Jump to content

A4 разочарование!!!


Recommended Posts

Нека някой ми покаже Ауди от 1970 което е в движение, защото не съм виждал - аз мога да докарам модела ДС от 1970г., който за разлика от съвършения механичен инжекцион на Ауди е с електрически такъв от 70-те години и хич не е спрял да работи, ами напротив - вдига поне 180 ... мога да докажа, но вие няма откъде да извадите цяло Ауди в движение от 70г.

Нека някой ми извади Ауди от 86г. като моя СХ Престиж, с толкова екстри и да върви с 200км/ч. мога да докажа веднага ... колко ли струва да се поддържа такова ауди

1. Това, че имаш познат, който си е запазил или реставрирал Въпросния ДС-19, не значи, че с търсене няма да се намери въпросното Ауди - конкурент. :bia:

2. Един мой приятел имаше Ауди 200 (1984) и до миналата година този на, когото я продаде я караше, сега не знам. Съмнявам се твоят СХ да е с тези екстри. :)

3. Един наш "бизнесмен" зарязва също уникална 200 в Украйна, а синът на мой познат я ремонтира и продава. Купувачите не повярвали, че автомобил произведен 1988 г. може да има такива екстри. :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А задал ли си си въпроса защо е 4000Евро?Сигурно има причина, не мислиш ли?Хората които си кушуват АУДИ не си купуват Ситроени.Това са богати люде,макар че голяма част от нас не са такива.Тук говорим за нови коли.Първо въпросните амортесьори не са консуматив,което за съжаление май не е така при вашата марка. Второ АУДИ не се купува за да возиш буркани на село,по черния път.Хората карат по пътища,а не като нас по луната.Гарантирам ти че тая прословута возия на Ситроен, изчезва в миг на една еврпейска пътна мрежа.Говря като предимство пред АУДИ.Само че, от тук тепърва започват предимствата на Инглощадското творение на автомобилния гений.Да ти кажа честно,не съм гледал много предавания за сравнение на коли където участва повече от една френска марка,и то по-скоро от куртоазия е там.Колкото да кажат, че и там се правят превозни средства.Това за поточните линии, бъди сигурен че първо са го измислили консервните фабрики.Относно съвременноста на автомобилите,не виждам никоя друга марка да следва Ситроен,така че ми е малко странно да говориш за модни тенденции в автомобилостроенето.А колкото хора толкова и вкусове.Всеки търси различни неща от своя автомобил, и ги намира при различните производители.За човека ТОВА е неговата кола,а другите не стават.Е тука е цялата истина.Няма какво да признавам на Ситроен.Аз харесвам АУДИ и Ситроен за мене е шит,защото не покрива моите изисквания.Същото е и при теб, и всеки друг от форума ви.

П.П. Ето ти едно по-старо ауди

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз попаднах на тая тема от форума на Ситроен. Подобни теми явно ги има навсякъде, и в нашия форум понякога се случва да се заформи подобен спор.

Ясно е, че така поставен въпроса - Ауди vs Ситроен, правилен отговор не може да има. Какво на доста места се спомена - Ауди си е престижен клас автомобил, поддръжката му естествено е по-скъпа. Ситроен си е масова кола, с по-евтина поддръжка като цяло. Затова и Ауди се сравнява винаги с Мерцедес и БМВ, а Ситроен със Форд/Рено и други.

Но струва ми се, че това което не стана много ясно от думите на Alehandro е именно какво представлява и как точно функционира хидравличното окачване на Ситроен. За тези които се интересуват от тези неща могат да видят едно интересно видео тук. Вижда се ясно сравенение между Ситроен Ц6 и БМВ 5. Коментар мисля че е излишен.

Обаче вие превърнахте този спор в някаква война с неясен край. Ако някой можеше да измисли евтино окачване, което хем да вози меко, хем да е стабилно - то тоя човек щеше да е не милиардер, ами не знам какъв точно... Ясно е, че хидравликата има много предимства, но и недостатъци. (Малко офтопик - Относно опашката пред сервиза на Ситроен, трябва да се спомене, че тая хидравлична система от време на време се нуждае от профилактика и смяна на маслото. И не трябва да се правят заключения, че всичките коли там са за ремонт).

Аз лично харесвам Ауди като коли, но съм наясно, че не мога да поддържам такава кола. В момента карам Ситроен Ц4 - не е перфектната кола, но на мен ми харесва. Вози твърдо, но пък за сметка на това на хубав път с танк не можеш да я мръднеш от пътя. Та това за твърдото окачване. Ц4 няма нищо общо със хидравличните модели. Затова и цената му е такава естествено.

В заключение ще кажа, че всяка кола си има предимства и недостатъци. Но непознаването на нещо не е причина да се плюе по негов адрес. По скоро е избиване на комплекси. Призовавам към толерантност и аргументираност на мненията.

:)

Редактирано от _tisho_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 бона-друсаш се, 500 лв. пълен комфорт.

Относно RS4 ми хубаво, що тогава френския президент не кара такова ами Ситроен Ц6. Всичко зависи от потребностите на човек.

1.за 500 лева можеш да си купиш Волга. Много убо вози(комфорт има де :) ) лесно и части се намират.

2.Как си представяш френския президент с италианска или немска кола ? ;)

или немското канцлер с ц6 :):)

Предтави си ги да слизат от болиди на F1 :bia:

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тишо,филмчето е хубаво,ама колите на са съпоставими,поне по мое мнение!Едната е спортна кола за развиване на високи скорости,трябва да се лепи за пътя,а не да се климбуца по завоите!

Аз не обичам да се вманиачавам,затова ще ти кажа откровено:возил съм се в ВХ и СХ Palace. Първото е доста зле,второто е доста добре. Говоря единствено за возия и комфорт,и тук идва съществената част,СХ-а почти по нищо не превъзхожда мойта 100-ца,като и шибна зимата оригиналните джанти 15-ки с високите гуми/това,че съм гъзар и карам с 16-ки,а се оглеждам за 17-ки си е мой проблем :) /!!!

П.П. Все си мисля,че спора е безмислен,защото всеки си харесва колата и марката,която кара!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да обиждаш Ситроен Ц6 е се едно да наречеш Господ мижитурка :)

Дори във "домашното" рекламно проспектче на ВАГ наречено Ауто Билд са възхитени от него.

Класата на Боговете не се мери с вашите сметкаджийски каруцарски мерки и теглилки. Аз лично никога не бих си купил Ц6 но се възхищчвам на производителя на смелостта да подържа традицията и за това че пусака на пазара автомобил силно различаваш се от общата сива маса на Октавия/Пасат/А4-образни автомобили.

Възхищавам се и на Алфа 159 която буквално размаза във всики тестове (включително и тези в АутоБилд, АутоМоторСпорт) по пътно поведение, а за дизайна да не говориме, за двигателите също (алфа първи въведоха комоннрейл, и използват и до днес туинс парк, както и мерцедес в осемцилиндровите си двигатели. Не ви ли прави впечатление че в престижния си клас мерцедес използва най-доброто от други марки, сигурно не щото не сте толкова навътре в нещата), и за да не могат момченца като вас да се тюхкат за качеството взеха немски специалисти и са се стремили да надминат Ауди и БМВ.

По въпроса за цената ще спомена че предишния модел Алфа 156 сравнен с БМВ3 и Ауди А4 процента на обезценяване е само с 2-3% повече от тях при 10 годишните коли.

Капиш!!!

Когато фактите говорят и боговете мълчат.

Нека уважаваме и другите марки, които има за какво. Не ви говоря за рено и пежо примерно щото няма за какво. Но Алфа или Ситроен може да не ги харесвате но поне ги уважавайте-има за какво.

Лек ден!

Чета и усещам как ръката ми се свива в форма подходяща за чупене, не, не съм неспокоен човек по пронцип, но тук изказа е остър, закачлив, сякаш искаш да измрънкаш как като малък си имал 1 към 64 играчка Ситроенче, която е била всички....Аудита. С6=Господ ;) ???? Простете ми и моя по-остръчик тон, но горното е символ на низост за мен.

За Ситроен, мога да кажа, че произвеждат добри автомобили, за които едва ли някога ще желая да притежавам и карам, но те имат свои фенове и след като се повозих на ВХ, разбрах защо... Всичко е въпрос на вкус, от моя опит мога да кажа, че ми се случи собственик на Ситроен Ах да се повози и покара моята старичка кола(Венто), като беше учуден от динамиката и комфорта при равни коне, 400 кила повече на Вентото и 4 години в полза на неговия автомобил. За Алфа Ромео...просто, беше ми някога любима марка, но имах възможността да покарам 146...не ми допадна, а и качеството на изработката е значително по-ниско от която и да е немска кола. Хайде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това казвам и аз :)) Всичко е въпрос на вкус. Ето на - във форума на Рено един пич разправяше как си купил нова Дачия Логан и колко бил доволен. Верно - нямала климатик, нямала серво на волана, но пича си го кефи Дачията и е доволен и това е. Въпрос на личен избор преди всичко. Не може да се поставят нещата под общ знаменател. Тоя разговор се е водил и ще се води още много - също като нова евтина кола срещу стара но по-горен клас. Един го интересува да е ново и да не се налагат често ремонти, друг го интересува да е с голям двигател и да върви повечко и да може да се ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Ауди форум и Ситроен маняците да си седат при френските караджейки - каквито управниците н Франция такива и колите им. Не уважавам хора подкрепящи държавите служещи си с терористични методи не уважавам и "автомобилите" им!

Това не са коли а подобия на такива ползващи пластмаса от претопени китайски детски играчки откраднали нескопосано технологии от Германия и дизайн от Валтер ДаСилва!

Мястото ви е във вашия форум, а сега тази тема се заключва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...