Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря на колегата koko60 за изчерпателния отговор :flehan:.Още веднъж ви пожелавам успех. Сещам се да попитам и още един въпрос: Неможе ли оригиналната горна упора на пружината да се разпробие с по-голям отвор за да се наниже свободно на стержена на амортисьора /долната подсигурителна шайба ще отпадне както и при вас/ ще има ли достатъчна периферия по този начин да легне на голфовия лагер с цел да се избегне заварката на голфовата горна упора на пружината.:zustimm:

Редактирано от audimen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубо погледнато това може да направи. Едни поляци го бяха направили, и аз съм го обмислял. Но вижте на снимката с голфовите детайли колко хубаво сфрично легло за лагера има голфовата чашка, той е доста по-широк от нашия и отдолу е така изоблен както и отгоре и ляга с цялата си повърхност. Капачките на лагера отдолу и отгоре са пластмасови, които го защитават от прах. Нашата тарелка има доста по-малка площ отгоре и лагера няма да стъпи добре, мисля си че веднага ще се разбие пластмасата, тъй като натоварването е голямо, точно това не ми харесва.

Ето нашата тарелка и сами преценете: Тук отвора е 14 мм, трябва да стане 22 мм. Тази е от Б3, но горната част на Б4 е същата.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пружината може да се пробва, но не се знае какво ще е поведението на колата после. Голфовата е по-малка на диаметър, сигурно е различна и на дължина..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка на лагера отдолу и положението му въху собствената тарелка. Мисля, че коментара е излишен.

post-13815-0-00143000-1352882566_thumb.j

post-13815-0-81169500-1352882577_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пружината може да се пробва, но не се знае какво ще е поведението на колата после. Голфовата е по-малка на диаметър, сигурно е различна и на дължина..

Ти мани ами нали и в долната част трябва да преправяш диаметъра на леглото заради нея wink.gif демек греда cool.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.

поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.

поздрави.

Ти с тампон за дизеловите голфове ли го прави. Има ли въобще видима разлика между тампоните на амортисьорите за дизеловите и бензиновите голфове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОООо за видима разлика чак толкова дълбоко не съм се заглеждал ,но има разлика между бензиновия и дизеловия определено пробвах ги два чисто нови леко да ги стегна на менгемето да видя как са и дизеловия който си купих после създаваше доста по голямо ,съпротивление при натиск. Моят който купих е за голф 4 ТДИ 110 коня ,между него и 90 коня мисля че разлика няма .

Така като ги гледаш на външен вид нямат видим разлики бензинов - дизелов до има разлика в твърдостта.

Малко пояснение към темата на колегата ако може - от пасат 4 ги огледахме всичките модели тампони за дизеловите и бензиновите агрегати , и няма нито един тампон който да отговаря на изскването като диаметър и големина - различни са ,преглеахме всички модели на пасат 4 и ненамерихме ина4е от тях щях да сложа но мисля че и така няма да има проблем тъй като и при голфа и при нас предниците са почти идентични като тежест и дори там двигателя е напречно направо със скоростаната кутия , докато при адуи 80 б4 е надлъжно и е само двигателя а кутията остава назат и не оказва толкова голям натиск върху предницата . След като ги поставя с събота ,после ми предстои пътуване от около 1000-1200 км и ще кажа как се държала колата .

Поздрави ако има нещо ще помагам ,процедурата обаче си отнема време и то най вече за стругаря и после пиленето на тампона защото не трябва да се отнеме прекалено трябва точно да легне в бомбето.

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата на б4 е по-тежка! Не се заблуждавай, че щом мотора е надлъжен тежеста на предния мост е по-малка - напротив, мотора е целия пред предната ос, че и част от кутията, което натоварва предния мост много повече от същия мотор разположен напречно, който е в по-голямата си част зад предната ос.

seite16.jpg

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да легне добре, трябва да се намери пружина за проба :rolleyes:

Според мен няма да са съвместими пружини от Г4 на 80-ка :gruebel: ... ма знае ли се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.

поздрави.

Казахти че е заигравка за стругаря :hilezh: наклон на голфовите чашки давал ли си както са оригиналните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОО да разбира се че съм дал наклон ,задължително - даже преди да ги отрежем си ги белязах къде точно трябва да е налкона с маркер и как трябва да е като ,тарелката беше поставена на равна повърхност и белязана даже почтни успях да дам същия наклон тъй като замерих високата и ниската част .

Митаче тук малко ни се разминават мненията за тежеста лично мое мнение (не ангажирам никого с него) е че при надлъжния мотор тежеста не е на 100% на предницата като при напречния ,защото при напречния дори и скоростаната кутия да е по малка , то целият мотор с всичко прилежащо към него ляга върху предницата независимо дали е предна или задно наклонен .Докато при надлъжния кутията идва изнесена назат и то не с малко тогава двигателя + съмсем малка част от нея лягат върху предния мост защото не е на 100% изцяло отпред което означава ,че след като е изненсена назад дори и 50 - до 60 см и повече натиска се разпростира и назад може да не много но е изцяло на предния мост като дапрецен мотор при който след мотора назад няма нищо .

Поздрави пак казвам това е мое мнение иначе може и да не е така .

Ще пусна и аз снимки и материал как стана всичко и как се получи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче тук малко ни се разминават мненията за тежеста лично мое мнение (не ангажирам никого с него) е че при надлъжния мотор тежеста не е на 100% на предницата като при напречния

Тук се съглясявам веднага! Наистина не са 100% ами 200%!

Поздрави пак казвам това е мое мнение иначе може и да не е така .

Не е така!

Чиста статика. Греда на две опори с конзолна част извън опорите. Опорите са предната и задна ос на колата.

При кола с напречен мотор - мотора се намира между опорите => тежеста се разпределя между тях в някакво отношение.

При Б4 надлъжен мотор - мотора е пред предната ос, тоест в конзолната част на образната греда която описах. Реакцията в опората(предната ос) е два пъти по-голяма от масата изнесена пред оста! И това е за сметка на разтоварване на задната ос.

Много се отклонихме от темата!

Аз сега да питам по темата. Аксиалното лагерче от гоУфа има ли номер някакъв и продава ли се отделно?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси Митак че го сподели поне на глас аз така мислех и не твърдях че е вярно и блсгодарв че ме поправи в спора се ражда истината.

А иначе отно лагера Митаче аз ги взех направо комплект лагер с тампона на макферсона за голф 4 тди 110 коня и тампона е боге а лагера е на ина .Ако искаш ще ти напиша номера на комплекта и номера само на лагера както поискаш .По късно ще ги напиша и двете .

като цена иначе са така :

само тампон 14-18 лв

лагер 9- 11 лв

комплекта го взех с отстъпката за 22лв с отстъпката но са истински не ментета

Поздрави ако ти трябва нещо свиркай веднага ще помагам вече съм го сглобил и е готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще се прави,ще се прави.Лагеруването на възела е по смислено.Това което ме притеснява е голия метал на изпиления тампон.Тампона ляга в конуса на ботуша.Гумата поема теглото на автомобила.Но в процеса на експлоатация тя започва да се деформира,сплесква се(вижда се на снимките) , метала на тампона се набива в конуса на ботуша също от метал и вследствие на ударите от дупките и вибрациите ще се получи деформация(разбиване) на едното.Не случайно тампоните отвсякъде са с бая гума.Мисля,че тук е слабото място на проекта.И ако съм прав, решение би било след оформянето на тампона да се изпили още само от метала така,че при деформирането гумата да обвие метала и да се оформи горе долу като баш :hilezh: тампон.Това мимоходом,съвсем скоро и аз се включвам пък каквото такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...