sre4ko Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Здравейте колеги. Отдавна не съм писал във форума. Ето, че днес попаднах на една интересна обява в www.mobile.bg тук. Ауди 100 2.0 115к.с. бензин механичен инжекцион преправено с карбуратор от Лада 1500!!! Доста интересен случай. Извинявам се на собственика ако е колега от форума, но просто е доста интересен случай. Надявам се да представлява интерес за Вас колеги съфорумци. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 (Редактирано) СтраОтна новина. Поне да имаше снимки на "изобретението". :wall:/> Редактирано 22 Ноември 2012 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Ауди 100 2.0 115к.с. бензин механичен инжекцион преправено с карбуратор от Лада 1500!!! Ами ние това нещо го правим,само че с карбуратор от Ауди.И на всичкото отгоре даже работи и на бензин не само на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sre4ko Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Ами ние това нещо го правим,само че с карбуратор от Ауди.И на всичкото отгоре даже работи и на бензин не само на газ. :zustimm:/>Колега Velchev отдавна съм се замислил за преработката на механичният ми инжекцион с карбуратор от Ауди. Ще може ли да ми дадеш някакви подробности или поне да ме насочиш къде във форума е обсъждано това нещо. Иначе споделих обявата за малко забавление. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Във форума не съм виждал тема за такава интервенция.На един познат му правиха колата по този начин,Аудито е B3 с мотор 3A.След няколко успешни гърмежа на газовата инжекциона се наигра тотално.Купиха целият колектор с карбуратора и за да не сменят главата на мотора му изработиха на кординатна фреза планка,която се слага на всмукателните отвори на главата и запушва отворите за механичните дюзи,но същевременно има и отвори за колектора с карбуратор.Другият проблем,който трябваше да се реши е как да докараме бензина до карбуратора.Сложиха му помпа от някаква японска кола.Общо взето нещата се правиха в сервиза на мой приятел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 те на ладовия карбуратор ползват само дроселите щом работи само на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 (Редактирано) Е, то ако работи само на газ могат да се ползват дроселите на мех. инжекцион - няма никаква разлика, за какво да се слага карбуратор? Редактирано 23 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Е, то ако работи само на газ могат да се ползват дроселите на мех. инжекцион - няма никаква разлика, за какво да се слага карбуратор? ами с карба от лада за 5 минути ще почне и на бензин да работи, предполагам това е крайната цел, но вътрешното неудовлетворение е произвело една обява за продан на иначе свеж автомобил за никакви пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Някакъв недостатък ли има карбуратора на Ладата?Като изключим изключително редкия Кейхин, с какво един "ауди" карбуратор е по-добър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Винаги съм се чудел може ли и дали има смисъл (с оглед газифициране) да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM, защото в АГУ-подфорума четот темата за газов инжекцион на NM и колегите бяха доволни без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 (Редактирано) Аз съм виждал преработка на Тико от карб Кейхин(който е голям целия колкото почти двигателя и е целия у вакууми) със малък карб Вебер от застава Юго. Перфектно бичеше после Редактирано 23 Ноември 2012 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 (Редактирано) ами с карба от лада за 5 минути ще почне и на бензин да работи...Няма да може толкова лесно да заработи - налягането от помпата на инжекциона е 6+ атм. Т.е. трябва да се махне оригиналната помпа, да се извади възвратния клапан+успокоителя на налягането, който е вътре в резервоара, да се пусне нова сонда (маркуч) на тяхно място. После трябва да се сложи нова механична бензинова помпа от карбураторен двигател. Обикновено обаче няма как да я закрепиш на самия двигател защото няма предвидено място на блока. Това означава, че трябва да сложиш външна електрическа като от парно на ЗАЗ-ка, въздушния филтър трябва да не стои като "изтръпнал" крак в коша, други всмукателни колектори и т.н. ЕКУ-то ще работи само в авариен режим защото почти цялата му периферия липсва - на тези коли динамичното предварение на запалването не е с вакум-регулатор на делкото - т.е. няма да си мести коректно предварението на запалването в зависимост от натоварването и оборотите на мотора защото липсва потенциометъра на дебитомера, л-сондата и т.н. Това пък ще окаже влияние на мощността както на газ така и на бензин на двигателя - особено на бензин. С една дума двигателя става "куц кон" заради карбуратора. Та така, не е невъзможно, но не е толкова лесно както изглежда ;)/>. Предполагам затова тази кола в обявата работи само на газ. Редактирано 24 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Най-сериозния "проблем" е делкото. И се решава най-лесно. С делко от Голф2 с вакуумен регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Винаги съм се чудел може ли и дали има смисъл (с оглед газифициране) да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM, защото в АГУ-подфорума четот темата за газов инжекцион на NM и колегите бяха доволни без проблеми.Може колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Пичове,то в мобиле-то има обяви и за Лади.И са евтини.Даже и бели има!Що да се мятаме в тия филми с ритуално убийство на Ауди??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 ето го ужаса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 Аз лично купих на времето едно Ауди 100 СС , пет цилиндъра ама не знам каква кубатура беше , с карбуратор от Жигула...и тази малко подробност я разбрах след ден-два...щото ми го показа един приятел. Аз до тогава такова Ауди под капака не бях виждал. Та бачкаше на газ и на бензин , куц...та даже умрял кон беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) ....да се смени ААР-ският инжекцион с такъв от NM,...Написаното е пълен абсурд. /> Редактирано 22 Април 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване