Jump to content

3.0 атмосферен или 1.8 Т


Recommended Posts

Колеги спрял съм се на две обяви и мисля събота да се разходя до Италия.Бих помолил за мнение,ще поместя две примерни обяви:

1. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=221776092&cd=634884968180000000

2. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=220917121&cd=634884142090000000

Наясно съм с 3 литровия мотор,че ще ми гори зверски , но съм чувал само хубави отзиви за неги като здравина и динамика,ако греша,бих изчел корекциите ви с удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще газифицираш взимай 3.0 quattro, карай и си свиркай.

Ако имаш намерения за някакъв вид силов тунинг 1.8Т е правилният избор + ръчни скорости и quattro :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не го слушай. 3.0ката има проблем с покритието на блока на двигателя и има голяма вероятност колата да ти остане паметник защото ще трябва нов блок.Проблема се задълбочава от нашенския бензин, сметни на газ какво става.

1.8Т е по-добрия вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще газифицираш взимай 3.0 quattro, карай и си свиркай.

Ако имаш намерения за някакъв вид силов тунинг 1.8Т е правилният избор + ръчни скорости и quattro :bia:

По евтино е газифицирането на 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква газ,само бензин.Все ме тегли към тия 3 литра незнам защо,покарах 2 такива коли 1,8 ръчка и 3 литра типтроник останах очарован просто от големия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - имаме АСН (май всички 3.0 са АСН) в семейството, което е минало повече километри. Кара се на газ.

Нищо конкретно относно "проблема" с алусила не се среща никъде.

Хората си го карат и на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не го слушай. 3.0ката има проблем с покритието на блока на двигателя и има голяма вероятност колата да ти остане паметник защото ще трябва нов блок.Проблема се задълбочава от нашенския бензин, сметни на газ какво става.

1.8Т е по-добрия вариант.

Сподели повече за проблемите с блока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за в САЩ знам, че имало проблеми с блоковете с покритие вместо с чугунена риза. Причината била в прекомерното съдържание на сяра в техния бензин преди години (отдавна съм го чел), което довеждало до олюпване на покритието. Самото покритие представлява нанасяне по електрохимичен път на специални смеси направо върху алуминиевия блок. Никасилът съдържа никел, калций и силиций, а алусилът не знам точно какво е, но определено има силиций (видно от името му). Самите вещества имат други имена, но за по-лесно са им дадени търговски наименования (nicasil, alusil и други подобни).

Покритията се водят по-твърди и износоустойчиви в сравнение с ризите от чугун (с каквито и да е примеси), който търпи специална обработка с едничката цел да изпълнява предназначението си. На теория дават по-нисък коефициент на триене при покритията (алусил и никасил), по-добро топлоотдаване и по-висока устойчивост на износване.

Проблем при покритията (също теоретично) може да настъпи вследствие прегряване - покритието започва да се люпи и отдолу пъква алуминия. Вариантът ремонт излиза солено и в България никъде не може да го ремонтират. Става чрез разкостване на двигателя, измиване на блока и пращане в Холандия, Англия, Германия или САЩ, където със сигурност го възстановяват и става чисто нов. Това не вярвам някой да го направи предвид колосалните разходи по разоборудване на двигателя и пращане на блока в чужбина, там те одръстват с едно 300-400 лева на цилиндър (6 х 300 = 1800 лева само за самата услуга) и по-добре да се вземе друг двигател.

Не би трябвало да има проблем с тези двигатели на Ауди. Дори на пропан-бутан не би трябвало да има.

Причината да правят двигатели с покритие е по-ниско тегло на двигателя и по-лесно сглобяване. Ще тръгне някой да ти набива ризи... по-добре подготовка на блока, цоп във ваната и готово.

Двигателите на всички пистови и кросови мотоциклети от 92-ра насам (с малки изключения) са с покритие. Важи за 100% от пистовите мотори и 4-тактовите кросови. Вече всички ги правят така.

Има и вариант изработка на ризи, разстъргване на блока, набиване на ризите във всеки цилиндър, шлайф, пускане отгоре по ръба на една "стружка" да се подравни и се сглобява. Ама пак е сума разправия и не е евтино.

За тези пари не може ли да се вземе кола от тук :gruebel: От някой колега, познат ... кола, която се знае в какви ръце е била и какво е правено и сменявано по нея. Нов внос, нов внос, ама само вносът е нов, та пак си е на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля, че 1.8Т- то е това: ЦЪК. Преди 7-8 месеца се продаваше в тази автокъща с 1 година гаранция към тях. Тогава казваха, че колата е в перфектно състояние. Аз така и не успях да пратя никой да я види... Т.е. обещаха ми да идат да я видят ама още чакам обаждане от тях :hilezh: . Най- вероятно щях да я взема тогава. Успех!

Редактирано от d`a`n`n`y
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само се замислете колко двигатели на ВАГ-Порше (и от колко години) са алуминиеви без ризи и спрете да пишете глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...