Jump to content

A4 разочарование!!!


Recommended Posts

Здравейте колеги!

Нов съм в форума, а и в предпочитанията си към Ауди.

То предпочитания малко пресилено ми звучи.

Купих си А4 1,8 20В 1996 г. и съм доста раздвоен по отношение на оценката му.

От една страна ми харесва, че е стабилно, здраво, стегнато, интериора е страхотен, ергономичен и качествено направен, по хубав път вдигам и 180-190 км/ч без да се осеща скороста, двигателя е добър, еластичен и пъргав. Но има три неща които направо си ме дразнят.

Става въпрос за това,че седалките са ужасно дървени (твърди), а окачването също е много твърдо-направо комфортат е много лош. Всяка дупка, неравност и цепнатина на пътя се осещат изцяло от пътниците в купето. Ужас!.

Не ме разбирайте погрешно, окачването си е здраво, преди покупката правихме пълна диагностика и всичко си е наред.

Освен седалките и окачването ме дразни и шумат в купето, можеше да се постараят повече.

Возил съм се в далеч по-евтини коли от по-масови производители и там комфорта, шумоизолацията и седалките са били далеч по-добри. Не знам доста съм разочарован от А4.

След около година мисля да го сменя и се чудя дали А6 тези новите от 1997 насам са по-комфортни. В смисъл дали при тях не е наблегнато повече на комфорта и шумоизолацията.

Ако някои има такова ще съм му благодарен да сподели с мен впечатленията си от пътното му поведение и по специално за комфорта. Че е сигурно и стабилно това е ясно. Шумоизолацията?

Харесвам тихите, безшумни и комфортни коли, някой ще ме насочи ли към такъв модел?

Хайде със здраве! И безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Жалко, че си се разочаровал от А4 :hilezh: Относно шумът, си мисля, че може да има някой проблемче. Да не е лагер, гуми, скоростна кутия или нещо подобно? Кога точно става шумна? Ако е при 180-190 км/ч смятам, че е нормално за този двигател...

Возията на А6 е с класи по-добра от тази на А4, но трябва сам да покараш за да разбереш за какво говоря. Ако искаш да ти е по комфортно, трябва да се насочиш към А6, А8 или Q7. Не си копувай Ferrari, защото също вози твърдичко - нищо че е стабилно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седалките съм съгласен. Жена ми също се оплаква от нашите. За окачването - просто е такова. Това е немски, а не "свиркаджийски" автомобил. ;) За шумоизолацията абсолютно не съм съгласен. Ако го сравняваш с нов, но евтин автомобил не си прав в критериите. Все пак твоя е на 10г. и съм сигурен, че няма хлопащи пластмаси, а евтинията на 3-тата година тотално скърца и хлопа. :hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не харесвам А4-ките точно заради това, че возят твърдо, тясно е на задните места и няма достатъчно багажник.

Седалките че са твърди спор няма, и на моята А6 са твърди, дори на Опелите ми харесват седалките повече но, това е.

Шумоизолацията на А6 специално е доста добра, но си зависи и от мотора и гумите най-вече, евтините гуми вдигат доста шум!

За мен истинските коли започват от А6 нагоре, но пък има хора които търсят по-компактни коли, поради доста причини

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми допада твърдата возия. Има си чар. Усещането е по-спортно. Разбира се мекото возене е незаменимо за дълъг път, като най-близо до представите ми за такова е 100-цата C4, сравнена с къде-къде по-нови коли в същия клас.

Иначе за другото не съм съгласен-има някакъв проблем по колата ти.

П.С. Идеална тема като за техника/електроника! ;):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е дизел и въобще не усещам повишено ниво на шум... Всичко мисля е в нормални граници, шума, който чувам най-често е от перката на вентилацията на купето, и то като я пусна на високи обороти....Седалките са много по-удобни от тези на всички коли, които съм карал. Можеби кожата е нещото, което ще те направи доволен, колега.

Относно това, че се усещат дупките - не съм се возил досега в кола, в която да не се усещат. В аудито и специално А4 1995+ е мислено много за комфорт. Провери дали не си с газови амортисьори, ако е така - знаеш какъв е проблема, автомобила заводски излиза с маслени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си харесва своята бира. Колега, ако не ти е комфортна А4-ката, смени я със Ситроен, със сигурност ще друса по-малко.

Има повишен шум в зоната 3200-3800 об. Имаше обяснение някъде, за причините му. Инак аз имам и В3, еми водят се един клас коли, но В5 е класи на В3 и не само поради факта, че е по-нов модел.

На мен седалките са ми супер комфортни и удобни, сравнявайки ги с новите Вектри и Пежо 307. Създава ми усещане, че е отлята по тялото ми.

Това, че А4 е по-къса и съответно мястото за дълги крака не е достатъчно, е факт, но какво от това. Ако искаш лимузина, купуваш си лимузина.

А4 и А6 имат идентични окачваниа и различна база.

Въобще всичко е въпрос на компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама усещането за стегнато пътно поведение е незаменимо!

Карам и един Меган Сеник РХ4 (това е чикия с претенции за джип) и винаги имам чувството че ще се капична в някой завой с 60км/ч.

Меките седалки ме изморяват на дълъг път -- заболява ме кръста.

Това което казваш за шумоизолацията силно ме изненадва -- дизеловите са супер тихи вътре. Предполагам че и бензиновата е така ... Провери да не ти липсва някое парче от изолацията, дори малка дупка пуска много шум.

Редактирано от Sag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам Ви.

На мен мястото в купето ми е достатъчно. Не се оплаквам и от мястото на задните седалки. Багажника също е голям според мен 440л не са малко.

Интересува ме конкретно някои които е карал А4 и А6 да ми опише разликата във возията. Иначе как да разбера дали е с газови или маслени амортресьори?

За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)

Ще ми е интересно да споделите мнения от реалното шофиране на тези модели щото аз съм просто един теоретик дето не разбира много и вижте как останах малко излъган в очакванията си спрямо А4. Не е лоша кола-страхотна е само да возеше по-меко и седалките да бяха по-добри. Иначе плюсовете са много няма спор.

Приятелски поздрави към всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във возията между А4 и А6 се чувства осезателно!

обема в купето също!

но и 300-те килограма на А6 в повече също :)

Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.

Ситроен Ц5 за мен е ултра грозен автомобил, возията му е традиционно добра, но устойчивостта му е под въпрос?

салона като го видя и ;)

За мен А6-цата е най-класната кола от трите, това е и защото съм фен на ауди естествено ;)

аз с това мога да помогна :hilezh:

между другото следващия път преди да купиш една кола я покарай, така ще усетиш и возията и седалките.

Аз съм ослепен от качествата и дизайна на А6, така че друга кола не съществува в моята глава

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.

Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :hilezh:;):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :hilezh:  ;)  :)
Владо, цените на пазара Secondhand са пълни с изненади. ;) Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 5 ца за 15 к лв. и съм карал подобна в германия на един приятел за 15к евра. Абсолютно еднакви на години , еднакви мотори(2.5 тдс) ...

Единствено си приличаха по логото на БМВ :hilezh:

Читава 5-ца е нещо прекрасно на дълъг път.

Много лоша услуга ни правят цените на колите в бг(втората употреба).

Търсиме коли по снимки , сравняваме цени и после ...малеееее ми то в Германия многооо скъпо. Ужас!

Ами така е ! Ужас, ама там хората карат коли и купуват коли , а ние тук се чудим с малко пари да вземем таралясник и с минимум инвестиции да му придадем търговски вид и да наебем някое другарче да са наказва с нея и да й се"радва".

Извинявам се за офф топика

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щумоизолацията и аз останах изненадан. До колкото знам всички модели на Ауди се хвалят с много добра шумоизолация...това е факт.

За окачването,да...твърдичко е...даже и с 15-ките вози твърд. Но на мен както и на колега по горе ми допада...много добър контрол на колата.

За седалките,признавам...ДА и те са малко по твърдички. Мно с много добри странични опори и дизаин...като съм влезнал със скорост в завои,да знам че няма да изпадна от седалката :hilezh: Лично аз съм стращно доволен от А4...по голяма от Б4-ката...багажника е по -голям.... колата е песен за мен :)

Че А6-цата е по добра няма спор...като возия,лукс , т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :)  :D  :P

Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh::P:);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. :)

Точно тъй. Грижите с 2.5тди са песен в сравнение с 2.5тдс.

Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh:  :D  :)  ;)

Еле пък ако някое куче му се изпика на задните гуми... Гледай какво става :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh:  ;)  :)  :)

Знам че е Ауди форум,и аз съм фен на Ауди (и то голям),но това изказване е най-тъпото нещо което съм чувал.Ако го сравняваш с Куатро да ама не забравяй,че и Аудитата не са всичките с куатро!!Возил съм се в такова бмв с 180-190км и наистина не усещаш че се движиш.

Що се отнася до подръжката на 2.5тдс,и 2.5тди 150кс.,мога да поспоря!!!На Аудито смяна на ремък и ролки струва колкото един Голф!!!!На двама мои приятели единият с А8 другият с А4,им се прецакаха нафтови помпи и там ремонта е около един Голф пари.Като цяло този мотор не е от най надеждните.Аз се кефа много на двигателите на ВАГ,но повече на 1.9тди,и 1.8Т.Според мен колата е А4 от по новата 2002г. някъде,1.9тди 131к.с. или 1.8Т.Не споменаваме по-новите мотори от сорта на 3.0тди и 2.0тфси и други!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо със сигурност не ти е по ред колата.

1-во. Карам А4 ТДИ.. и мога да потвърдя че вътре не е никак шумно ( в сравнение с Пассат 4-ка... все-едно двигателя беше в купето )

2-ро. Ако си с по-твърдо окачване, или с 16" гуми няма как да не друса повечко. Карал съм 1.8 Т .. със 16" и наистина е точно както описваш друса си доста.

3-то. Карал съм както споменах А4 1.8 Т .. карам А4 ТДИ.. карал съм и А6 1.9 ТДИ .. ами.. 6-ка си е друга работа.. но и цената е доооста по-нагоре.

съвет: пробвай друга А4-ка .. ако има и дизелова.. ще откриеш много разлики !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... по тез наще пътища к'вото и да караш ще друса :hilezh:

Но А4-те наистина возят твърдичко - няма спор. За седалките и шумоизлагацията обаче не съм съгласен - поне за мен те са в разумни граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gecata : гледам от София си, мини на някоя среща и ще те повозя на моята, ще видиш, че не си напълно прав...

Благодаря за поканата колега!

Ще ми бъде интересно да се видим.

Кога и къде се провеждат срещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)

Ще бъде най-голямата грешка в живота ти! За Ц5 става въпрос... близо съм до кухнята и мога да ти кажа, че това е уникален отпадък... а пък и 2003 година, точно и свършила гаранцията и някой ще се отърве от нея. Проблемите с електрониката ще те съсипят - казва, 4е ключа не е нейния ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ, спира заради сигнализация за нередности в системи, които ГИ НЯМА на колата, не са поръчани като екстра... и т.н. и т.н.

Дръж германските машини и това е...

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...