Jump to content

Свири ремъка на сервото при въртене на волана


Lightning Mcqueen

Recommended Posts

Здравейте,

Обикновено аз съм само ползвател на идеи във форума и всеки път се чувствам гузен към аудиторията.

Ето сега да съм полезен и аз със споделения опит:

Преди няколко седмици тръгнах да закривам сезона на морето - колата без забележки. Паркирам на плажа, след няколко часа - паля, завъртам волана - ужасен вой на ремък. Скачам веднага на маслото - уви пълно до горе. И така си посвирихме няколко дена по Черноморието. Като се прибрахме - веднага на майстор. Той след известни главоблъсканици локализира проблема - ролката на генератора е блокирала. Стотина лева струваше кото част.

И така ако ви свири сервото, и то не само в крайно положение на волана, освен това чувате един приглушен паразитен шум различен от този на двигателя - проверете ролката.

Дано да съм полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам съжия проблем с този вой на волана, но при мен когато колата е студена не се 4ува... също така нямам хидравлика като загрее и започне по силно да вие. Общо взето на ниските обороти хидравлика няма на високите има, но се чува виене. Ако имаш идей казвай защото в сряда ще ходя да я разглабят за проверка на хидравличната помпа... Да не се прецакам нещо. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хид. масло има и не се губи... мисля, че е кафеникаво вече. Дали може да е проблем ? От това нещо (виенето на волана) възможно ли е да загрява колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не може да загрява от виенето на хидравликата. Щом маслото ти е кафяво, смени го, като преди това ако искаш, промии хидравличната система с друго масло по-евтино, и след това предписаното за твоята кола. Виж и дали маркуча за високо налягане, който тръгва от хидравличната помпа към рейката, не се е нацепил и сълзи, да не е сменяван нещо. По добре направи тези работи първо, после разглабяй. И може да си

на алтернатора, както е писал автора на темата, и от нея свири.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета определено ще постъпя по този начин като за начало защотото от цената за разглабяне и ремонт на помпата малко ме заболя главата. А има ли начин (без да се разглабя) да се провери помпата дали дава достатъчно налягане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...