Iltcho Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 (Редактирано) В една друга тема - "Какви свещи да избера" колегата shwepi написа :Айде не слагай 4-електродни тъй като публична тайна е че не са пригодени за колите на ВАГ.А за беруто си прав само от вънка.← Интересувам се защо? Аз съм от година и 2 месеца с такива свещи и проблеми нямам. Та въпроса ми е - ДА ОТБЯГВАМЕ ЛИ 4 ЕЛЕКТРОДНИТЕ СВЕЩИ ИЛИ НЕ? И защо са неподходящи - каква е публичната тайна ? Редактирано 5 Юли 2006 от Iltcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 Абе да бе............ Колата ми дойде от Германия с Бош Супер 4, а като ги сменях наскоро ми казаха че 4-електродните не били за моята кола, в смисъл че нямало смисъл да слагам такива. Това в Бош Люлин ми го казаха и си купих 3 електродни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 И на мен ми е интересно да разбера защо? Винаги съм си мислел, че количеството електроди влияе само върху живота на свеща, а функционалните параметри се определят от топлинното число, разстоянието между електродите, формата и материала на изолатора и т.н.....Та ако някой има техническа обосновка ще ми е интересно да я видя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 Ами не знам ама и аз съм чувал,че нямало смисъл от 4-ките!!Казаха ми,че няма смисъл да се дават еди колко си пари отгоре,като ефекта бил същия като на тези с 3!Иначе нищо си им няма защо да са неподходящи, освен по финансови причини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 Аз пък не мога да ви разбера, колеги... Половината части на Аудитата, Фолксвагените и останалите са на БОШ, което значи, че щом БОШ казва по каталог, че тези свещи са примерно за А4 1.8 - те стават за тази кола, без съмнение....Аз съм си карал голф 2-ката с 4 електродни свещи - проблеми никакви... в каталога пишеше, че са точно за тоз модел и тоз мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 Тези свещи са малко универсални тоест не прокриват или припокриват диапазона на работа а и като за колите ни дават три електродни и от вносителите препоръчват да не се слага то и не виждам глупака който ще каже истината то тогава трябва да се доверим сляпо математически май се казваше ЛЕМА, но за ОПЕЛ няма ограничение то важи само за ВАГ не става дума за БОШ НЖК Беру Бриск Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 6 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2006 Аз пък не мога да ви разбера, колеги... Половината части на Аудитата, Фолксвагените и останалите са на БОШ←Ма точно свещите не са на БОШ,а са на NGK...правят ги не в европейския завод,а само в Япония....мислиш си че няма да им е по-изгодно да си си ги купуват от БОШ дето им е под носа, а не от другия край на света, защото са много ларж и им се дават пари за транспорт и мита??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване