Jump to content

Recommended Posts

Като тръгвахме за Пловдив си бях налял от въпросната нафта - мотора сякаш беше току що разработен, вървеше чувствително по-добре :hilezh: Принципно наливам от Лукойл, ОМВ и една квартална бензинджийница, но това не бях си слагал до момента :D))

Иначе и средния разход на колата падна от 7.2 на 6.3, което си е цял литър на 100км :)

Препоръчвам го на колегите от нафтовата секта, въпреки, че е с 10-тина ст. отгоре на нормалната нафта...;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

прав си колега, аз редовно си карам със спринта на ОМВ-то.. зимния му вариянт е алпин дизел.. мисля че беше :hilezh: ценовата разлика е нищожна в сравнение с другите нафти..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За който се интересува: OMV спринт дизел преди беше нефтохимска нафта. Сега е внос от Румъния. Това, което прави марката по-различна (щом казвате, значи по-добра), е вносната добавка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам против, щом красавицата в гаража обича тази блага течност :hilezh:)) Пък и КОКО 100 С4 беше дал добри отзиви за румънския петрол ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти падне разхода с литър, даже ти е по-евтино.

Някой с 1.9 AFN пробвал ли е тая нафта? Аз наливах зимния дизел и ми падна мощността и се качи разхода ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не е като "облагородената" нафта на Shell щото за там съм чувал че ти запушва дюзи и т.н.

Аз лично май си предпочитам обикновенния дизел на OMV без добавки.

Но не съм слагал от Sprinta - може и да е по добър. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти падне разхода с литър, даже ти е по-евтино.

Като изгоря резервоара ще напиша колко съм минал и дали има разлика в километрите, според мен би трябвало да има, почти на 500 съм след пълен резервоар, а стрлката е 1мм под половината....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз покарах малко спринт до морето и обратно - бих казал че има смисъл, стига шефа на бензиностанцията да не е много "светнат" щото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година OMV купиха най-голямата румънска верига Petrom, която има и рафинерии. Естествено, както пише Александров нафтата е оттам. За това колко е добър румънският дизел съм писал многократно. В Румъния се нарича Motorina. :hilezh:;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сипя и аз един пълен резервоар, по принцип карам с обикновенната нафта на ОМВ и съм доволен, от алпин дизела също останах доволен през зимата. Дано най-после да има качествена нафта в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koko, да не сме колеги с теб, доста знаеш от бизнеса.

Колеги, първокачествената продукция на румънските рафинерии е с европейско качество, невероятна е. Обаче, за съжаление, в България се внася по-лошо качество (заради цената) и затова не може да бъде отчетено постоянно качествено ниво - един път горивата са добри, друг път много лоши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koko, да не сме колеги с теб, доста знаеш от бизнеса.
Не, но 2000-2004 г. имах доста път към Украйна с автомобил, а и наесен май пак се отваря, та много добре знам за качеството на румънската нафта. :bia: Само да те попитам и OMV ли внасят по-ниско качество :wall::blink:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koko, ОМV не внасят, а купуват нафтата от български фирми (Лукойл и Нафтекс/Петрол). Когато купуват от Лукойл, нафтата е от Нефтохим, а когато купят от Нафтекс - е румънска. Останалото са техните добавки.

Единственото, което OMV внасят, е марката "Super 100" - просто в България нямаме инсталации за такъв бензин.

Шел, например, внасят своя високооктанов (99+ или нещо подобно) от Кавала или Солун, Гърция. :blink:

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Александров и още един въпрос тези "хибриди" "Лукойл - Петрол" с каква нафта и бензин търгуват. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koko, ОМV не внасят, а купуват нафтата от български фирми (Лукойл и Нафтекс/Петрол). Когато купуват от Лукойл, нафтата е  от Нефтохим, а когато купят от Нафтекс - е румънска. Останалото са техните добавки.

Единственото, което OMV внасят, е марката "Super 100" - просто в България нямаме инсталации за такъв бензин.

Шел, например, внасят своя високооктанов (99+ или нещо подобно) от Кавала или Солун, Гърция. :blink:

ОМВ ВНАСЯТ дизел от собствените си рафинерии в румъния едната е PETROM НАМИРА се в Петробрази, другата е ARPECHIM и се намира в Питещи. Внасят нафта и то доста прилична, аз купувам доста от тях. Към края на месеца почват да внасят и ЕВРО4 дизел. та така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиностанциите "Лукойл-Петрол" (тези, които са като Лукойл, само че на таблото с цените има едно голямо лого на Нафтекс/Петрол) официално се зареждат с горива от "Нефтохим" по дългосрочен договор за доставка на горива между Л и Н/П. Умишлено казвам официално, защото на практика Лукойл са лишени от възможността да контролират качеството горивата, сиреч дали горивото е само от техни доставки. :blink:

SLAF, не е точно така, без да си помислиш, че искам да спорим. OMV съвсем скоро купиха мощности в Румъния, още нямат логистични и маркетингови разчети по внос от където казваш. А че са купили, няма спор :wall:

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SLAF, не е точно така, без да си помислиш, че искам да спорим. OMV съвсем скоро купиха мощности в Румъния, още нямат логистични и маркетингови разчети по внос от където казваш. А че са купили, няма спор :eusa_clap:

нема значение, нема да спорим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам не са ги купили наскоро.А вярно ли е, че нефтохима произвежда нафта без сяра?И ако да само за износ ли е?

Все още не, скоро се очаква сегашната (350 РРМ) да бъде заменена с нова (50 РРМ), отговаряща на евростандартите. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След краткото лирично отклонение, някой с AFN ще каже ли конкретно впечатление?

ами мойто е с AFN и да ти кажа несъм имал проблем с паленето зимата от Alpin дизела.. и сега си липвам само от Спринт дизела.. само от една и съща бензиностанция в Габрово.. OMV и ми гори малко колата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с паленето никой в клуба не е имал, а караме с най-различни нафти :-)

Доколкото разбирам най-добре да сипя и да пробвам. Другото са лакърдии само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с паленето няма да има защото дизела гори всичко. Има проблеми с калоричността защото се разрежда още в рафинерията с разни отпадъци от други производства.

Примерно спирт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Наистина не е лоша тази нафта, минал съм към 650км почти през цялото време на климатик и пак имам четвърт резервоар :eusa_clap:)))

м/у другото налях я на Илиянци, преди пазара в дясно, в локалното има едно ОМВ, ако това има значение...

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми щом като гори всичко и пали :eusa_clap: проблем от какво естество да се очаква ???

т.е как да разбера има ли проблем с AFN двигател .. за който конкретно пита колегата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...