Jump to content

Обмислям покупка на това Audi S6 2,0 Turbo 4x4


Recommended Posts

Лошото ще е само намирането на части за двигателя.

Е това наистина ще е кофти, ако излезе с 2.0 20V R5 turbo мотор.

Остава джамбазите да не знаят какво продават или точно обратното - затова цената да е такава.

Няма ли някой колега наблизо до тая автокъща, да хвърли едно око?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви части, какви пет лева. Просто трябва да се види какво са сменили по биели и бутала, за да намалят обема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви части, какви пет лева. Просто трябва да се види какво са сменили по биели и бутала, за да намалят обема.

Сори, изказах се неподготвен. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Динков, гаранция мисли разни схеми, минаващи през продажба на бъбрек или развод. :hilezh:

Цъ, вече имаме и един Пасат в семейството, сега той е на днeвен ред да го стегна :hilezh:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имал съм такава само че беше 2.2или 2.3 куб.см.не си спомням вече,беше преди 7-8год.Спомням си че много вървеше и много гореше но то едното е следствие от другото.И частите за двигателя бяха само по поръчка и много скъпи,чаках за един маркуч около месец и беше много скъп и нямаше заместител от друг модел Ауди.И това беше основната причина да я продам.Така че не се залъгвай по първоначалната цена,разходите по поддръжката са големи,за годините и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те го написали хората мотора е нещо като AANM.Ще има части,но едва ли ще се наложи.Ако някой си спомня във форума имаше един колега с RS2,който живее в германия,показа клип преди година и половина как вдигна 300 км/ч и колата тогава е била на над 750 000 км,явно е здрав и корав 5 цилиндровия 20V турбомотор,ако е фабричен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за такъв мотор пък не бях чувал :blink:

Колата 100% си струва, ако е в час. Всичко по колата е много здраво, само тоя ремък не знам откъде може да се намери и дали е взаимозаменяем с NM-овия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше съм благодарен някой да ми обясни +/- точно на този мотор, т.е. какво да очаквам. :flehan::respekt:

Колега имал съм такава само че беше 2.2или 2.3 куб.см.не си спомням вече,беше преди 7-8год.Спомням си че много вървеше и много гореше но то едното е следствие от другото.И частите за двигателя бяха само по поръчка и много скъпи,чаках за един маркуч около месец и беше много скъп и нямаше заместител от друг модел Ауди.И това беше основната причина да я продам.Така че не се залъгвай по първоначалната цена,разходите по поддръжката са големи,за годините и.

Ако е само един маркуч...

Ше съм благодарен някой да ми обясни +/- точно на този мотор, т.е. какво да очаквам. :flehan::respekt:

Ако е само един маркуч... Да не влизам във филма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше съм благодарен някой да ми обясни +/- точно на този мотор, т.е. какво да очаквам. :flehan::respekt:

На точно този мотор едва ли някой може да ти напише плюсове и минуси при положение, че мотора е супер рядък. Виж за 2.2Т може доста хора да изпишат по 100 страници, но за този се съмнявам. Затова написах, най-добре е да се види какво е променено, а оттам да почне чуденето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако колата е поддържана и на теб ти харесва като цена и състояние,я купувай,пък ако нещо се повреди по мотора все ще има начин да се поправи,хората космически кораби направиха пък ние българите едно Ауди ли ще ни се опре.Мерак цена няма ,нали си я чувал тая приказка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина, която лично мен би ме накарала да се позамисля дали да купя тази кола, ако бях изправен пред твоя избор, би било това, че на този мотор не може да се присадят турбо, дюзи и ЕКУ от Ауди RS2, за да се постигнат 360кс. Моторът е с различна кубатура и този иначе прост мод, който е въпрос единствено на пари и намиране на частите, не може да му бъде приложен.

Ако си сигурен, че за в бъдеще няма да искаш да му бодваш RS2 части, огледай колата и ако е читава я взимай. Не виждам какво има да му мислиш, а и нали питаш за плюсовете - имаш заводски подготвена кола 260кс/416Нм (вярно, в малко по-високи обороти от 2.2T заради по-малката кубатура) и quattro, супер здраво и надеждно шаси, лесна се конвертира на LPG, евтини и леснонамираеми части (единствено с изключение на специфичните за този мотор).

Минусите за мен са най-вече липса на ESP. Иначе липсват някои екстри на по-новите коли, купето е тежичко, двигателят отпред тежи доста и управлението в завои страда от това.

Колата на снимки изглежда читава. Тези коли неслучайно държат високи цени въпреки възсрастта си - просто си струват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен, че за в бъдеще няма да искаш да му бодваш RS2 части, огледай колата и ако е читава я взимай. Не виждам какво има да му мислиш, а и нали питаш за плюсовете - имаш заводски подготвена кола 260кс/416Нм (вярно, в малко по-високи обороти от 2.2T заради по-малката кубатура) и quattro, супер здраво и надеждно шаси, лесна се конвертира на LPG, евтини и леснонамираеми части (единствено с изключение на специфичните за този мотор).

Кои специфични части имаш предвид? :stupid:

Не, не мисля за вариации на тема RS2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 360кс на AAN 2.2T трябват турбо, изпускателен колектор, инжектори и ЕКУ от Audi RS2. AAN ЕКУ-то може и да се модне, така че да не се купува RS2 ЕКУ. При това положение ходи гледай колата и я взимай, ако е това, което е на снимките. Запазени S4/S6 2.2T изпадат рядко на БГ пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на какво бих обърнал внимание аз ако отида да я гледам

1. черти на амортизация:

педали, волан, седалка, колани, скоростен лост. интериорна поддръжка - тават, кори на вратите, скърцания по табло, конзола, греди, гумени уплътнения

2. външен вид

луфтове, следи от удари, различни детайли, следи от пребоядисване на отделни детайли, кривини под брони, зад решетката, подкалници, кора под двигателя, следи по корема на автомобила от неугледно шофиране, кривини по прагове...

3. поддръжка

автомобилът може дълго време да се кара без да се прави нищо по него. по определени неща може да се определи дали е поддържан

спирачни маркучи, накладки, дискове за ръбове, ръжда, което е признак особено при дълбоко наслагване за дълго некаране, което може да доведе до проблеми с хидравличните помпи на съединителя, спирачна помпа. гледаме цвета на спирачната течност, цвета на антифриза. изцяло черна течност = ненавременна смяна, а трябва да се сменя на 2 години.

ръждива охладителна течност= ненавременна смяна или неточен баланс антифриз/вода, ръжда и наслагвания по радиатори, следа за неправилна поддръжка. смяна на 2 години

4. двигател

следи за течове на масло от гарнитури, следи за течове на вода от маркуча на изхода на главата от задната страна, от допълнителната водна помпа, (електрическа)

има ли катализатори, какви са газовете, ако хвърля синьо - признак за проблеми турбо, макар и много малко вероятно. тиха и равномерна работа, следи за проблеми с тоци, бубини, комутатори... периферия и странични звъци от хидравлика, виско перка.

окачването е много здраво. има едни реглажни щанги отзад, които бих погледнал, те се цепат с времето и започват да скърцат.

предницата тропа предимно от амортисиори. чупещи се елементи са амортисиори, тампони макферсони, лагер макферсон, задни тампони носачи+втулки, тампон реглажна щанга. цените съм ги написал в темата за продажбата ми на s4-ката... накрайници кормилни..

супер здрав автомобил е.

не знам какви са разликите в двигателя, но вярвам че няма да има никакви проблеми с части. а те не са и скъпи.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота се чух с хората от автокъщата и исках да я видя колата, за моя жалост някой я беше изкарал да се вози за почивните дни.Утре планирам пак да се чуя с тях и да отида да я огледам.После ще дам отзиви.Освен ако не ми хареса много и не я прибера! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко супер,ама защо му боцнаха +500лв?Промоция нЕква? :gruebel:

Щот много народ се обажда и пита по телефона - значи има интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ще им сипя за вдигането на цената!Евтини просташки номера...Да бяха проучили пазара, не след това да подскачат с цифрите. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка била по-ниската цена в cars.bg, обясни автоджамбазинът. Затова и станал скандал с едни клиенти, дето я карали на сервиз и били готови да я вземат, но променената цена в движение ги отказала. Колата била ток отвсякъде, няма проблеми да се води на диагностика, ама само вблизкия сервиз.

Цената е твърда и не подлежи на коментар. Има транзитни номера, защото я кара шефът на автокъщата за кеф.

Това - след разговор по телефона.

Уж е 1996 г. по документи, по стъкла автоджамбото не се сети дали е шестица, не бил се заглеждал.

Това засега.

Трябва да се види. Който изпревари - изпревари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 8к няма да дам за тази грозна предна броня.Ще ходя на оглед пък ще видим.Много лесно ще разбера колко точно е пушка... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно. Ако ходиш утре на сгледа, пиши отзиви.

Аз няма да успея утре да прескоча до София.

Джамбазинът доста твърдо и категорично ми обясни, че шефът му наредил да казва, че цената е "без всякакъв коментар".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая може да си я карат те! :hilezh:

Утре ще има повече подробности, както за състоянието, така и за мотора!То това ме кара да я разгледам с интерес! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първа седмица я изкарват на пазара, нормално да търсят максимална цена, макар че преиграха с тоя подскок от 500 лв. нагоре при вече публикувана оферта.

Както казва един виден търговец - стоката още е прясна, гони се печалба.

Дано да е читава

П.С. Поне по снимки.

Пичове, благодаря на всички за насоките и мненията. :flehan::respekt:

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го гледах тва по Сливница, младеж с къса косица го изпъваше посока ЛаоЛин с транзитките.

Хубава е колата, но тази предна броня малко разочарова на фона а сток вида иначе ...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...