Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Недко ти обяснява за какво говори, ти си знаеш твоето. 

Не е казвал че тампона накланя стеблото(стержена) на амортисьора!

 

 

пп: ше ти дам възможност, само те искам кротък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Споменатото "накланяне" няма нищо общо с амортисьора и с тампона му.

Е как да няма общо?! :stupid:

 

Помислих.Въпросното "накланяне" няма нищо общо с тампона за който се говори в темата.Не тампона "накланя" амортисьора.

Това не видях някой да го е двърдял! Просто ти така си решил, явно.

 

Няма как въросното "накланяне" да не се осъществи, независимо от вида на тампона, който се явява една опорна точка в кинематиката на движението.Друг е въпроса ако материала е прекалено твърд, тогава най-много да се изкриви стержена, но едва ли, градуса е малък.

Твърдението че тампона участва в "накланянето"  дотолкова, доколкото да промени опасно градуса и траекторията е невярно.

Изречението в червено е хем безсмислено, хем не е вярно. Второто изречение е вярно в синята си част, а останалата търпи дискусия - градуса е малък, така е, но ако тампона е достатъчно твърд стержена ще се изкриви при първото завиване. Твърдението в зелено отново никой не го е казвал!

 

 

Ти го твърдиш, в прав текст и то.

Покажи го с цитат тоя правия текст, че аз не можах да го открия!

 

п.п. абе с gsb да не сте роднини?! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросният полиуретанов тампон вероятно ще предава повече вибрации към купето, аз не бих го сложил на всекидневна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

 

ще ми е приятно да се видим и запозная с един от вас аз също карам б4 и доста време имам такова чукане по неравности от Габрово съм мога да ви оставя телефонен номер и да се разберем да дойда до Велико Търново тази тема доста ме заинтрегува с тези тампони ето ми телефония номер 0897219667 име Ценко 

Каква ще ми е цената да ми се направят такива тампони 

Редактирано от Един_Луд
цитат
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече съм с моднатите тампони - това не е моята кола. Коко изпрати готов комплект, който направо заспа.

 

Благодаря момчета - да сте живи и здрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

От около месец съм с тази модификация и ми харесва.Управлението стана по-директно(според мен).Сменени са и всички тампони по предницата с ОЕМ или с най -добрите марки.Всички тампоните са сменени от мен,със скоби по безчуков метод. Обаче остана едно скърцане от двете страни при рязко движение на гумата в посока нагоре,което се усилва с температурата на околната среда.Имаше го и преди да сложа модифицираните тампони :(  Няма тропане, няма чукане само, тва скърцане остана.Ако не го оправя ще се беся.Някой ако може да предположи от какво е че ми свършиха предположенията.

Благодарности на коко60 за частите и съпорта по телефона! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам един въпрос за Б4-ката на баща ми - quattro е ако има значение. Дойде време да му се сменят тези прословути тампони. Въпроса ми е пращате ли по Еконт готови за монтаж тампони и каква е цената (може и на ЛС). Трябва ли нещо по-специално при монтажа им - идеята е, че ако закарам колата на майстор, който знае как се сменят стандартни такива тампони дали ще може да монтира тези без проблеми?

 

Другото нещо, което не е много по темата е, че колата е с ниско окачване и искам да я вдигна. Доколкото разбрах при слагането на новите тампони се вдига малко предницата. Какво може да се направи да се вдигне и отзад - доста е клекнала? Колата е quattro както писах по-горе и окачването е по-различно отзад.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред ще се вдигне около 10-15мм с новите тарелки. За задницата решението е с някакви подложни втулки на пружините /Митака май беше правил нещо такова/.

 

За комплект тарелки пиши на коко60.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI нищо по специално не е.Ако решиш да не подлагаш шайби на твоитер тарелки на бомбетат отгоре,че са по плитки си вземи такива от Голф,че са точно по размер а за отзад се обърни към Митака да ти обясни каво се случва там 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я закарам на Пепи (buzzi) - каза, че има готов комплект тампони и ще ги монтира. Ще пиша за резултата после, мерси за съветите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135352

Тук погледни в първия пост най-доло има снимка на подложките, с които вдигнах задницата.

Ако искаш мога да ти драсна чертеж и да си направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е проблем направи един чертеж на тези подложки/шайби, мисля че много хора биха се възползвали от възможността да си повдигнат задницата :gut:. Малко обяснения ако напишеш за реда по който се монтират ще е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече от няколко дни благодарение на Пепи (buzzi) Б4-ката на баща ми е с новите тампони отпред и гумени подложки под пружините отзад с цел повдигане. Колата се вдигна приятно отпред и отзад с около 4-5 см. Няма го вече досадното чукане при преминаване през неравности. Управлението е някак по-директно, колата започна да вози доста по-добре и естествено стана малко по-висока от оригинално. С една дума - очарован съм от резултата. Специално повдигането отзад стана много добре с гумените подложки, като има някои тънкости при монтажа на прижината - надявам се Пепи да сподели какво е необходимо да се направи и пусне някоя снимка. При quattro окачването повдигането на задницата не е толкова лесно както при предното предаване. Благодаря и на Митака за предоставения чертеж за подложна втулка - това ни беше резервния вариант в случай, че има проблем с гумените подложки отзад. Крайния резултат беше точно такъв какъвто го очаквах - повдигане на цялата кола с около 4-5см и изчезване на досадното чукане. За всеки, който се чуди как да се справи с тропането на Б4-ката мисля, че поставянето на новия тип тампони е най-добрия вариант - благодаря и на автора на темата коко60 за споделянето на тази своя идея. Ще направя снимка на колата за да се види как точно се е получило.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за добрите думи :bia:  ето снимка

031618792-big.jpg?r=0

 

в случая ,тампона ,новия е монтиран грешно,човек се учи докато е жив,края на горната част на пружината и засека на тампона трябва да са от вътрешната част  на колата,тоест ,като се монтира не трябва да виждате края на пружината,ако има въпроси с удоволствие помагам,Тампони 6 лв броя Мкомпект 33,по широки са от колкото ми се иска,ама това има на пазара.На сниката се вижда и оригиналния тампон,изправен до новия,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Тампони 6 лв броя Мкомпект 33 ...

Което ме подсеща, че забравих да ти платя днешния тампон, ще ти ги оставя пътьом като минавам :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 Колата се вдигна приятно отпред и отзад с около 4-5 см.

 

Здравей Вальо, моля те да поясниш колко см е гумената подложка отзад, защото малко се учудих че колата като цяло се е вдигнала с 4-5 см. Ако отзад сте подложили 4-5 см подложка, означава че и отпред от новите тампони се е вдигнала 4-5 см, за да се вдигне като цяло 4-5 см. Новите тампони повдигат отпред, но не толкова много, повдигат 1 см, максимум 1,5 см.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумената подложка е около 4-5см, просто на колата задницата беше виснала доста - гумата се скриваше от калника. Отпред се повдигна поне с 2см с новите тампони (може старите да са били доста "спескани", въпреки , че бяха сменяни преди 3 години) и реално колата се изравни отпред и отзад и гумите вече не се скриват от калниците. Просто трябва да направя една снимка на колата отстрани за да стане ясно :). Единствено като кусур засега е скърцането на гумените подложки отзад, което се надявам да изчезне от само себе си. Ако не спре ще трябва да смажа някак тампона там където опира в металната планка за да спре. Иначе почна да вози много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така трябва да бъде. В действителност, ако тампоните са смачкани и ги смениш с нови оригинални за Б4, колата пак ще се вдигне малко, може би 10 мм, защото е нов тампона. Значи голфовия вдига още 10 мм. И според мен не е много, в предвид лошите пътища. Но това се преживява, ако трябва да се отървем от тропането!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче към колегата buzzi :) Колега ако предлагаш , като услуга монтиране на такива тампони с чашки от пред и подложки от зад за повдигане на задницата пиши една ценичка да започвам да събирам парички :) Става въпрос да ти докарам примерно колата , като предварително си набавил ти необходимите тампони и неща и да ги монтираш на моя кош . Може и на л.с. да ми отговориш  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаната снимка, единствено съжалявам, че не я снимах преди това по-отблизо за да се види колко ниска беше преди слагането на тампоните и подложките:

 

spfy.jpg
 

Намерих една снимка на която се вижда горе-долу как беше преди - гумите бяха скрити в калниците:

de7j.jpg
 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има коренна разлика.



От около месец съм с тази модификация и ми харесва.Управлението стана по-директно(според мен).Сменени са и всички тампони по предницата с ОЕМ или с най -добрите марки.Всички тампоните са сменени от мен,със скоби по безчуков метод. Обаче остана едно скърцане от двете страни при рязко движение на гумата в посока нагоре,което се усилва с температурата на околната среда.Имаше го и преди да сложа модифицираните тампони :(  Няма тропане, няма чукане само, тва скърцане остана.Ако не го оправя ще се беся.Някой ако може да предположи от какво е че ми свършиха предположенията.

Благодарности на коко60 за частите и съпорта по телефона! :bia:

 

 

 

Намажи всички гумени тампони с нафта и ще спре да скърца.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...