MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Ето малко снимки от колата която реших да си направя за ежедневно каране и ходене на работа ... целта е около 300кс. и всичко да работи перфектно (климатици и т.н.)Отворен съм към критики и коментари :)/>Така изглеждаше в началото ... абсолютно сток :)/> /> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 излишното напуска обекта .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 В крайна сметка на какво заложи като компоненти? Турбо, дюзи, кулер, софт, генерация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) имам избор на турбинки (TD05 16g от Еволюшън) ... и гърнетата са готови наше производство (63мм проходни - много тих и плътен звук) :)/> инжектори имам 440цц 630цц и 870цц ... засега е с 630 и се държат идеално от към празен ход и т.н. ... нещо май не мога да качвам повече снимки Редактирано 8 Декември 2012 от MSextra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Нормално , с 630ки дюзи можеш да си караш до около 400к.с. Къде е настройвана колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) настройвана е на автомагистрала Тракия от мен :)/> ... като има повече време ще я кача при Венци да се дооправя на диното Редактирано 8 Декември 2012 от MSextra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kopeldaka Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Добър проект, колега, пожелавам ти късмет с усъществяването му. С какъв колектор смяташ да караш TD05 Big 16G? Замислил съм същото турбо, но не знам на какъв колектор да се спра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 колектора си е туинскрол аз съм си го правил но не мога да намеря снимка .... проекта си е на 95% завършен и се движи вече от 1 седмица но не мога да кача повече снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kopeldaka Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 колектора си е туинскрол аз съм си го правил но не мога да намеря снимка :)/> .... проекта си е на 95% завършен и се движи вече от 1 седмица но не мога да кача повече снимкиМожеш ли да изработиш още един такъв колектор, само че за А4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) мога даже правих преди месец .. но без колата е малко трудно ...така застават турбината и кулера http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196006http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196007http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196009http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196010 Редактирано 8 Декември 2012 от MSextra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) Даже прави на моята кола преди един месец Колектора е ЧУК, а колата почти изцяло я прави Ичката и работи като часовник. Като пооформя двигателния отсег ще пусна снимки и аз. Според мене още един такъв даунпайп няма да му се прави Ице искам да падат глави в Пловдив. И скоро идвам да вдигаме налягането, че така ми доскуча Лично аз не бих си закарал колата другаде + Това моята кола му стана тати.. направо му е*а мамата Ице избирай си.. от летящ ли да те прострелям или от място?П.П. и моята кола е настройвана на същото място Редактирано 8 Декември 2012 от Vizor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 и тук в вече почти завършен вид ... засега се кара на 1 бар и вървежа е задоволителен http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196132http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196134http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196137http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196139http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196141http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196142http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196144http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196146остана и буустметъра да монтирам http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196148 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Абе тия МИХИ-та вярно имат един милион варианта! Това специално стърчи нагоре с гъзъ... А къде отиде моето всъщност? Визоре?Хубава турбина, но няма ли да тръгва малко късничко? Смисъл такъв, за около 300кс при това градски сигурно има и доста по-добри варианти от MHI, ИХИ-та, та дори и някакви хибридни К04-ки вече станаха модерни. p.s Колата само на предно ли е? (малко съм лайк и не се ориентирам много много :? ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Тая година 300 догодина като иска 400 нема да сменя турбината, само че я мапне на 2 бара. :hilezh:/> :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Или по-скоро 360 таван... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Или по-скоро 360 таван... Е това вече зависи от диното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Ми на неговата не е 360 тавана, но както и да е.Твоя колектор и турбо отидоха при негов приятел. Специално за тея МХИ-та като направиш колектора за туинскрол не се развъртат никак късно Да не кажа плашещо рано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 потвърждавам, малко над празния ход :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 На тебе бих ти показал, но хвърляш 500лв на капака за биели и ти правя демо кога се развърта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Имам 100 на по 10. :hilezh:/> :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) Да ти оправя снимките:Тоя уред е мойта стара кола, поръчах го преди почти 3 години, да ти е честит :D/>/> Турбото каква точно, мотора с биели ли е, с Мотроник ли е, никаква информация не си дал?Чугуна на тия Мицубишита е много грозен, както и пайпа покрай него с тая позиция, може да по изчистиш по капака, че е много разхвърляно, маслената линия нямаше ли как да мине по-човешки, а не така през колектора и капака на клапаните.Тая филтърна кутия и тоя грозния фабричен интейк, защо не ги разкараш? Редактирано 8 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Нико стига хранил ве смот.Щом настройва по пътищата едва ли е мотроник, а щом и Визор писа у темата 100% е мега. :hilezh:/> :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) мотора е без биели ревизиран изцяло преди 10-15хил не помня точно ... биели ще последват просто когато имам време сега ми трябва кола спешно че останах без всякакви мпс-та :)/>/> .... развъртането е перфектно на 16г-то към 3200 оборота 1 бар и то без да я подпирам с бууст контрола ... беше с мотроника но го махнах поради проблеми с дебитомера (просто искаше нов) а имах една мега свободна и си я врътнах :)/>/> Инсталацията е така направена, че мога да върна мотроника за около 20 мин. а и мотрониците нямат никакъв проблем да се мапват на пътя :)/>/>митсу верно има ултра мега грозен фланец :)/> а маслената линия мога да я прекарам от 100 места нарочно съм я пуснал една идея по дълга ... просто на снимките изглежда гадно на живо е по добре много неща ще търпят корекции все пак си я събрах набързо за да имам какво да карамкутията си ми е идеалка (с панелен КиН) нямам никакво намерение да я махам и да ям гъби мрежи и т.н. с турбината Редактирано 8 Декември 2012 от MSextra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 А бе перфе е всичко особено щом сам си правиш всичко. Остави го Нико са храни смело ама преди като беше постнал неговата се правеше, че не разбира и не отговаряше на въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Поздрави за колата! Ама се чудя как я побрахте там горе тази турбина предвид захващането и даунпайпа й,а и всичко друго минава отгоре и много се виждат работите,ама то зависи кой как му харесва.А иначе кой модел е турбината или от какво Ево е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване