Митака Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Само номера на лагера искам, да го потърся само него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Значи на моя лагер от комплект номерата са 2 и незнам кой ще ти свърши работа ето ти ги и двата лагера е ИНА :F-216546 11>PA66-GF25<това са 2та номера които са гравирани на лагера дано ти свършат разботаа.А това което е постнал колегата лагер 2бр: 1J0 412 249 е по каталог само лагер оргиналдъ .Поздрави дано е било от полза.А отностно притеснението ти колега за оголения метал се решава бързо проблема - боядисаи го него и няма да има ръжда и проблеми , отностно деформация съгласен съм с теб но тук има един друг момент , този тампоне е различен като структура от оригиналния на 80 б4 , и като гледах на клип как се огъва (като беше тампона срязан на две и го стискаха на преса ) беше интересното че почтни не се отваря настрани говориме за 2мм ,които мисля че след като тампона е легна плътно в леглото то той и да се деформира то той просто ще слегне надолу без да се раздуе навън а можеби навътре . Ако искаш пък можеш да се презастраховаш и да доизпилиш още 1-2 милимтреа и така след деформацията да се раздуе навън ,но незнам дали ако прекалиш с пиленето няма да има проблем - ТЪЙ КАТО тампона за Б4 ляга много точно и плътно в бомбето точно както ляга и този на голф след намесата ни. По тази логика значи и тампона на б4 след деформацията си ,не би трябвало да има място да се раздуе навън ,но тъй като не може да се раздуе в самото бомбе то той омеква - сляга и се раздува надолу поне така изглеждаше моя и след ,което се показва горната шапка с над 1 см и почва прекрасния звук. Иначе тампона на голф е доста по масивен и по солиден на външен вид и дори по висок - значи можеш да опилиш дори и малко повече от 3 см от върха надолу ако искаш за да не те е страх после като уляга .Аз за сега ще заложа на този вариан и с течение на времето ще се доусъваршенства .Аз поне въртя много километри и ще си покаже бързо тъй като минавам през много различни пътища от хубваи до павета и сега ми предстои път от около 1000-1300 км и ще кажа как е било а пътя като знам какъв е ще е изпитание има от всичко по много и ако издържи тези километри и е наред то послед ще го сваля е така да видя какво се случва и за какво иде реч и ако има нещо още да се доработи.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brake Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 За сега сме на теория,практиката ще покаже.Не знам дали тези доизпилени 1-2мм.ще се окажат толкова фатални просто догадки.Както се очертава ти ще си от първите имащи практически резултат вследствие на по дълъг пробег.Надяваме се и на снимки.Желая ти успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Номерата на частите поотделно ги има в първия пост на темата, лагерът е: 1J0 412 249Пасат 4 е с тампон като на голф 2/3 т.нар по голфаджийски "малък тампон", но всъщност диаметърът му е доста по-голям от този, който ние предлагаме да се използва. Имам такъв, дори срязан на две, принципът е същия - 2 метални пръстена залети с гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 1J0 412 331 C S1 SWAG това на кутийката а всъщност тампона е с заличени номера и лагера е на febi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Поздравления от мен за темата и ентусиазма ! Оффтопик- Няма ли да е същия резултат с едни нови оригинални тампони по 60лв/бр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 НЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 (Редактирано) ооо да определено ще е същия сега като ги сваля ще ги покажа тези оригиналните от по 60лв така да се каже колко са оригинални на 4 к.км а а се подадоха с над сант шапките и топурка здраво. Тампоните са оригинални боге закупени от доверен човек ,сега като се замисля те swag-a изкараха повече всичко е менте вече ,въпросът е кое е по качественото менте.поздрави. Редактирано 16 Ноември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, радвам се че интереса към темата е голям, така се рашават проблемите. Сега ще изясня един въпрос, който е много важен. Разглеждаме една Б4 с тампон от Голф4 (това сега е модерно). Когато колата е стъпила на пътя, тампона е натоварен от тежестта и предполагаме че е смачкан 6 мм. Луфта на чашката над бомбето е 4 мм. Сега започваме да повдигаме бавно колата на крик и наблюдаваме чашката. След няколко оборота на крика чашката залепва за бомбето! Какво става? Деформорания тампон започва да възвръща порвоначалната си височина, защото ние го облекчаваме. Той има да възвръща 6 мм. Но на 4-я милиметър чашката опира в бомбето и му пречи да продължи. По-нататъшното повдигане на колата не води вече до никакво изменение на тампона. В момента той е смачкан 2 мм., намира се под напрежение и остава така. Вследствие на собствената си еластичност и луфта от 4 мм. на чашката той стои здраво притиснат към бомбето, и нищо не може да го мръдне от там! Това е нормалното състояние на този възел! Никога тампона не трябва да мърда в леглото си, дори когато цялата кола е вдигната на подемник. Какво става, когато сме със смачкан тампон от Б4? Чашката стърчи доста над бомбето (има такава снимка в темата) - това ви е доста познато. Ако сега повдигнем колата на крик, тампона ще се отлепи от леглото си още преди чашката да опре в бомбето. Не трябва да е така, защото при движение по силно разбит път има условие тампона да подскача в леглото си. Освен това, поради смачкването, средната втулка на тампона е заминала нагоре и започва да удря в бомбето. Резултата е ясен за всички. За това е пусната тази тема. Но това не е всичко. Казахме, че тампона от голф е доста дълбок и се наложи да подложим 3 дистанционни шайби, за да имаме 4 мм. луфт на чашката отгоре. Ако след известен пробег тампона се слегне и чашката се покаже повече, да кажем 6-7 мм., аз ще извадя една шайба и чашката отново ще има луфт 4 мм. Това мога да го правя 4 пъти, защото вътре има една широка и 3 по-тесни шайби. Демек по време на експлоатацията на този тампон аз без проблем ще мога да поддържам чашката на 4 мм., което както разбрахте, се оказва доста важно. При смачкан тампон от Б4 единствения начин да направим луфта на чашката 4 мм. е да сменим тампона с нов. Това ми се срува, че е доста по-трудно! Редактирано 17 Ноември 2012 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Мерихте ли че деформацията на голфовия тампон е 6мм от разтоварен до напълно натоварен тампон? А дали няма да намалее тази дегормация с времето, когато тампона поработи известно време и гумата се "слегне"? Хубаво е, че може да се остави по-малко хлабина на чашките от горе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Такова измерване не сме правили, защото не сме имали възможност. Това може би ще направим утре, когато ще разполагаме с подемник. Ще подлагаме още шайби и така ще повдигаме ограничителната чашка над бомбето, до като при вдигната кола да можем да мръднем леко целия макферсон нагоре-надолу, тогава тампона ще се е отлепил от бомбето и чашката отгоре вече няма да го държи под напрежение. Какъвто и да е резултата, ние ще оставим в крайна сметка луфта на чашката около 4 мм., защото при този луфт при навит докрай волан чашката не опира в бомбето. По-голям според мене не е нужен. Благодаря за идеята. А колко ще се слегне тампона с времето, никой не може да каже, това зависи много от неговото качество, и качеството на пътищата, по които караме, няма вечен тампон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Той че ще се слегне е ясно. Мисълта ми беше, че с времето еластичната му деформация ще намалее и е много вероятно да тя да стане много под 4мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Съмнявам се, защото в него има много повече гума и е доста по-масивен, в нашия на Б4 между вътрешните втулки слоя гума е доста тънък, а това е за сметка на еластичността, може би затова толкоз бързо се мачкат. Все някога и голфовия ще се смачка и ще се наложи да се смени, дано това да е по-далеч във времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 ...Това може би ще направим утре, когато ще разполагаме с подемник. .....Къде и кога,може да мина да почопля семки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Големи теории зехтИ да развиватИ ....Що не си купитИ по един голф и да мирясате като не ви харесва окачването на AUDI .Ами колега за разлика от други хора ИМА ХОРА МИСЛЕЩИ С ГЛАВИТЕ СИ , и могат да си позволят да развиват тези теории .А когато ти успееш да създадеш нещо ново и добро ,и помагащо на хората да решат проблема си тогава развивай и ти теории . Ти си мислиш че тези инжинери в Германия са некви извънземни ли че да не допускат грешки които не са поправими .Вече и аз съм новите тампони ,като го съчетах и със смяната на фрайлаифна ролка на алтернатора ,и по късно ще пусна снимков материал и обяснение .Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Големи теории зехтИ да развиватИ ....Що не си купитИ по един голф и да мирясате като не ви харесва окачването на AUDI .Да те светана чИ като не ти е интерес не чИти темата и никой нете кара да сменяш или преправяш каквото и да е по колата си Къде и кога,може да мина да почопля семки. Утре към 10 сме в СБА с коко60 и Цанчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irmscher Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 колеги има и един друк и малко по лесен начин изрязва се гума с дебелина 4-5мм и се слага между бумбето и опорния тампон вече трета година карам и нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Не е въпроса да караш, а да ти харесва да караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Няма ли да е същия резултат с едни нови оригинални тампони по 60лв/бр А има ли някой карал с такива тампони от 60 лв. Какво е положението с тях? От официалните дилъри ли се намират само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери .УСПЕХ Редактирано 18 Ноември 2012 от audimen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Нещо искаш да кажеш или........нямаш си и на идея за какво иде реч така чеА има ли някой карал с такива тампони от 60 лв. Какво е положението с тях? От официалните дилъри ли се намират само?С Голф тампоните колата става по стегната с тия от 60 нямам идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери Ето го първият,който почна да обяснява как няма да стане нищо. Даже закъсня,вече темата е четири страници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Весо, здравей, ти действаш ли по въпроса?Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери .УСПЕХНа нашите коли вече сме оправили грешките, на вашите незнам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 само аз ли не намирам ирония в поста на колегата според мен искрено искаше да ви пожелае успех, ама пък може и да грешаа каква е разликата между вашата интервенция и това да се подложи 10 мм транспортна лента.и аз карам един 'дрът кокъл' Б3 в града и тампоните на макферсоните са доста омекнали и луфта е голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Слагал съм подложки, не от транспортни ленти, от друго. Перфектна подложка, тампона става убиец - но тропа лагера, още като го сложих, не е менте, истински. Просто няма спасение със стария тампон. В руския сайт има 320 стр. почти само това дъвчат, и те подлагат и не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts