Varbanov Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Аз имам същият проблем на ауди а3 1.9 тди 110 коня asv код на мотора дава ми грешка 17970 Fuel quantity adjuster-upper stop vaiue.Вероятно трябва да се почисти/раздвижи Quantity adjuster в ГНП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Както споменах стоп машинката ми е наред, стоповете си светят. Лампата не мига когато колата е на контакт, само след като запаля. За жалост не познавам никой който да има ваг ком и да я закачи, затова тези дни ще я чета на КТС, дано си обади болката и се оправи с изтриване на грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Може и да си откачил някоя букса по погрешка и да си дал на контакт (най-вероятно някоя от ГНП). Виж на дигностика кои са, като преди да ги изтриеш си ги запиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 И аз от вчера съм с този проблем - мигаща лапма на подгрева. Започна да мига след като си правих промивка на радиатора на парното и водата която излиза е намокрила нещо пред радиаторчето и около горивния филтър. 15-30сек след запалването светва и започва да мига лапмата. Стоп машинката работи, стоповете светят и няма изгоряла крушка. Свещи не съм проверявал защото при Б4 ТДИ лампата не сигнализира изгоряла свещ. Колата стоя с цяла нощ откачен акумулатор за рестартиране на ЕКУ-то и ефект няма, иначе колата си пали и върви както трябва. След като се намокри я покарах с надеждата да изсъхне и да угасне лампата, е изсъхна но лампата не изгасна. Изсуших където видях букси в околността с сешоара но ефект няма. Някой с някаква идея за възможния виновник? На горивния филтър има един датчик, който се нанизва отдолу на филтъра, мисля че е за наличие на вода в горивния филтър. Ако го нямаш, трябва да имаш висяща букса с 2 пина. Аз го нямам, но един път дадох на късо двата пина и като запалих и почна да мига лампата на подгрева, ако имаш този датчик нанизан вътре в горивния филтър, може да е попаднала вода някъде и да кара лампата на подгрева да мига. Провери това , ако не намериш нищо от описаното не мога да се сетя от какво друго може да е мигането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Тази сутрин паля и воала вече нямам мигаща лампа . Явно е било нещо временно, и като не се е проявило повече ЕКУ-то се е успокоило. Най вероятно от водата между буксите се е окъсило нещо и като изсъхнаха както трябва са се оправили нещата. Иначе имам такава висяща букса за датчика за вода в филтъра но такъв датчик нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Колеги моита грешка е 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 30-10 - Open or Short to Plus - IntermittentСпоред вас ще се оправи ли след отстраняването им?Колеги отново съм във филма!!!!Вчера отворих резервоара , извадих върпосния датчк и го изчистих кабелите по веригата са здрави няма прекъснат , но проблема си остана.Според вас от какво друго би могло да е тази въпросна грешка.Някои биха казали смени датчика но според мян е нещо друго защото (30-10-отворен или прекъснат плюс).Ако някои нещо се сети ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Направи проверка по описания начин. Ако се затрудняваш пиши... http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.A04.5906.29/29633744/3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 (Редактирано) Направи и друга проба - сложи съпротивление 500-800 ома на буксата и виж какво ще покаже на таблото и на компютъра.Ама поизчакай, че бавно реагира.Не разбрах каква е колата, но на А6 С4 моторният компютър не се вълнува дали има нафта в резервоара. При мен 2-3 години стоеше на 0 и нямаше грешки.За шастие го оправих и сега вече ми показва. Редактирано 3 Януари 2013 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 При мен, на ВАГКОМА изписа вода в нафтата.Горивният ми филтър е с датчик,който като изключих,лампата спря.Нямам дренаж на филтъра.Казаха ми да го сменя,но как се сменя филтър на 1000км.,това са 50лв.Покарах десетина дни с изключен датчик и проблема изчезна.А къде отиде водата, не знам.И така от тогава 8000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Водата никъде не е отишла и не може да отиде, освен да "мине" през мотора като се събере много и ... я някоя дюза ще замине, я по-сериозен проблем. Като не ти се смея филтъра на толкова километри поне го източи и го сложи пак и смени бензиностанцията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Ти си късметлия...сменил си ремъка преди да се скъса...CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Направи и друга проба - сложи съпротивление 500-800 ома на буксата и виж какво ще покаже на таблото и на компютъра.Ама поизчакай, че бавно реагира.Не разбрах каква е колата, но на А6 С4 моторният компютър не се вълнува дали има нафта в резервоара. При мен 2-3 години стоеше на 0 и нямаше грешки.За шастие го оправих и сега вече ми показва.Колата е А6 С5 АФБ двигател.А като сложа това съпротивление какво трябва да ми покаже на таблото и на коя букса да го сложа че са две а иначе горивото в резервоара ми го отчита точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Не знам на коя. Аз ти говорех за С4. Едната букса трябва да е за помпата в резервоара. Щом ти отчита вярно на таблото тази грешка за ниско ниво на горивото ще да е от друго място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 (Редактирано) Най-интереното е от къде може да е??? Редактирано 8 Януари 2013 от Wizi Безсмислен цитат на последно мнение в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 Колега Илко, направи ли проверката на датчика по схемата по-горе, която ти бях пуснал? Ако да, кажи какво беше съпротивлението между двата пина. Ако се различава от спецификациите проблема е в датчика, ако са в границите провери двете кабелчета до компютъра. Ако кажеш и кода на двигателя ще ти кажа и пиновете към ECU. То няма много място за чудене къде е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 Отделни ли са кабелите от датчика до компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 ПП Видях, че си го написал по-горе. Разкачи 40-пиновата букса към ECU. На пин 5 е жълто-виолетовия кабел от сензора. На пин 15 е бяло-зеления. Провери за проводимост на веригата и за късо към маса, плюс и един към друг. Показанията за нивото на горивото нямат общо с този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 е обясни какъв е този датчик и откъде е показанието на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 От този сензор сигнала отива в ECU-то (fuel low level sensor). А от fuel gauge tank sensor показанията са за уреда на таблото(съвсем друг кабел(виолетово-черен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 Това един и същи датчик ли е за двете или са отделни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 Колега Илко, направи ли проверката на датчика по схемата по-горе, която ти бях пуснал? Ако да, кажи какво беше съпротивлението между двата пина. Ако се различава от спецификациите проблема е в датчика, ако са в границите провери двете кабелчета до компютъра. Ако кажеш и кода на двигателя ще ти кажа и пиновете към ECU. То няма много място за чудене къде е проблема...Колега Върбанов сега прожерих и ми показва 9.1 кило ома а на това което ми прати показва че трябва да е 430 ома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 Пак ще трябва да отваряш явно. Провери съпротивлението в двете положения на кошницата (в нормално и обърнато). Ако ти изпадне добра оферта обаче направо го смени.Това един и същи датчик ли е за двете или са отделни?Два отделни датчика са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Пак ще трябва да отваряш явно. Провери съпротивлението в двете положения на кошницата (в нормално и обърнато). Ако ти изпадне добра оферта обаче направо го смени.О неми се занимава пак да свалям.Според мен си е заминал самия датчик и направо ще търся друг за да го сменя , но това ще е след няколко дни и ще пиша какво се е получило след смяната му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 Извинявам се че използвам същата тема но да попитам,понеже на мен също ми свети от време на време лампата за подгрева от време на време когато си поиска и ми направи впечатление че стоповете ми светят постоянно след продължително каране,проблема е в стоп-машинката нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Извинявам се че използвам същата тема но да попитам,понеже на мен също ми свети от време на време лампата за подгрева от време на време когато си поиска и ми направи впечатление че стоповете ми светят постоянно след продължително каране,проблема е в стоп-машинката нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване