Jump to content

Проблем при палене на Audi A4 1.8 T Quattro.


Recommended Posts

Здравейте! Имам следният проблем при палене, дори не знам как точно да го опиша най-ясно, защото самата аз и не само аз нямаме представа какво точно е...Този проблем зачести в последно време.

Когато колата престой 24 часа (преди поне го правеше на повече дни в пауза без да се кара.), та... когато престой така и на другият ден, когато тръгна да я паля, тя просто не иска да запали, а има бензин. Отворих резервоара и изчаках около 10 мин. и запали с отворен резервоар, тръгна си и през деня няма никакъв проблем, докато пак не престой по-дълго без да се кара.

Акумулатора е добре, зареждан е, бензин има и когато се кара няма никакви други признаци, че нещо й има, върви си много добре, тиха е и т.н...

В последно време, както споменах по-горе проблема зачести и сега вече като врътвам ключа, за да запаля и започвам много да натискам газ, защото тя иска да изгасне и започва да губи обороти и буквално форсирам на едно място, за да не й позволя да умре! :D И така тя тръгва и си продължава, но в първите няколко секунди се колебае и после всичко пак е наред...

Чудя се дали е от бензинова помпа и да се дави колата, дали е от някаква мембрана, дали е въобще нещо свързано с резервоара или някой датчик, който да отговаря за запалването...

Реших да споделя проблема си тук, преди да отида и на сервиз, защото аз дори не знам какво точно да кажа в сервиза и дали и там изобщо ще разберат от какво е това.

Ще се радвам много, ако ме насочите горе-долу от къде може да е и въобще да ми дадете малко съвети и в кой сервиз да отида най-добре... От София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същият проблем и съм с твоя двигател. Къде ли не я карах и какво ли не смених и така от 1 год. няма резултат ...........

Сподели ако го оправиш моля !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах подобен проблем с паленето!палеше от начало трудно,губеше обороти и един хубав ден изобщо не запали!свалих бензиновата помпа,закачих я на акумолатора и въртеше но явно налягането и беше слабичко и беше умряла!смених я и сега нямам никакви ядове!става въпрос за 1.8 т б5!а твоята?един колега ми беше казал че има някои с две поммпи?дали е вазможно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А освен паленето сутрин после имаше ли проблеми ........... защото при мен проблема е само пърното палене за деня сутрин. Иначе всичко след това е ок !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай преди да запалиш след престой да дадеш "контакт" 3-4 пъти. След това виж дали ще запали по-лесно. Не е лошо да я закачиш на VAG-COM за да се види какви грешки има записани в контролера на двигателя - това ще даде най-точна насока къде евентуално е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах подобен проблем с паленето!палеше от начало трудно,губеше обороти и един хубав ден изобщо не запали!свалих бензиновата помпа,закачих я на акумолатора и въртеше но явно налягането и беше слабичко и беше умряла!смених я и сега нямам никакви ядове!става въпрос за 1.8 т б5!а твоята?един колега ми беше казал че има някои с две поммпи?дали е вазможно?

Да, и моята е Б5. А иначе като при теб и при мен това се случва сега и също мисля накрая да сменя бензиновата помпа...

А освен паленето сутрин после имаше ли проблеми ........... защото при мен проблема е само пърното палене за деня сутрин. Иначе всичко след това е ок !

След като я запаля веднъж по този гаден начин и след това няма никакви проблеми, докато пак не престой по-дълго паркирана...

Събирам всякакви мнения, ще пробвам всичко, само и само да започне нормално да си пали. Иначе и съединител съм сменяла и масло и маслен филтър и всичко останало си й е наред, само това нещо не може да се разбере..... :X

Редактирано от Trancefeeling
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам!смених помпата и бензиновия филтър и пали без никакви ядове!аз разрах че е помпата по следния начин!откачих захранващия маркуч за бензина от колектора и наблудавах какво се случва;по някога като въртя на стартера хвърля бензин богато! след малко пък не ще изобщо!и така я ракрих помпата!а дали пък във филтера не са се сабрали гадости и да плаче за нов?

Редактирано от слави чипев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам!смених помпата и бензиновия филтър и пали без никакви ядове!аз разрах че е помпата по следния начин!откачих захранващия маркуч за бензина от колектора и наблудавах какво се случва;по някога като въртя на стартера хвърля бензин богато! след малко пък не ще изобщо!и така я ракрих помпата!

Хмм.. значи може би в това. А къде точно е разположена помпата? Ще направя същия опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм не знам при теб как е положението!моята е avant и достъпът до резервоара май е по-лесен!филтъра се сменя на канал лесно е!но помпата е пвече завъртяна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На друго място един потребител е споменал, че е ходил при ''жичкаджия'' след като уж сменил помпата и проблема се е оправил така - ''Случаят бил, че старата помпа като е изгоряла е дала на късо, но не е изгорял предпазителя и буксата. Буксата, която е влизала в помпата е била нагоряла и не е правила добър контакт. И сега вече всичко е било ок и с новата помпа след смяната на буксата.''

Ами май, май всичко е от тази бензинова помпа. Все повече се убеждавам като чета мнения. Освен да започвам да търся оферти за помпи примирено...

Мерси за вниманието! :)

Редактирано от Trancefeeling
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах естествено буксата първо и си беше ок!и след това се гмурнах в резервоара!

150-200 лв щто годе добра помпа

Редактирано от слави чипев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах естествено буксата първо и си беше ок!и след това се гмурнах в резервоара!

150-200 лв щто годе добра помпа

А каква марка е и в кой сервиз ти я сложиха? Или сам я сложи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке все пак преди да купуваш каквото и да било наслуки, защо не отидеш да и направят една диагностика на колата, може пък да излезе друг "заек" от шапката?

Някак логиката за счупена помпа се губи при така описания проблем, в смисъл ако помпето сдава багажа би трябвало да показва рога не само при първоначално палене след продължителен престой и след това да "пази поведение".Вариант е също горивния регулатор, комутатор и/или бобина, температурен/ни датчик, "пикаещ/и" инжектори/и..........Първо диагностика, чак тогава на пазар.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке пробвай след продължителен престой да запалиш с предварително махната капачка на резервоара да видим дали ще запали лесно така че имам нещо в предвид. И друго - като развиваш капачката на резервоара се ослушай дали не се чува един съскаш звук. После ако запали нормално така, сложи капачката и пак се ослушай близо до нея дали не съска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз имах и имам същия проблем , преди като не е палена колата цял ден примерно абе напрао като си е студена и прави 4/5 оборота варти палии и (губи оборот и се чуди дали да запали или да огасне) подавам и малко газ да си запали и е готова този проблем се оказа че от друсио клапата и от някакви спукани маркучи итн тоя ремонт ми струваше около 30-40 лв , но др. проблем с паленето си остана върти върти и и пали чак на 4-5 оборот даже ония ден се случи да ми огасне и напрао полудях иначе запали ли веднаж после няма проблеми пали си от оборот и ще използвам тази тема понеже идват мразовити дни с ниски температури и се чуда вобще дали ще запали :Д на Минусови Температури :)/>

Иначе за това за оборотите при палене че се чуди дали да пали или да гасне предполагам секи Малко кадерен МАЙСТОР би трябвало от рас да се сети от каде е проблема

Колата е ауди а4 б5 АДР 95г 1,8 20в 125кончета

Редактирано от Stoil_Kroejov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същият проблем с ДВГ-АЕБ 1,8Т. Първото палене за деня е проблем иначе после няма ядове. Странното е, че този сезон пали от втория път, когато сутрин е под 5 гразуса. Иначе лятото на 25-30 градуса пали от 4 път. С въртене на контакт сутрин преди палене нищо не става . На Ваг ком грешки няма. Сменен е бензновия филтър.Акумулатор нов на Варта. Температурният датчик с нов от Порше.бг и нищо.

Казвайте моля ако някой се справи с проблема. Дано го преборим ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да завъртиш за малко (1-2 оборота на стартера) и да върнеш контакта. После виж дали ще запали по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък доста коли имат проблеми със сутрешното палене,наблюденията са ми за запушени канистер филтри ,вакума в резервоара е огромен,ще разберете за това когато сутрин развиете капачката на резервоара,звука е показателен,ако имате газ ,спрете изцяло газта от бутилката и проверете сутрин как е паленето.До съвесем скоро едни дюзи ме побъркаха.Не забравяйте и дросела,той много често е виновен за нестабилни обороти след запалване.Помпата или работи или не ,възможни са загуба на ток,или затлачен горивен филтър,ако колата работи във всички режими като загрее ,не търсете проблема в помпата.Много коли не активират помпата със завъртане на ключа,чак когато компа разреши тогава се подава ток на помпата,а това става когато чуе няколко сензора:zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата VBI

Значи това с завъртането е следното под 5 градуса 1 въртене и на второто пали, а лятото когато сутрин е 15-25 градуса 3-4 въртенета и след това пали, а след това няма никакви проблеми с палене , обороти, нормален разход на гориво и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуваш ли помпата на инжекциона да подкачва за около секунда като дадеш на "контакт"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Тази зима изобщо проблема с паленето не се е появявал, пали си веднага. Сега ще видим какво ще стане, като се стопли времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа заминала помпа,и по-точно слабо налягане.Закарай я някъде да ти замерят налягането.Иначе симптомите-същите.

Редактирано от iavorjj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ще я закарам накрая някъде, защото наистина както си и очаквах, времето се стопли и пак започна същия проблем. Добре, че поне със задържане на газ, докато е запалена се оправя, ама всеки път при първо палене да помпаш много газ и да задържаш все едно форсираш не си е работа... <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...