ivajlo petroff Публикувано 30 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 (Редактирано) Абсолютно съм съгласен с това,явно обаче съм останал неразбран.Имах навпредвид форсирането на студен мотор на место до 3-4К .Ставал съм свидетел на такива.Относно автора на темата , дали има някакво развитие по темата или ........? Редактирано 30 Ноември 2012 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
От_село_съм Публикувано 17 Април 2016 Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Здравейте. Да не отварям нова тема пиша тук. Предварително се извинявам за не добрия ми опит за описание на проблема,за жалост не разбирам нищо от двигатели. Автомобил; ауди б4 1,9 тди 1993г 90 коня. Чуваше се леко чукане преди да загрее ходих при майстори развъртяха дюзи пробваха спря. Казаха ,че има най-вероятно някакво боклуче и вероятно е преминало и на другия ден сутринта да я запаля да проверя дали ще се чува.Запалих всичко си бе наред и след 3-4 дни и 80 км. След запалване силно чукане и от време на време тресене .Отново при майстори (други този път) не знаят какъв е проблема. Провериха дюзите,повдигачи отвориха двигателя вътре всичко наред, продължават да работят Ако някой е имал подобен проблем или предположение моля да пише може и на лични Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.iwanow Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 Здравейте, Имам следния проблем с колата ауди б4 93г. 1.9тди 90коня. Паля колата работи добре на празен ход вкарвам на скорост тръгвам и като отнема от газта колата забива муцуна (гасне) и когато падне на 1100 оборота пали или като натисна съединителят . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване