lubopa4kata Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 (Редактирано) Знам че темата не е в правилния размер, но един приятел залуде с въпросната кола и за това ме помоли да питам в форума. Колата е горепосочената и 3 пъти свалят главата след като вкарва масло във водата. Първия път се смени гарнитурата на главата, в следствие нищо не стана проблема остана. Сега оправданието на майстора е, че при натегането на главата от предишните майстори е имало масло под някой болт и това е направило налягане за да спука блока, тъй като и двете магистрали маслената и водната са близко до болтовете. Редактирано 5 Ноември 2012 от netizen Редакция на заглавието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Главата да не е изкривена? Прегрявана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Напълно е възможно това нещо с болтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 А масления охладител проверен ли е? Трябва да се надуе маслената част и в кофа с вода да се види спукан ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubopa4kata Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 А масления охладител проверен ли е? Трябва да се надуе маслената част и в кофа с вода да се види спукан ли е? подменен е,колега и проверен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 А след смяната на гарнитурата главата шлайфаха ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 (Редактирано) А масления охладител проверен ли е? Трябва да се надуе маслената част и в кофа с вода да се види спукан ли е? А след смяната на гарнитурата главата шлайфаха ли я?Две много точни попадения в темата. Освен това, искам да отбележа, че понякога, при ремонта масло попада във водните магистрали и в последствие, дълго време след като е затворен двигателя изплуват парчета черни мазни частици, които се приемат от не до там запознатите за симптоми на духнала гарнитура.Надуване на маркучите има ли?Обикновено е ясен признак за проблем, ако маслото е лимонено жълто. Редактирано 5 Ноември 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Заглавието на темата пак е странно - може би трябва да е "смесва маслото с антифриза". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване