dodkopi4a Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Колеги, предварително благодаря на всички отзовали се.Притежавам А6 АСЕ, което към днешна дата харчи по 1Л на 1000км., което ме дразни вече много - пуши и мерише зад колата ЯКО.Слагах добаки - не става, правих гумички на клапани преди две години - не става, дори с хубаво масло да е пак го харчи, но по-малко.Не губи мощност и върви, както в първия ден, няма течове, доливам си и карам - съветват ме да си я карам така.Трябва да се прави ремонт на двигателя, но колеги насочете ме, какво да сменя при едно отваряне на мотора (маслени сегменти, гарнитури, гумички на клапани, водачи на клапани...........).Искам от Вас да науча кои са обичайните за един такъв ремонт замени на старите части (така или иначе е отворен мотора, поне да бъде по цялостно ремонтиран). Изкажете мнение и за цена на услугата!!!Благодаря отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Е, разстъргване до близкия възможен ремонтен диаметър на цилиндри, нови бутала/сегменти, преглед на колянов вал(евентуално шлайф), нови биелни и основни лагери, нови клапани, водачи(евентуално легла).........., какво друго, гарнитурите, семеринги, свещи и си тип-топ.Цени не знам, то на щанда става ясно, но няма да е малко. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodkopi4a Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 А къде, кой бихте препоръчали - магазин за по-истински резервни части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Заповядай Чети внимателно пише всичко което ти трябва и вече около 30 000км след ремонт разход няма. Карам само 5-40/50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Цената на ревизията на мотора ще гони цената на цялата ти кола .... помисли дали има смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodkopi4a Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Ванката, мерси за подадения линк по темата, изясни ми се всичко.Мисля да си стягам колата, че съм я запуснал бая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Аз си я правих с 600лв смених сегменти, рем.глава, всички гарнитури, ангр.ремък, мотовилкови лагери, междувалова верига, масло и филтър, водачи клапани, и др. ПП - Като съвет от мене! Ако искаш да я направиш добре. Свали буталата на Ц4 а6/100 АЦЕ е лесно заради удобното магаре. Извади буталата и ги почисти САМО. Отгоре нагара, и в каналите за сегментите. Смени мотовилковите лагери само ако има проблем. Аз на моята се вманиачих, и за това така я направих....Иначе съм на 99,9% убеден, че след смяна на водачите на главата(всичките 60-70лв са) и новите гумички проблеми с разход на масло няма да имаш. Аз понеже съм на газ съм и сложил 82 градусов термостат от 80(Б2) ДС(1.8 карб). Сега само се возя. В монета съм с 5-50 Мобил на 9000км+ и не е мръднало Ако имаш драми пиши да помагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodkopi4a Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Драми няма да има освен финансови, утре ще питам, колко ще ми струва услугата (човекът, който поддържа колата спомена, че AUDI и WV страдат от износване на леглата, водачите, втулките на клапаните). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts