Jump to content

Днес направих белята! Ударих колата в теглич с 20км/ч


Recommended Posts

Колеги, днес направих белята. Карам си аз в задръстване, на първа, без газ, оставил съм я на самотек да движи и си пеех. А приятелката ми се смееше и аз за секунда се обърнах към нея, да я попитам как пея и ТРЯС! :D спрасках бронята в колата пред мен. Ударих теглича и пробих климатичния радиатор, който в същност, е бил удрян и преди това, и беше спукан. Бронята не е оригинална, и естествено стана на трески. Металната основа се огъна на 8. Климатичният радиатор беше подпрял и огънал водният радиатор. Разглобих всичко, свалих радиаторите, изправих климатичния с коляно, той така и така не става, и огледах водния. Не беше спукан и омачкан, не изпуска вода, покарах 20 км. след удара, всичко изглежда добре. Но забелязах, че радиатора сълзи от мястото, където влиза горния маркуч за водата, от пластмасовата част. Не знам дали след удара е станало или го е имало и преди това, защото не съм се заглеждал в тази част, тъй като се пада доста кофти. Ударът е точно от към компресора за климатика, а изпускането от радиатора е от другата страна, диагонално. Тъй като колата я бях купил със удър в бронята от същата страна, и я бях лепил, тъкмо сега и дойде времето. Но и сега забелязах, че рогчето, на което се закача металната основа на бронята към шасито на колата, от страната на удара е леко криво, прибира към радиаторите. Но не знам дали е от сега или от преди, честно не съм се вглеждал преди това. Когато взех колата, беше и спукала маската точно на мястото, където се закача рогчето. Огледах под капака, като не професионалист, и не видях да има някакви измествания. Та сега и малко въпроси, колко струва един воден и климатичен радиатор, какво мога да очаквам след такъв удар, каква броня е по-добрия вариант, нова Тайванска или от морга? Ако има някой от Благоевград, желаещ да погледне, като колега, може да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма да се притесняваш , важното е че сте добре с приятелката ти а колата е желязо и се прави .

Отностно на въпроси те ти :

1-радиатора приличен с отстъпка го взех за 140 лв с гаранция (можеш 2ра ръка читав като първо се пробва как циркулира водата и да не е задръстен - около 50-60 лв)

2-климатичен радиатор - направо взимай втора ръка нов е цифра (и да е спукан малко лепенето е около - 20 лв толкова ми взеха на мен за бая яка дупка )

3-браня обади се на Спас(МОРЕ) или ЕМСИ АУДИ - пазарувал съм от Спас адски точни човек и коректен и всичко е както казва за ЕМСИ също много добри отзиви , бронята веднага ще ти я предложат като може и цват да има същия като твоя и цените са им доста приемливи.

4-гредата и предницата можеш и сам да си ги оправиш ако си вързан в ръцете или пък при някой тенекеджия и всичко е 6 .

Поздрави ако има нещо ще помагам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих рискувал с втора ръка радиатори.Веднъж направих тази грешка и за 3 км удари 120 градуса.Нямаше останала капка вода.На вид беше здрав радиатор и като го сложих нямаше течове но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите колеги. Относно водния радиатор, или ще лепя моя или нов. Все още не знам дали това сълзене е старо или от сега, ще наблюдавам антифриза, за цял ден днес не е паднало въобще нивото. Тя и преди си губеше антифриз, за 2 месеца към 250 мл. Ще го засека как се държи, и ще видя какво ще го правя, но за сега няма да пипам. Бронята да оправя, че не е във вид за каране, а пък климатичния радиатор, то не е само той, ами и тръбите отдолу и други работи, така, че ще почака доста и тоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, днес си монтирах от турските брони, заедно с черния спойлер отдолу (и той е турски или китайски нз.). Като изключим, че пластмасата е по твърда от на оригинална броня, всичко си пасна нормално и не е имало някаква разлика в размерите на китайската и на оригиналната броня.

Като цена броня + спойлер излизат около 150лв, но трябва и да се боядисат след това.

Успех с ремонта.

Редактирано от kunev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо що го сменяш аклиматичния напролет го смени с нов

А дотогава в системата ще се е наместила толкова влага че после и други работи ще правиш......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то климатичната система е отворена от както съм купил колата, близо 2 години, ясно ми е, че не е полезно и до колкото знам вредно за компресора, но така или иначе съм го отписъл още с купуването, не ме притеснява за момента. Иначе взех броня, тайванска с металната основа и решетки, но без ножа отдоло за 130лв. Сега трябва само да се боядиса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 100% по темата, нито ще е полезно, но мнението ми е, че трябва И тук да бъде въведен закон за тегличите. Задълже трябва да се свалят/прибират, ако не се ползват в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя нож ли ще си ползваш? Ако купуваш друг за препоръчване е втора употреба, оригинален. И да споделиш цената на ножа.

Редактирано от S8_TDI Vasko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 100% по темата, нито ще е полезно, но мнението ми е, че трябва И тук да бъде въведен закон за тегличите. Задълже трябва да се свалят/прибират, ако не се ползват в момента.

В Гърция, ако те пипнат с теглич без нищо закачено за него, отнасяш 200 ? глоба. Задължително се демонтира ако не влачиш нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 ножа и двата оригинални, но с няколко счупени крачета, тези с които се закача към бронята. Не знам дали ще паснат на новата броня, но ще опитам, ако не ще търся. А относно тегличите и аз съм за това, да се демонтират, когато не се ползват, защото правят голяма беля. Влизат като куршум в бронята :D въпреки, че в моя случай, добре, че беше той, иначе заминааше бронята на колата пред мен, а от там раправий с колегата, полиция, актове, протоколи и т.н. отделно и с моята кьопава брония, която беше, сигурно щяха и фарове и капак да заминат. Но подкрепям идеята, да се кара без теглич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си благодарен на колегата отпред, че не е слязъл и не се е обадил в КАТ...щеше и акт-че да отнесеш... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, благодарен съм му, но като съм направил белята ще си нося последствията. Аз му присветнах и веднага отбих, но той продължи напред, няма да го гоня ествствено. Пък и не се притеснявам за него, защото по неговата кола нямаше никакви поражения. Сега един въпрос имам, по натам ще кача и снимки за по-нагледно. От както съм взел колата, а тя беше, както споменах със същият или подобен удар отпред, та от тогава си я карам с криви фарове. Какво имам в предвид, двата фара влизат под капака с половин сантиметър от вътрешните им страни. Здрави са, изтеглени са възможно най-навън, но седят криво. Имам и лек удар и вдлъбнатина централно на капака в решетката, дали това е причината за това разминаване или да търся другаде? И освен от двата винта нат самите фарове, други винтове има ли с които да са захванати за маската и как мога да ги регулирам. Всичко изглежда здраво и право. И интересното е, че фаровете вечер, когато светят, лъчите им са прави, няма криво на горе или на долу, на ляво или на дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък затова си монтирах неразглобяем теглич ( най - здравия правен за Ауди ) преди някои да не спре.

И в Гърция са ме спирали за проверка и нищо не казват за теглича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимките, като на третата се вижда всичко. Капака е ударен над решетката, в средата и може би крив в следствие на това. Вижда се от първата и другите снимки, че фаровете са криви, въпреки, че светят направо. Но как да ги направя да стоят прави? Утре ще си взема бронята от бояджията, ще се пробвам да ги напасна, но има ли тънкост и някакъв по-специален начин за изправянето им? Утре ще снимам и зад бронята какво е положението.

П.С. А тази снимка е след "ремонта", който и правих :D върху един бордюр. Преди това бронята стърчеше напред в следствие на удара, който се пада точно на между E-то и 4-ката на регистрационната табела.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що сложих новата броня. Но, както и си мислех, така и се оказа, че дясното рогче, на което се закача бронята е криво и прибира към радиаторите с близо 1 см. Изправихме го с чук, при което и самите фарове излязоха с почти половин сантиметър на вън. Но има още какво да се желае. Оказа се, че и калниците са се разпънали навън. А явно, от стария удар в дясно, с който купих колата, самия десен калник е подвид най-отдолу навътре и криви цялата броня. Опитахме се да изправим каквото можем, придоби много по-добър вид, но все още седи криво. Ще ми трябва автотенекиджия да изправи нещата, най-вече калниците, пък за маската не знам. Ако някой може да даде насоки и съвети, ако мога сам да опитам, приемам на драго сърце. А утре по светло ще кача и снимки на новата муцуна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маската възможно ли е да е поддала навътре от удара и дали подлежи на изправяне или трябва нова. Или радиаторите, които имат корем от удара я огъват? Видях в ЕТКА-та, че има някаква, като разпънка, между роговете, която не ми стана ясно пред или зад маската стои. Има ли дефакто на истина такава разпънка и възможно ли е ако тя е подвита, от нея да седят криви фаровете и всичко останало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и крайният резултат. До това положения успяхме да докараме бронята, без да се свалят маски и калници. За сега е добре, но ще търся вариант да и оправя фаровете и закачането за калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...