Jump to content

задръстен горивен филтър


audi_b3

Recommended Posts

Колеги,искам от вас да споделите какви са симптомите на задръстен горивен филтър или по точно кога се разбира , че е за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно ли е да разбереш по нещо.

Не е ли по лесно на определен пробег да го смениш,маслото кога си го сменяш ? Или чакаш да разбереш по нещо gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 2-3 години максимум трябва да се сменя на бензин с газово а на дизел може и с маслото заедно ,че с тези горива си ебало м-та .

аз лично моя за 3 години е сменен като взех колата и след това още веднъж 10 лв -15 лв е за Б4 -то и знам че имаше неква особенност с упланенията или неква федерка ли трябваше да се вземи допълнително или имаше нещо там не помня точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имали ли няква възможност от задръстен горивен филтър да ми придръпва колата,щото когато е студена и подам газ първо оборотите падат значително и след това се форсирва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имали ли няква възможност от задръстен горивен филтър да ми придръпва колата,щото когато е студена и подам газ първо оборотите падат значително и след това се форсирва

Не - твърде малко вероятно (да не кажа изключено) е това да се случва поради запушен горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем моята е карбуратор, като и дам повече газ изведнъж няма значение студена/топпла, ама като е студена по явно го прави придърпва като подам повече газ. Уж избягвам да подавал газ много като е студена, ама се налага и първо забива все едно прекъсва и после набира както трябва ... Това основно на малка скорост 1,2,3 с повече газ и така прави. От дълго време имам този проблем и не знам как да го оправя. Някой ми беше споменал, че влиза много гориво изведнъж в карбуратора и той не може да свари да го изгори, ама това ми се струват като пълни глупости ...

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Колеги, нашите коли имат ли голям горивен филтър - от тези металните? Това, което виждам е малкия пластмасов горивен филтър, който е в двигателния отсег и обикновено струва 1-2лв.

%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%

Има ли друг освен него? Примерно някъде към резервоара

15099.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8 карбутратор, 75 коня, RU му е кода.

Гледах клип в тубата, където един пичага си сменя горивните филтри на 2 от колите си, на една от които филтърът не е сменян 130к мили, а на другата не е сменян от 300к мили - интересно е (клик за видеото) и се замислих, че ако има втори, голям горивен филтър някъде около резервоара, то при мен не е сменян от поне 100к км и бензинът няма да преминава добре.

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах В3 карбуратор 1,8 90кс. но не помня да съм сменял или изобщо да ли е имало филтър. освен този до двигателя такъв като на снимката . а това симптом на москвич  с забиване на предница при подаване на рязко газ,  това според мен е недостиг на гориво, задръстен ускорител в карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двигатели,нямат филтър,освен ако не е сложен допълнително.

Проблема с рязкото подаване на газ и забиване е от ускорителната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 21.10.2016 г. at 0:14 AM, sloter said:

1,8 карбутратор, 75 коня, RU му е кода.

Гледах клип в тубата, където един пичага си сменя горивните филтри на 2 от колите си, на една от които филтърът не е сменян 130к мили, а на другата не е сменян от 300к мили - интересно е (клик за видеото) и се замислих, че ако има втори, голям горивен филтър някъде около резервоара, то при мен не е сменян от поне 100к км и бензинът няма да преминава добре.

 

Видеата на КрисФикс са добри. Пича работи тертеплийската. Този клип не го бях гледал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви филтри избрахте? Аз вчера го смених моя със Колбеншмит - 16 лв., в кутията имаше пликче със медни дифтунки, но аз си ползвах старите. За Б4 куатро излезнаха 3 вида филтри. Аз от малък съм си алчен и взех най-големия - после го смених в магазина със средния размер :) 

 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/11/2012 at 7:06 PM, iordan0ff said:

И аз имам същия проблем моята е карбуратор, като и дам повече газ изведнъж няма значение студена/топпла, ама като е студена по явно го прави придърпва като подам повече газ. Уж избягвам да подавал газ много като е студена, ама се налага и първо забива все едно прекъсва и после набира както трябва ... Това основно на малка скорост 1,2,3 с повече газ и така прави. От дълго време имам този проблем и не знам как да го оправя. Някой ми беше споменал, че влиза много гориво изведнъж в карбуратора и той не може да свари да го изгори, ама това ми се струват като пълни глупости ...

Здравей,

провалите при ускорение са нормални при карбуратори.Имах един карбуратор на Опел, който е много капризен - Varajet 2,имах провали при ускорение и реших да се боря с тях...4 години! За тия години си купих още 3 такива карбуратори, изчетох всичко за него.В руски статии за ремонт на карбуратори толкова подробно описваха провалите, че ги делят на различни видове, в зависимост от времетраенето - части от секундата, секунди. Ако някой иска да изследва въпроса - на руски са поне 4-5 вида провали,,,"провал", "переръивка" и т.н.

Най-важното в резюме от моя опит е, че:

-след 20  г дори изряден карбуратор си променя свойствата, самата сплав от която е направен се променя, могат да се отронят дори парченца от нея и променя диаметър на каналчета и жигльори.

-Затова най-доброто е 1/ да се намерят точните технически характеристики на карбуратора в мм и да се калибрира до тези стойности - клапите - дроселови, въздушни.

2/ да се купи ремонтен комплект - гарнитурите+ още евентуално гумички разни - О-пръстени

3/Тотално разглобяване, запомняне всичко, кое къде е било,наливане в стара тенджера 2-3 литра кореселин, потапяне всички части разглобени, чакане около 5 дни, после сглобяване и....квото стане....Но поне това е най-грижливото нещо, което знам за един карбуратор.

И за да не бъда голословен ще кажа резултата при мен: - провалите не успях да преборя напълно, а наполовина, но постигнах друг успех - колата палеше при температура от +30 до...-20 градуса при докосване на ключа за части от секундата!

 

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...