asokupa Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Закарах на майстор колата си Ауди А3 1.9TDI 110к.с. 1999г разтропала ми се е предницата,майстора каза че има счупен амортесиор за смяна са били и някакви втулки,шарнири,тампони и накрайици и ми иска за всико 490лв...според Вас какво ще кажете,нормална ли е сумата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) Да.Може би се е пресилил малко,но ако сменяш два амортисьора,шарнипи,накрайиници...аве май бая ти иска. Редактирано 13 Ноември 2012 от Beat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Само за части ли ти ги иска парите или и за работата.Щото ако е наистина за всичко не е много.Само амортисьорите ще ти струват към 200 лв и то куча марка.И си е доста мизерия и играчка ремонта на ходовата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Абе както и да го погледнеш, сумата си е доста сериозна .. Колегата е написал един амортисьор, ама да приемем, че и двата са за смяна- 160 лв. са двата, газови, Билщайн В4.Шарнирите по ТРВ са 70 лв. двата, а евтини варианти дал господ .. Тампоните на носачите са 4 на брой общо, на 30-35 лв са 4-те маркови, накрайниците и 4-те са към 80 лв., но не вярвам на тази кола всичко това да е разбито на куп и да се сменя всичко, все ще има нещо здраво ..Но да приемем, че всичко е разбито, 340 лв. са частите и се сменят за половин ден .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) Абе както и да го погледнеш, сумата си е доста сериозна .. Така е,не мога да отрека,че не са малко пари,ама нали знаеш,че винаги,като е замесен нашенски мастур има едно,ноПак добре,че му е казал една цена дето после да няма ама това беше за смяна и го сменихме...ама това,ама онова.Повечето колеги тук са имали вземане даване със сервизи и майстори и си имаме едно на ум,щото аз го смятам едно ама оня вика малко по-друго,накрая и все е малко отгоре. Редактирано 14 Ноември 2012 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asokupa Публикувано 19 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Само за части ли ти ги иска парите или и за работата.Щото ако е наистина за всичко не е много.Само амортисьорите ще ти струват към 200 лв и то куча марка.И си е доста мизерия и играчка ремонта на ходовата част.:respekt:/>[/quoда тази е цифрата за всичко,като ми казва е това е най-скъпият вариант с газови амортесиори,имало по евтин вариант с маслени амортесиори и с леко по ниски цени на някой от другите части но не съм питал вече за тях колко ще излезе всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miki A3 Публикувано 9 Март 2013 Доклад Share Публикувано 9 Март 2013 Добро утро на форума,Силно се надявам мястото на питането ми да е тук.Колеги някой да е слагал такова нещо на колата си и ако да има ли наистина ефект?Новата технология за буфери от Корея с 9 овални отовора дава много по-добри резултати. Усещането след поставяне на тези иновативни продукти е напълно различно.Новият уретанов буфер: www.amortisior.com ? разпределя натоварването и поема ударите от дупките по пътищата като предпазва амортисьорите; ? дава ефект на въздушна възглавница на вашия автомобил; ? материалът на буфера – Urethane, е прозрачен; ? същият материал се използва от световноизвестната фирма "NIKE" в най-добрите спортни обувки; ? устойчив е на удари и възвръща своята форма като поема и омекотява ударите от дупките по пътищата; ? предпазва окачването на автомобила; ? поглъща всички вибрации; ? осигурява приятно и комфортно шофиранеАко прекарвате дълго време зад волана, с поставянето на буфери ще се намали и умората от шофирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Буги Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts