Jump to content

Recommended Posts

;) Така като гледам колко разнопосочни мнения имаме, предлагам да се съгласим всички, че:

1. Нещата често опират до късмет, защото много фактори влияят върху качествата не само на нафтата, а на горивата въобще;

2. Караме добри коли, щом безропотно понасят всичко, с което ги храним;

3. Човек като си внуши нещо, много трудно можеш да го убедиш в противното;

4. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нещата често опират до късмет, защото много фактори влияят върху качествата не само на нафтата, а на горивата въобще;

Това винаги го казвам и до сега никой не се е съгласил писмено ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моя Авенсис зареждам честичко зареждам "мазна" нафтичка от типа В Пауър или Спринт....ама разлика ЙОК. Даже май по тромава понякога.

Докато колегата с Шкода Фабия 1.9 SDI умре да хвали Спринт-а...правел по 200 км повече на резервоар :hilezh:

та знам ли...най - яката разлика видях в Германия като наточих Шел В Пауър....е те т'ва е самолетно гориво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен няма никаква разлика между обикновения и спринт дизела на ОМВ - е единствено в цената - сипвал съм веднъж на старата кола АФН мотор - нито по-малък разход нито повече вървеж.

ПС. Когато се връщах от Германия с новото АИМ мотор на един Шел в Австрия се опитваха да ме убедят, че разликата в цената си заслужавала в полза на Ви Пауър - да ама аз му викам, че полза няма никаква, той ме гледа като изтребител и не вярва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко Елда предлагат най-доброто за момента. Не вярвате ли, Тома Неверни?! Потърсете тестовете, направени от един българин за чистотата на горивата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично с мойта кола не виждам разлика между еко елда и омв, и двете са много добри спрямо останалите. Но и колата ми е EVRO1, колегите с по-нови дизели могат да кажат най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновен дизел от ОМВ + собственоръчно поставена добавка/castrol, LM/ за мен е най-добре.

Зимата пробвах Алпин дизела на ОМВ и впечатленията са ми,че колата като цяло работи добре,харчи по малко,но е по тромава(можеби заради зимни добавки?!) и не съм доволен.

От тогава карам само с Лукойлска нафта и колата върви повече.

Как мислите Спринт дизела на ОМВ по добър ли ще е в динамиката на колата в сравнение с Лукойл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Сипвам от близо 20 хиляди спринт..

Колата върви осезаемо по-добре...

Има 2 пропуска с Впауър дизел, и един с лукоилски дизел, резултат - куц кон и за двете, с шела даже разхода се вдигна с около 0.3 лтр.

Всички засечки са ми от пълно до празно..

Разлики в харчалъка по-големи от 0.2 лтр никога не са се получавали..

с две думи спринта е много добре..

още повече, че има по-малко сяра..

Факт обаче, според евро нормите, от 01.07 трябва да се предлага САМО 0.005% сяра в нафтата по ВСИЧКИ бензиностанции..

това е изискване в ЕС в сила от 2005 година.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вчера засичах разхода с тази нафта,и ми даде 6.2/100км.направо не е за вярване :flehan: ,но в интерес на истината карах почти само по магистрала с около 110км/ч.,колата направо почна да ми се сърди :stupid: .Лятото като ходих на море имаше повече жега(под 150 не съм падал )и тогава даде 8.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...