Gecata Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Здравейте колеги!Нов съм в форума, а и в предпочитанията си към Ауди.То предпочитания малко пресилено ми звучи.Купих си А4 1,8 20В 1996 г. и съм доста раздвоен по отношение на оценката му.От една страна ми харесва, че е стабилно, здраво, стегнато, интериора е страхотен, ергономичен и качествено направен, по хубав път вдигам и 180-190 км/ч без да се осеща скороста, двигателя е добър, еластичен и пъргав. Но има три неща които направо си ме дразнят.Става въпрос за това,че седалките са ужасно дървени (твърди), а окачването също е много твърдо-направо комфортат е много лош. Всяка дупка, неравност и цепнатина на пътя се осещат изцяло от пътниците в купето. Ужас!.Не ме разбирайте погрешно, окачването си е здраво, преди покупката правихме пълна диагностика и всичко си е наред. Освен седалките и окачването ме дразни и шумат в купето, можеше да се постараят повече. Возил съм се в далеч по-евтини коли от по-масови производители и там комфорта, шумоизолацията и седалките са били далеч по-добри. Не знам доста съм разочарован от А4.След около година мисля да го сменя и се чудя дали А6 тези новите от 1997 насам са по-комфортни. В смисъл дали при тях не е наблегнато повече на комфорта и шумоизолацията.Ако някои има такова ще съм му благодарен да сподели с мен впечатленията си от пътното му поведение и по специално за комфорта. Че е сигурно и стабилно това е ясно. Шумоизолацията?Харесвам тихите, безшумни и комфортни коли, някой ще ме насочи ли към такъв модел?Хайде със здраве! И безаварийно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Жалко, че си се разочаровал от А4 Относно шумът, си мисля, че може да има някой проблемче. Да не е лагер, гуми, скоростна кутия или нещо подобно? Кога точно става шумна? Ако е при 180-190 км/ч смятам, че е нормално за този двигател...Возията на А6 е с класи по-добра от тази на А4, но трябва сам да покараш за да разбереш за какво говоря. Ако искаш да ти е по комфортно, трябва да се насочиш към А6, А8 или Q7. Не си копувай Ferrari, защото също вози твърдичко - нищо че е стабилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 За седалките съм съгласен. Жена ми също се оплаква от нашите. За окачването - просто е такова. Това е немски, а не "свиркаджийски" автомобил. За шумоизолацията абсолютно не съм съгласен. Ако го сравняваш с нов, но евтин автомобил не си прав в критериите. Все пак твоя е на 10г. и съм сигурен, че няма хлопащи пластмаси, а евтинията на 3-тата година тотално скърца и хлопа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) Аз също не харесвам А4-ките точно заради това, че возят твърдо, тясно е на задните места и няма достатъчно багажник.Седалките че са твърди спор няма, и на моята А6 са твърди, дори на Опелите ми харесват седалките повече но, това е.Шумоизолацията на А6 специално е доста добра, но си зависи и от мотора и гумите най-вече, евтините гуми вдигат доста шум!За мен истинските коли започват от А6 нагоре, но пък има хора които търсят по-компактни коли, поради доста причини Редактирано 30 Юни 2006 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 На мен лично ми допада твърдата возия. Има си чар. Усещането е по-спортно. Разбира се мекото возене е незаменимо за дълъг път, като най-близо до представите ми за такова е 100-цата C4, сравнена с къде-къде по-нови коли в същия клас.Иначе за другото не съм съгласен-има някакъв проблем по колата ти. П.С. Идеална тема като за техника/електроника! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Моята е дизел и въобще не усещам повишено ниво на шум... Всичко мисля е в нормални граници, шума, който чувам най-често е от перката на вентилацията на купето, и то като я пусна на високи обороти....Седалките са много по-удобни от тези на всички коли, които съм карал. Можеби кожата е нещото, което ще те направи доволен, колега.Относно това, че се усещат дупките - не съм се возил досега в кола, в която да не се усещат. В аудито и специално А4 1995+ е мислено много за комфорт. Провери дали не си с газови амортисьори, ако е така - знаеш какъв е проблема, автомобила заводски излиза с маслени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Всеки си харесва своята бира. Колега, ако не ти е комфортна А4-ката, смени я със Ситроен, със сигурност ще друса по-малко.Има повишен шум в зоната 3200-3800 об. Имаше обяснение някъде, за причините му. Инак аз имам и В3, еми водят се един клас коли, но В5 е класи на В3 и не само поради факта, че е по-нов модел.На мен седалките са ми супер комфортни и удобни, сравнявайки ги с новите Вектри и Пежо 307. Създава ми усещане, че е отлята по тялото ми.Това, че А4 е по-къса и съответно мястото за дълги крака не е достатъчно, е факт, но какво от това. Ако искаш лимузина, купуваш си лимузина.А4 и А6 имат идентични окачваниа и различна база.Въобще всичко е въпрос на компромис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) Ама усещането за стегнато пътно поведение е незаменимо!Карам и един Меган Сеник РХ4 (това е чикия с претенции за джип) и винаги имам чувството че ще се капична в някой завой с 60км/ч. Меките седалки ме изморяват на дълъг път -- заболява ме кръста.Това което казваш за шумоизолацията силно ме изненадва -- дизеловите са супер тихи вътре. Предполагам че и бензиновата е така ... Провери да не ти липсва някое парче от изолацията, дори малка дупка пуска много шум. Редактирано 30 Юни 2006 от Sag Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 30 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Да разбирам Ви.На мен мястото в купето ми е достатъчно. Не се оплаквам и от мястото на задните седалки. Багажника също е голям според мен 440л не са малко.Интересува ме конкретно някои които е карал А4 и А6 да ми опише разликата във возията. Иначе как да разбера дали е с газови или маслени амортресьори?За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)Ще ми е интересно да споделите мнения от реалното шофиране на тези модели щото аз съм просто един теоретик дето не разбира много и вижте как останах малко излъган в очакванията си спрямо А4. Не е лоша кола-страхотна е само да возеше по-меко и седалките да бяха по-добри. Иначе плюсовете са много няма спор.Приятелски поздрави към всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) Разликата във возията между А4 и А6 се чувства осезателно!обема в купето също!но и 300-те килограма на А6 в повече също Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.Ситроен Ц5 за мен е ултра грозен автомобил, возията му е традиционно добра, но устойчивостта му е под въпрос?салона като го видя и За мен А6-цата е най-класната кола от трите, това е и защото съм фен на ауди естествено аз с това мога да помогна между другото следващия път преди да купиш една кола я покарай, така ще усетиш и возията и седалките.Аз съм ослепен от качествата и дизайна на А6, така че друга кола не съществува в моята глава Редактирано 30 Юни 2006 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherepaha Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. Владо, цените на пазара Secondhand са пълни с изненади. Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 (Редактирано) Карал съм 5 ца за 15 к лв. и съм карал подобна в германия на един приятел за 15к евра. Абсолютно еднакви на години , еднакви мотори(2.5 тдс) ...Единствено си приличаха по логото на БМВ Читава 5-ца е нещо прекрасно на дълъг път.Много лоша услуга ни правят цените на колите в бг(втората употреба).Търсиме коли по снимки , сравняваме цени и после ...малеееее ми то в Германия многооо скъпо. Ужас! Ами така е ! Ужас, ама там хората карат коли и купуват коли , а ние тук се чудим с малко пари да вземем таралясник и с минимум инвестиции да му придадем търговски вид и да наебем някое другарче да са наказва с нея и да й се"радва".Извинявам се за офф топика Редактирано 30 Юни 2006 от wizard2000bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 30 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2006 За щумоизолацията и аз останах изненадан. До колкото знам всички модели на Ауди се хвалят с много добра шумоизолация...това е факт. За окачването,да...твърдичко е...даже и с 15-ките вози твърд. Но на мен както и на колега по горе ми допада...много добър контрол на колата. За седалките,признавам...ДА и те са малко по твърдички. Мно с много добри странични опори и дизаин...като съм влезнал със скорост в завои,да знам че няма да изпадна от седалката Лично аз съм стращно доволен от А4...по голяма от Б4-ката...