Stanchev Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 (Редактирано) Здрвейте, Колеги. Много странно нещо ми е случи днес, докато си карах автомобила(Audi A3 110hp tdi). Наложи ми се да изляза малко извън града и като достигнах скорост от 90-100км/ч колата отказа да набира повече. Давам газ, но няма никой... Направи ми впечатление, че след това турбото ми все едно спря да работи(колата нямаше тази тяга, която по принцип си има). Спрях и изгасих автомобила. След около минута запалих и продължих и турбото се оправи, но като достигнах пак определената скорост(90-100км/ч) пак същият проблем... Найстина ще се радвам ако някой изкаже мнението си по въпроса, защото съм доста притеснен. Благодаря предварително! :)/> Редактирано 21 Ноември 2012 от Stanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Запушени пътища на турбината или неправилно сработващ актуатор. Има писано по въпроса, ползвай търсачката. Стандартна болежка за тези ТЕЦ ове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Влиза в авариен режим. Причини много. Виж каква грешка има записана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikanik Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 според мен горивният филтър е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanchev Публикувано 21 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Благодаря ви! Ще трябва да отида на сервиз да видим Ваг Ком-а какво ще каже и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 според мен горивният филтър е за смяна:hilezh:/>Да смени и въздушния, така и така ги е почнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Може и да не са запушени, а спукани, тръбите след турбото. Много са вариантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Аз залагам на блокирала геометрия и/или спукан вакум маркуч някъде по трасето + 100% задръстен дебиЛомер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanchev Публикувано 21 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 (Редактирано) Дебитомера го почистих и колата още повече започна да върви, но проблемчето си остана... Горивният и въздушният филтър са сменяни. Трябва да видя тръбите и маркучетата как са... Редактирано 21 Ноември 2012 от Stanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko4 Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Задръстена геометриа с проблемен актуатор. Не е лошо да се провери и N75 как сработва... Нищо сериозно - норлални дертове.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanchev Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 (Редактирано) Оказе се, че са запушени пътища на турбината. N75 дава грешка на ваг-ком-а. Та, колеги, чудя се изобщо да се наемам ли да го чистя това турбо и ако да, колко ще е ефикасна цялата работа, защото чух, че след 1 година ставало същото и дали ако сменя тоя въпросен клапан(N75) ще се оправи без да трябва да чистя турбото? Ако някой вече се е сблъсквал с подобният проблем да изкаже едно мнение. Благодаря предварително :)/>/> Редактирано 1 Декември 2012 от Stanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 (Редактирано) Каква грешка дава N75? Ако геометрията на турбината е запекла, смяната на клапана няма да реши проблема. След чистенето дали ще запече пак и кога ще се случи това, зависи от някои неща (най вече от начина на каране). Ако не се изчисти, може да се прелюби турбината. От къде си?Колата пуши ли при настъпване? Редактирано 1 Декември 2012 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 чисти и не се плаши, смисъл има и то голям. А за да не се получава и за в бъдеще нещо такова, след като си я изчистил, просто по-честичко я карай във високи обороти, малко да се понапъне и да се раздвижи. Това им е доста срещан проблем на тия коли, аз на моята съм го правил няколко пъти, не е голяма философия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOVKO-A3 Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 И аз да се изкажа ни в клин ни в ръкав, но веднъж в сервиза, където работи брат ми дойде едно А3 1.9ТДИ също така не искаше да набира и беше в авариен режим някакъв.Оказа се, че беше заминал един от бушоните над акумолатора, които са като пластинки. Смениха го и колата си хукна както трябва.Просто споделям видяното, не че разбирам много. И аз карам точно от вчера А3 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanchev Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Проблема се оказа в геометрията... Срещу сумата от 80лв. колата си върви вече съвсем нормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts