Jump to content

за 4 електродните свещи?


Recommended Posts

В една друга тема - "Какви свещи да избера" колегата shwepi написа :

Айде не слагай 4-електродни тъй като публична тайна е че не са пригодени за колите на ВАГ.

А за беруто си прав само от вънка.

Интересувам се защо? Аз съм от година и 2 месеца с такива свещи и проблеми нямам. Та въпроса ми е - ДА ОТБЯГВАМЕ ЛИ 4 ЕЛЕКТРОДНИТЕ СВЕЩИ ИЛИ НЕ? И защо са неподходящи - каква е публичната тайна ?

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да бе............ Колата ми дойде от Германия с Бош Супер 4, а като ги сменях наскоро ми казаха че 4-електродните не били за моята кола, в смисъл че нямало смисъл да слагам такива. Това в Бош Люлин ми го казаха и си купих 3 електродни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно да разбера защо? :blink:

Винаги съм си мислел, че количеството електроди влияе само върху живота на свеща, а функционалните параметри се определят от топлинното число, разстоянието между електродите, формата и материала на изолатора и т.н.....

Та ако някой има техническа обосновка ще ми е интересно да я видя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам ама и аз съм чувал,че нямало смисъл от 4-ките!!Казаха ми,че няма смисъл да се дават еди колко си пари отгоре,като ефекта бил същия като на тези с 3!Иначе нищо си им няма защо да са неподходящи, освен по финансови причини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да ви разбера, колеги... Половината части на Аудитата, Фолксвагените и останалите са на БОШ, което значи, че щом БОШ казва по каталог, че тези свещи са примерно за А4 1.8 - те стават за тази кола, без съмнение....

Аз съм си карал голф 2-ката с 4 електродни свещи - проблеми никакви... в каталога пишеше, че са точно за тоз модел и тоз мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези свещи са малко универсални тоест не прокриват или припокриват диапазона на работа а и като за колите ни дават три електродни и от вносителите препоръчват да не се слага то и не виждам глупака който ще каже истината то тогава трябва да се доверим сляпо математически май се казваше ЛЕМА, но за ОПЕЛ няма ограничение то важи само за ВАГ не става дума за БОШ НЖК Беру Бриск

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да ви разбера, колеги... Половината части на Аудитата, Фолксвагените и останалите са на БОШ

Ма точно свещите не са на БОШ,а са на NGK...правят ги не в европейския завод,а само в Япония....мислиш си че няма да им е по-изгодно да си си ги купуват от БОШ дето им е под носа, а не от другия край на света, защото са много ларж и им се дават пари за транспорт и мита???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...