Jump to content

Не иска да набира над 90км/ч


Stanchev

Recommended Posts

Здрвейте, Колеги. Много странно нещо ми е случи днес, докато си карах автомобила(Audi A3 110hp tdi). Наложи ми се да изляза малко извън града и като достигнах скорост от 90-100км/ч колата отказа да набира повече. Давам газ, но няма никой... Направи ми впечатление, че след това турбото ми все едно спря да работи(колата нямаше тази тяга, която по принцип си има). Спрях и изгасих автомобила. След около минута запалих и продължих и турбото се оправи, но като достигнах пак определената скорост(90-100км/ч) пак същият проблем... Найстина ще се радвам ако някой изкаже мнението си по въпроса, защото съм доста притеснен. Благодаря предварително! :)/>

Редактирано от Stanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушени пътища на турбината или неправилно сработващ актуатор. Има писано по въпроса, ползвай търсачката. Стандартна болежка за тези ТЕЦ ове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на блокирала геометрия и/или спукан вакум маркуч някъде по трасето + 100% задръстен дебиЛомер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера го почистих и колата още повече започна да върви, но проблемчето си остана... Горивният и въздушният филтър са сменяни. Трябва да видя тръбите и маркучетата как са...

Редактирано от Stanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задръстена геометриа с проблемен актуатор. Не е лошо да се провери и N75 как сработва... Нищо сериозно - норлални дертове.... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказе се, че са запушени пътища на турбината. N75 дава грешка на ваг-ком-а. Та, колеги, чудя се изобщо да се наемам ли да го чистя това турбо и ако да, колко ще е ефикасна цялата работа, защото чух, че след 1 година ставало същото и дали ако сменя тоя въпросен клапан(N75) ще се оправи без да трябва да чистя турбото? Ако някой вече се е сблъсквал с подобният проблем да изкаже едно мнение. Благодаря предварително :)/>/>

Редактирано от Stanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава N75?

Ако геометрията на турбината е запекла, смяната на клапана няма да реши проблема. След чистенето дали ще запече пак и кога ще се случи това, зависи от някои неща (най вече от начина на каране). Ако не се изчисти, може да се прелюби турбината. От къде си?

Колата пуши ли при настъпване?

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисти и не се плаши, смисъл има и то голям. А за да не се получава и за в бъдеще нещо такова, след като си я изчистил, просто по-честичко я карай във високи обороти, малко да се понапъне и да се раздвижи. Това им е доста срещан проблем на тия коли, аз на моята съм го правил няколко пъти, не е голяма философия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се изкажа ни в клин ни в ръкав, но веднъж в сервиза, където работи брат ми дойде едно А3 1.9ТДИ също така не искаше да набира и беше в авариен режим някакъв.

Оказа се, че беше заминал един от бушоните над акумолатора, които са като пластинки. Смениха го и колата си хукна както трябва.

Просто споделям видяното, не че разбирам много. И аз карам точно от вчера А3 1.8Т :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...