багажника е по -голям.... колата е песен за мен Че А6-цата е по добра няма спор...като возия,лукс , т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 1 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2006 Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. ←Щото е стабилна, като коч на лед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. ←Точно тъй. Грижите с 2.5тди са песен в сравнение с 2.5тдс.Щото е стабилна, като коч на лед. ←Еле пък ако някое куче му се изпика на задните гуми... Гледай какво става :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drift1 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Щото е стабилна, като коч на лед. ← Знам че е Ауди форум,и аз съм фен на Ауди (и то голям),но това изказване е най-тъпото нещо което съм чувал.Ако го сравняваш с Куатро да ама не забравяй,че и Аудитата не са всичките с куатро!!Возил съм се в такова бмв с 180-190км и наистина не усещаш че се движиш.Що се отнася до подръжката на 2.5тдс,и 2.5тди 150кс.,мога да поспоря!!!На Аудито смяна на ремък и ролки струва колкото един Голф!!!!На двама мои приятели единият с А8 другият с А4,им се прецакаха нафтови помпи и там ремонта е около един Голф пари.Като цяло този мотор не е от най надеждните.Аз се кефа много на двигателите на ВАГ,но повече на 1.9тди,и 1.8Т.Според мен колата е А4 от по новата 2002г. някъде,1.9тди 131к.с. или 1.8Т.Не споменаваме по-новите мотори от сорта на 3.0тди и 2.0тфси и други!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Колега, нещо със сигурност не ти е по ред колата.1-во. Карам А4 ТДИ.. и мога да потвърдя че вътре не е никак шумно ( в сравнение с Пассат 4-ка... все-едно двигателя беше в купето )2-ро. Ако си с по-твърдо окачване, или с 16" гуми няма как да не друса повечко. Карал съм 1.8 Т .. със 16" и наистина е точно както описваш друса си доста.3-то. Карал съм както споменах А4 1.8 Т .. карам А4 ТДИ.. карал съм и А6 1.9 ТДИ .. ами.. 6-ка си е друга работа.. но и цената е доооста по-нагоре.съвет: пробвай друга А4-ка .. ако има и дизелова.. ще откриеш много разлики ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hadzhi Публикувано 3 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 ... по тез наще пътища к'вото и да караш ще друса Но А4-те наистина возят твърдичко - няма спор. За седалките и шумоизлагацията обаче не съм съгласен - поне за мен те са в разумни граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 3 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Gecata : гледам от София си, мини на някоя среща и ще те повозя на моята, ще видиш, че не си напълно прав... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 3 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Gecata : гледам от София си, мини на някоя среща и ще те повозя на моята, ще видиш, че не си напълно прав...←Благодаря за поканата колега!Ще ми бъде интересно да се видим.Кога и къде се провеждат срещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 3 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Горе в дясно имаш КАЛЕНДАР пък в клубни събития е описано всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karaivanoff Публикувано 4 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2006 За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)Ще бъде най-голямата грешка в живота ти! За Ц5 става въпрос... близо съм до кухнята и мога да ти кажа, че това е уникален отпадък... а пък и 2003 година, точно и свършила гаранцията и някой ще се отърве от нея. Проблемите с електрониката ще те съсипят - казва, 4е ключа не е нейния ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ, спира заради сигнализация за нередности в системи, които ГИ НЯМА на колата, не са поръчани като екстра... и т.н. и т.н.Дръж германските машини и това е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 4 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2006 Аз бих сменил Ц5 с Галант на Мицубиши модел 98-99, за да остане трилемата!;-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 4 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2006 (Редактирано) Може и едно Пасатче TDI да вмъкнем за да омешаме работите нацяло Редактирано 4 Юли 2006 от kosar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts