Jump to content

Обмислям покупка на това Audi S6 2,0 Turbo 4x4


Recommended Posts

Оглеждам тази красавица:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348084606058273&f1=details

Какво ще кажете?

Благодаря предварително на всички за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 2,2 не 2,0, търговеца грешно я е обявил. Колко ще ти е годишния пробег с тая кола? Аз лично по изпъната С-ка (Ц4) на снимки не съм виждал.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много лъскава ми се струва,което означава че не е много добре,поне на снимка де,огледай я на живо ако не е имала удари си заслужава,мое мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай....не му мисли..по хубава S6,S4 не можеш да намериш

съмнително перфектен външен вид ама не се знае може италианеца да е бил фен и да си е "милвал" постоянно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стойката е "убийствена" .Пише че има ABT тунинг и колата вече стои завършена. Само това ме е дразнело през годините,че нещо ми стои изсипана. А и с тези джанти е супер. Търси майстор в сф който им разбира,качи я на една платформа и ако е читава я карай в Русе :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда,ако имаш възможност отивай във София и ако всичко е наред я вземай,страхотна е според мен.В Русе S6 не съм виждал,ще е единствената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази на фона на "моргите" в автокъщата, това изглежда подозрително идеално <_<

И мен това ме гложди, трябва да се види на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина изглежда добре, отвътре с нормално износване и без пудрене. И мотора си е с пепеляците. Ако и техническото състояние е добро с дребни забележки /накладки и т.н./, колата си струва.

А като модел и двигател си е направо мечта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има транзитни номера, ако са нейните, не би трябвало да е проблем да се откара на сервиз. Друг е въпросът как автоджамбазите са се набутали да изкарат номера, освен ако не са го направили заради клиент.

Освен в Порше Бг, че сигурно ще е навалица, друг сервиз бихте ли препоръчали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова ,че може за клиент да са извадили номера и колата да има някакъв дефект. Обаче и моята я купих така,лъщеше светеше и пишеше 115 000 км :gruebel: Беше изкарана на тротоара пред омв-то. Е оказа се супер здрава и истинска. Само дето наистина една жена я е карала и беше счупила единия амортисйор във бордюр ,като прага също беше огънат. Така че докато не се види,само може да се гадае.

А ако откажат да я закараш на сервиз,със сигурност нещо не е наред

И още нещо,дори да излезе здрава ,за съжаление ще хвърлиш поне още 1000-1500 лв. за обслужване и смяна на някои неща. Имай ги предвид и се застраховай

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... И мотора си е с пепеляците. Ако и техническото състояние е добро с дребни забележки /накладки и т.н./, колата си струва.

Хммм <_<

И кво ?!?

Мотора няма как да го направят прашасЪл за 15 мин (след доброто измиване) :hilezh:

Джамбазите отдавана се научиха как да снимат, пудрят колите и да правят изкуствено състаряване, където е нужно (и се гледа от купувачите) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислех,че когато един двигател е прашен,значи колата не е карана дълго време,но на едно колежка се хванах да и сменя маслото на двигателя.На ден изминаваше 50 километра и така 10 000.Толкова прашно беше всичко че ако духна,мъгла щях да вдигна,просто много рядко е вдигала капака, само за да налее течност за чистачките Фиат Пунто 1,7ТD.

На снимките кожения салон изглежда много добре,освен ако е претапициран,но какво пък от това.Тая кола трябва да се види и пипне на живо,заслужава си.

При нужда, части за тези коли колкото искаш във форума.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

колата е възможно да се с 2.0 20V R5 turbo мотор. Предлагал се е от ABT само за Италия. Ако е така е доста интересен и рядък модел.

Малко повече информация:

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=52687

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което прочетох,разбрах че двигателя е 2.0 ААN от 1993 г. обаче с тунинг от ABT . :wall: Малко къстам пътиша,нови карантии,турбинка,софтуерче и хоп 260 к.с. :blink: И се вкарва само за италия от " Prestige Car."

А човека в италия вече имал S2, RS2 and Cabriolet. в гаража си. Лошото ще е само намирането на части за двигателя. :gruebel:

Иначе е кола мечта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moдела е мания, остава и конкретния екземпляр да не е смазан от каране. Цената и е спорно нещо, от една страна това е 16+ годишна кола, от друга какво ауди куатро с такава мощност и размери може да купиш за тия пари?

ПП: Динков, гаранция мисли разни схеми, минаващи през продажба на бъбрек или развод. :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със сигурност не само в Русйе ,ами в бг няма да има друг такъв афтомобил. :zustimm:

няма да е само динков :hilezh: гледай след 15 мин. какво стълпотворение ще е на горубляне :help:

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистуна е 1993цц е доста интересен екземпляр. Ако ходиш да я гледаш колега обърни внимание на талона....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в Италия имало голям акциз за двигатели над 2.0 л. затова АБТ направили първите 100 броя S4 екслузивно за Италия със двигател 2.0 AAN , къстам 260 к.с. Само пистовия ремък бил малко по-къс от стандартния. Има чип и друг софтуер,джанти от RS2 ,които може би тука вече са сменени :hilezh:

Ето това е причината 2.6 да идва от германия и въобще да го няма в Италия. Голям акциз за кубатура,не за коне :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично колата ми харесва, ако си търсех нещо такова и имах кинтите в джоба въобще нямаше да му мисля. Отиваш, гледаш ако няма нещо стряскащо отнасяш, Це4 е адски здраво шаси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...