Jump to content

Моля за компетентна помощ


dodkopi4a

Recommended Posts

Колеги, предварително благодаря на всички отзовали се.

Притежавам А6 АСЕ, което към днешна дата харчи по 1Л на 1000км., което ме дразни вече много - пуши и мерише зад колата ЯКО.

Слагах добаки - не става, правих гумички на клапани преди две години - не става, дори с хубаво масло да е пак го харчи, но по-малко.

Не губи мощност и върви, както в първия ден, няма течове, доливам си и карам - съветват ме да си я карам така.

Трябва да се прави ремонт на двигателя, но колеги насочете ме, какво да сменя при едно отваряне на мотора (маслени сегменти, гарнитури, гумички на клапани, водачи на клапани...........).

Искам от Вас да науча кои са обичайните за един такъв ремонт замени на старите части (така или иначе е отворен мотора, поне да бъде по цялостно ремонтиран). Изкажете мнение и за цена на услугата!!!

Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, разстъргване до близкия възможен ремонтен диаметър на цилиндри, нови бутала/сегменти, преглед на колянов вал(евентуално шлайф), нови биелни и основни лагери, нови клапани, водачи(евентуално легла).........., какво друго, гарнитурите, семеринги, свещи и си тип-топ.Цени не знам, то на щанда става ясно, но няма да е малко.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай :zustimm: Чети внимателно пише всичко което ти трябва и вече около 30 000км след ремонт разход няма. Карам само 5-40/50 :zustimm:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си я правих с 600лв смених сегменти, рем.глава, всички гарнитури, ангр.ремък, мотовилкови лагери, междувалова верига, масло и филтър, водачи клапани, и др.

ПП - Като съвет от мене! Ако искаш да я направиш добре. Свали буталата на Ц4 а6/100 АЦЕ е лесно заради удобното магаре. Извади буталата и ги почисти САМО. Отгоре нагара, и в каналите за сегментите. Смени мотовилковите лагери само ако има проблем. Аз на моята се вманиачих, и за това така я направих....Иначе съм на 99,9% убеден, че след смяна на водачите на главата(всичките 60-70лв са) и новите гумички проблеми с разход на масло няма да имаш. Аз понеже съм на газ съм и сложил 82 градусов термостат от 80(Б2) ДС(1.8 карб). Сега само се возя. В монета съм с 5-50 Мобил на 9000км+ и не е мръднало :zustimm: Ако имаш драми пиши да помагаме :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драми няма да има освен финансови, утре ще питам, колко ще ми струва услугата (човекът, който поддържа колата спомена, че AUDI и WV страдат от износване на леглата, водачите, втулките на клапаните).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...