Jump to content

Табло от A6 C4 на 100-тица C4


adrian87

Recommended Posts

Здравейте!

Понеже ми се бе обелило фолиото на километража реших да сменя цялото табло :stupid:

Моето табло беше без допълнителните уреди от дясно.Взех табло от А6 на което има три

допълнителни уреда (часовник , температура на маслото и волтметър )

След като го свързах и запалих двигателя останаха да светят следните лампи за ABS и "внимание".

Не отчита температурата на маслото (според мен нямам датчик за това)

Уреда за температура на двигателя също не показва коректно.

Километража и оборотомера по-всяка вероятност показват вярно , и да има някаква разлика тя е малка.

След доста ровене из форума и интернет , установих че за да ми показва вярно температурата на водата трябва да

върна прибора от старото табло на новото , като оставя циферблата за да няма разлика в цветовете :rolleyes:

За ABS-са и "вниманието"- ABS-са бил на различен пин в куплунга и трябвало да се премести , "вниманието" било

заради това че няма датчик на водата за чистачките и датчик за изгорели крушки.

Уреда за температура на маслото не е проблем , но ако работи ще е по-добре :hilezh:

Показанието за гориво в резервоара не мога да знам дали работи , поради липсата на гориво (проблем с теч в резервоара)

Следователно свети лампата за гориво и уреда не показва нищо.

Някой ако е правил такава манипулация или има схеми на арматурните табла да помага ще съм му много благодарен :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти темата която ти трябва. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=48175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая операция я правих на 100-тицата. За температурата на маслото ти трябва още един датчик, в зависимост от двигателя или имаш място за него или не. АБС на 100 идва кабел от снопа за крушката, на А6 таблото определя кога да свети и кога не. Ще потърся темата и ще я пусна тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да те ориентирам само за температурата на маслото - датчикът е евтин, под 20лв и го има. Трябва ти само 1 кабел от него до буксата на допълнителните уреди.

За температурата не знам дали ако смениш датчика с такъв от А6 няма да се реши въпроса, но той май е скъп, а и имаше нещо за 3 и 4 пина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две неща са вече оправени :dance:

Първото - не точното показание на уреда за температура на водата.

Върнах уреда от таблото на 100-тицата , като сложих циферблата и стрелката от

този на А6-тицата.Вече показва вярно :zustimm:

Второто - Проблема със постоянно светещата лампа за ABS.

Там проблема е че на таблото на 100-тицата сигнала се подава на 13-ти пин на

червената букса , а на това от А6-тицата на 19-ти пин на същата букса.

Другия проблем е че на 100-тицата се подава маса за да светне лампата ,

а като се прекъсне връзката лампата угасва.При А6-тицата е точно обратното.

Това е прочетено от тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114150

Останаха другите два проблема - показанието за температура на маслото и лампата

(която мига)за чека.

Според това което прочетох в по-горната тема която съм посочил е че трябва да

поставя датчици за ниво на течността за чистачките и за изгорели фарове.

След което трябва да пусна кабели до съответните места в таблото :gruebel:

Колегата с профил stojan ми изпрати схеми на таблата и куплонзите ,

за което съм му безкрайно благодарен.

Ето ги и схемите

Букси на таблото 100 (на БГ)-1.doc

Букси на таблото А6 (на БГ).doc

Табло 100.pdf

Табло A6.pdf

Тука вече не съм сигурен как трябва да станат нещата?

Върти ми се нещо в главата по някакъв начин да го "излъжем"

че ги има датчиците и да не свети лампата за чека :hilezh:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното разбрах колега , че проблема с мигащата лампа на чека си го решил

като си махнал лампата и си "обезшумил"(махнал)зумера :blink:

На мен ми се искаше да остане да си работи системата за чека :unsure:

ПП.Подкарах и уреда за температура на маслото :zustimm:

В снопа кабели зад арматурното табло намерих два изолирани кабела :hilezh:

Единият синьо-бял а другия черно кафяв.Всъщност точно той ми трябваше!

Включих го по втори пин в буксата за допълнителните прибори и о чудо - заработи :dance:

Остана проблема с лампата за чека и звуковата му сигнализация.Ако някой го е оправял този

проблем и след това да си работи системата нормално да помага :flehan:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отстраняването на лампата на АБС-а и заглушаването на зумера за мен са напълно грешни манипулации. След като свети и писука, значи има за какво. Знака внимание (!) при мен се оправи със оправянето на АБС-а, този знак по принцип не е за стъкломиещото, както си споменал, а за проблеми в спирачната система, а именно - АБС. За стъкломиещото си има отделна сигналзация и ако нямаш датчик, няма как да сигнализира. Виж снимката (от дясно, долу):

b67dqv.jpg

Ти си сменил кабелите на буксата, но сложи ли си реле, както съм споменал. Ако не си, и нямаш копче за АБС-а на централната конзола, най-вероятно само си обърнал ефекта на лампата - угаснала е, но и АБС-а ти не работи в момента, затова чека сигнализира. Изпробвай го и ше видиш дали е така, ако не е от това, вероятно имаш други проблеми по спирачната система.

___________________

Редактирано от orlin_emilianov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всичко е както трябва :dance::zustimm:

Проблема с Вниманието ( ! ) беше от прекъснат кабел в "датчиците" за предните накладки.

Благодаря на всички отзовали се за помощта :flehan:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Малко Ъп на темата...Обмислям смяна и аз на табло. Имам си всички допълнителни утреди на таблото. Колата е 100так 2,8. Намерил съм табло от А6 2.6 но ме интересува как стоят нещата с уреда който е за налягане на маслото при 100 и волтметъра при А6. Има ли как да си сложа за налягането на това от А6 или ако не може, волтметъра как се подкарва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има как аз съм го направил на моята 100ца с табло от А6 и налягането маха се часовника и на негово място се слага манометъра, но трябва да му се изведе нов кабел до буксата отзад на таблото(черната). Лошото е, че цвета на самата плака е различен и в моя случай сивее повече от останалите уреди, а и свети в оранжево за разлика от останалите които светят в червено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз не искам да махам часовника, искам да махна волтметъра, принципа същия ли е?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...