vasso Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 (edited) Имам лек проблем от известно време.Карам А4 1.8Т 97 год.Преди известно време като я купих вървеше добре ,може би защото карах по-бавна кола.Мина близо 1 година и имам чувството ,че е загубила около 15-20% от динамиката си.Отидох да направя пълна диагностика,казаха че няма проблем.Наведох се ,за да погледна поредното пукване на бронята дали е вече критично и забелязах ,че половината интеркулер е в кал,а когато качих колата на стенд ,забелязах малка дупка (нещо като липса от решетката) от задната му страна.Ясно ми е ,че подкалниците и кората под двигателя е много важна,но както знаете лесно се чупят щипките и в процес на каране или ремонт все се губят Въпроса ми се състои в това дали някой е имал този проблем,дали приината е била наистина в интеркулера и дали той оказва толкова силно влияние на динамиката на колата?Също така ако се наложи смяна,колко би струвал нов и на старо,а и подлежи ли моя на поправка?Не съм махал катализатора,просто тези в М-комплект на Горнобански път много ме уплашиха и казаха ,че махна ли го ще се повиши шума,както и разхода,а резонансно гърне не можело да се сложи ,защото трябвало да бъде близо до турбината и щяла да го троши постоянно-така че единствения вариант бил права тръба Колата е на близо 210000 км,и моля за съвет дали да го махам този катализатор или не?Мерих газовете пак на някаква диагностика и казаха ,че са чук и не бил запушен ама на мен защо все така не ми се вярва Edited July 6, 2006 by vasso Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLAF Posted July 7, 2006 Report Share Posted July 7, 2006 (edited) Първо винаги е нормално след като караш известно време една кола да почне да ти се струва по бавна с времето, просто свикваш с мощноста. Интеркулера ако има дупка е голям проблем защото излиза въздухо от там и не можеш да надуеш нищо в мотора, а от изцапването не би трябвало да има голем зор, но не е хубаво да стои изцапан, все пак целта му е да охлажда въздуха а не да го пренася само. Нов интеркулер не е ужасно скъп но не е и евтин, а и изпадат чат-пат на старо. за поставянето на резонансно гърне са прави, поставя се една тръба наречена downpipe която е 2.5" и е от доста дебела стомана, към 200-250 лева струва. Edited July 7, 2006 by SLAF Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasso Posted July 7, 2006 Author Report Share Posted July 7, 2006 Не е от това,че съм свикнал с колата ,просто усещам нещо като запушване.Тази тръба за която ми говориш,каде мога да я намеря? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IVO Posted July 7, 2006 Report Share Posted July 7, 2006 Относно кулера, ако човека който ти прави диагностика има читава програма, то тя ще покаже температурата на въздуха след интеркулера. При мене беше също доста замърсен и след внимателно измиване температурата падна с около 3 градуса при една и съща външна температура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasso Posted July 8, 2006 Author Report Share Posted July 8, 2006 Относно кулера, ако човека който ти прави диагностика има читава програма, то тя ще покаже температурата на въздуха след интеркулера. При мене беше също доста замърсен и след внимателно измиване температурата падна с около 3 градуса при една и съща външна температура.←Оказаха ли силно влияние тези 3 градуса? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IVO Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 Не мога да кажа че усетих нещо различно, но кулера наистина беше доста мръсен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLAF Posted July 9, 2006 Report Share Posted July 9, 2006 (edited) Не е от това,че съм свикнал с колата ,просто усещам нещо като запушване.Тази тръба за която ми говориш,каде мога да я намеря?←0886650413 - Драгоако го чуеш и я направиш пиши за резултата и прочие, това е най добрия exhaust master в София.Ако пък ти е заминала турбината мога да ти помогна с нова. Edited July 9, 2006 by SLAF Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-Style Posted August 12, 2006 Report Share Posted August 12, 2006 Не е от това,че съм свикнал с колата ,просто усещам нещо като запушване.Тази тръба за която ми говориш,каде мога да я намеря?Колега,и аз имах подобен проблем,но на А6 - колата от подписа! Като че ли не се използваше целия потенциал на мотора! Казаха ми да си махна катализатора и аз така и направих,като на неговото място сложиха резонансно гърне! И мога да ти кажа че определено колата върви доста по-добре,като не усетих да има повишен разход или шум! На моята кола наскоро смених и дебитомера и имам чувството че ми се добавиха още 150 к.с. - колата няма нищо общо с преди - направо полудява,като я настъпиш! Така че и това може да провериш! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now