Jump to content

Ауди 100 с карбуратор от Лада в mobile.bg


sre4ko

Recommended Posts

Здравейте колеги. Отдавна не съм писал във форума. Ето, че днес попаднах на една интересна обява в www.mobile.bg тук. Ауди 100 2.0 115к.с. бензин механичен инжекцион преправено с карбуратор от Лада 1500!!! Доста интересен случай. Извинявам се на собственика ако е колега от форума, но просто е доста интересен случай. Надявам се да представлява интерес за Вас колеги съфорумци. :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СтраОтна новина. Поне да имаше снимки на "изобретението". :wall:/>

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 100 2.0 115к.с. бензин механичен инжекцион преправено с карбуратор от Лада 1500!!!

Ами ние това нещо го правим,само че с карбуратор от Ауди.И на всичкото отгоре даже работи и на бензин не само на газ. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ние това нещо го правим,само че с карбуратор от Ауди.И на всичкото отгоре даже работи и на бензин не само на газ. :zustimm:/>

Колега Velchev отдавна съм се замислил за преработката на механичният ми инжекцион с карбуратор от Ауди. Ще може ли да ми дадеш някакви подробности или поне да ме насочиш къде във форума е обсъждано това нещо. Иначе споделих обявата за малко забавление. :)

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума не съм виждал тема за такава интервенция.

На един познат му правиха колата по този начин,Аудито е B3 с мотор 3A.

След няколко успешни гърмежа на газовата инжекциона се наигра тотално.

Купиха целият колектор с карбуратора и за да не сменят главата на мотора му изработиха на кординатна фреза планка,която се слага на всмукателните отвори на главата и запушва отворите за механичните дюзи,но същевременно има и отвори за колектора с карбуратор.Другият проблем,който трябваше да се реши е как да докараме бензина до карбуратора.Сложиха му помпа от някаква японска кола.Общо взето нещата се правиха в сервиза на мой приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то ако работи само на газ могат да се ползват дроселите на мех. инжекцион - няма никаква разлика, за какво да се слага карбуратор?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то ако работи само на газ могат да се ползват дроселите на мех. инжекцион - няма никаква разлика, за какво да се слага карбуратор?

ами с карба от лада за 5 минути ще почне и на бензин да работи, предполагам това е крайната цел, но вътрешното неудовлетворение е произвело една обява за продан на иначе свеж автомобил за никакви пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв недостатък ли има карбуратора на Ладата?

Като изключим изключително редкия Кейхин, с какво един "ауди" карбуратор е по-добър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудел може ли и дали има смисъл (с оглед газифициране) да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM, защото в АГУ-подфорума четот темата за газов инжекцион на NM и колегите бяха доволни без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал преработка на Тико от карб Кейхин(който е голям целия колкото почти двигателя blink.gif и е целия у вакууми) със малък карб Вебер от застава Юго. Перфектно бичеше после smile.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами с карба от лада за 5 минути ще почне и на бензин да работи...

Няма да може толкова лесно да заработи - налягането от помпата на инжекциона е 6+ атм. Т.е. трябва да се махне оригиналната помпа, да се извади възвратния клапан+успокоителя на налягането, който е вътре в резервоара, да се пусне нова сонда (маркуч) на тяхно място. После трябва да се сложи нова механична бензинова помпа от карбураторен двигател. Обикновено обаче няма как да я закрепиш на самия двигател защото няма предвидено място на блока. Това означава, че трябва да сложиш външна електрическа като от парно на ЗАЗ-ка, въздушния филтър трябва да не стои като "изтръпнал" крак в коша, други всмукателни колектори и т.н. ЕКУ-то ще работи само в авариен режим защото почти цялата му периферия липсва - на тези коли динамичното предварение на запалването не е с вакум-регулатор на делкото - т.е. няма да си мести коректно предварението на запалването в зависимост от натоварването и оборотите на мотора защото липсва потенциометъра на дебитомера, л-сондата и т.н. Това пък ще окаже влияние на мощността както на газ така и на бензин на двигателя - особено на бензин. С една дума двигателя става "куц кон" заради карбуратора. Та така, не е невъзможно, но не е толкова лесно както изглежда ;)/>. Предполагам затова тази кола в обявата работи само на газ.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудел може ли и дали има смисъл (с оглед газифициране) да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM, защото в АГУ-подфорума четот темата за газов инжекцион на NM и колегите бяха доволни без проблеми.

Може колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,то в мобиле-то има обяви и за Лади.

И са евтини.

Даже и бели има!

Що да се мятаме в тия филми с ритуално убийство на Ауди???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Аз лично купих на времето едно Ауди 100 СС , пет цилиндъра ама не знам каква кубатура беше , с карбуратор от Жигула...и тази малко подробност я разбрах след ден-два...щото ми го показа един приятел. Аз до тогава такова Ауди под капака не бях виждал. Та бачкаше на газ и на бензин , куц...та даже умрял кон беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM,...

Написаното е пълен абсурд. hilezh.gif/>

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...