много интерес към темата,ама аз имам още един въпрос...

Моето табло е обикновенно с малък фис,но си купих табло с големия фис дисплей и с допълнителните уреди за температура на двигателя и волтметър.Въпросът ми е ще тръгнат ли допълнителните уреди без допълнително окабеляване от двигателя до таблото?Ще стане ли kакто казват plug&play или е по-сложна процедурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

При мен проблема се реши като си взех ново табло VDO с фис, с ваг тачото ми прочете новия пин , след това си изтрих записаните ключове, чрез поставяне на отметка в менюто и си зададох два нови ключа за обучение. Както по-горе е описана процедурата - първият ключ се обучава веднага, после се дава дисконект, гасиш контакта, вкарваш втория ключ, даваш на контакт изчакваш малко докато лампата на имобилайзера изгасне, връщаш ключа в изходно положение и вече имаш обучени два ключа. За втория ключ използвах употребявана ампулка от друг ключ взет от автоморга. Обучи се без проблем.


Колега Gnaks нямам идея след фейса какво е положението. Намери колегата KSV и попитай. Ако куплунзите на двете табла са еднакви като цветове и брой пинове, може би няма да има проблем с плуг енд плея. НО НЕ СЪМ сигурен, има по-вещи колеги.

Редактирано от apekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Искам да попитам ,дали кабела на vcds ,е еднакъв с този на ваг тахо,,,,,тоест,дали ми трябва само софт ,или да вземам всичко?

Мен също ме интересува.Някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме ..........

Кабелите и софтуера НЕ СА ЕДНАКВИ. И двата кабела си вървят с техния софтуер, дори и понякога един кабел не тръгва със същия софтуер от друг такъв кабел. Така , че си вземи кабелите със техните софтуери и ако тръгнат си запази софтуера на поне още едно място или на поне още един диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Взех кабела с Ваг тахо 3.01 с цел да прочета пина за да си обуча резервен ключ, но не успява да го прочете-дава грешка, че няма достъп до пина. Прилагам мемори буфер файла, ако някой може да каже кое е пина и къде са километрите. Колата е А4 1.8Т 1998г.

post-7258-0-29087600-1456584614_thumb.jp

post-7258-0-60294900-1456584621_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам какво си изпратил предполагам че таблото ти е UN4, ако е такова, тъй като и моята е 98г. но дизел при мен изписваше същата работа. Решението на проблема е свалянето на чипа от таблото и прочитането на същия на програматор. На мен ми взеха 20лв. в Плевен за тази услуга иначе в темата по-горе има колеги от София ключари, които ще ти свършат работата комплексно.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключарите са ясни, те без пин могат да копират ключа за около 80-100лв. Иначе със сваляне на чипа е добър вариянт, може да ми пуснеш координтати на хората в Плевен да свършим работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Някой да желае да му "врътна" километража? Само за проба, че на моята кошница нещо неще, и се чудя от таблото ли е или програмата си е бъгната. Като натисна change mileage, нищо не излиза. Само изписва checking mileage data... или нещо подобно беше и толкова. А ако някой си е играл достатъчно и на табло   Audi A4/A6/A8 VW IMMO BOX (Megamos/Kostal) е успял да промени километрите, да каже как се процедира стъпка по стъпка. 

Ако някой се нуждае от услуга с VAG COM или VAG TACHO в София, да пише на лично.

http://www.agson.net/documentation/VagTaxo_User_Manual_Eng_by_www.agson.net.pdf

VAG TACHO Manual

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, вчера реших да пробвам с VCDS да си врътна километража със 100к км. напред, че ме дразнеше 20г. поройник да показва под 200к. До тук добре, влязох в кодинг и ми излезе някакъв пин (от help облак), който въведох и се логнах. После в adaptation избрах корекция на километрите и си въведох колкото искам - test, save всичко точно... и тогава излезе малкото help облаче, в което пишеше, че коригирането става еднократно до достигане на 100км. от старата стойност или нещо подобно - same shit. Викам ше покарам 200км и пак ще пробвам - CуREц :hilezh: 

 

Въпроса ми е може ли да се препрограмират километрите повторно с VCDS или да си взема tacho/commander?

2. Кода в това help облаче дали е моя или някъв рандам/примерен и случайно съм влязъл първия път /или първия път става без код/?

3. Ако приемем, че на 2 - не е правилния, ако видя истинския код с tacho, ще мога ли да врътна пак километрите с vcds / съответно и да обучавам ключове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Krisko_A6 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Здравей колега, аз с помощта на ваг тачо, си вкарах километрите от старото табло на новото с цел да ми напомня за километрите до смяна на маслото и консумативите. Мисля че ще можеш да промениш километрите си и с вагкома но ти трябва кода на таблото, това от облачето мисля че е примерен код а не оригиналния, там се казва както си написал че километрите могат да се променят само веднъж и то ако не си преминал първите 100км а не поредните 100км. Тук има по-добри специалист от мен и нека се изкажат по въпроса. Иначе щом имаш кода на таблото може да си обучиш допълнително ключове. С ваг тачото става  по-лесно и по бързо, това е мое мнение.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS можеш да коригираш километрите само преди да достигнат 100. Това е с цел като се качва и сваля колата на собствен ход по някакви места преди да се продаде, да може да се предаде на клиента на "нула" километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я превъртях вече със 100 000 хиляди както съм написал. Питам дали е възможно повторно коригиране с vcds

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте приятели,аз имам следния пробле.Закупих си  ваг тахо 5.0.инсталирах го , и реших да си намаля километрите на моята кола която е шкога октавия 2001-2003 година,пробвах със всички еку портове но не ме допуска до опцията change millage,Ако може да ми помогнете ще съм благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Имам един въпрос... на преди фейс с мегамос имото, външно, има ли как да се бутат километрите на таблото? Понеже по никакъв начин не ми дава да се свържа с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...