Jump to content

A3 1.8T - тотално ежедневен проект :)


Recommended Posts

Ето малко снимки от колата която реших да си направя за ежедневно каране и ходене на работа ... целта е около 300кс. и всичко да работи перфектно (климатици и т.н.)

Отворен съм към критики и коментари :)/>

Така изглеждаше в началото ... абсолютно сток :)/>

/> post-58404-0-89723100-1354973379_thumb.jpost-58404-0-23443400-1354973506_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам избор на турбинки (TD05 16g от Еволюшън) ... и гърнетата са готови наше производство (63мм проходни - много тих и плътен звук) :)/>

post-58404-0-03587100-1354974797_thumb.j post-58404-0-90450700-1354974814_thumb.j post-58404-0-97498000-1354974827_thumb.j post-58404-0-85696600-1354974842_thumb.j post-58404-0-22078100-1354974853_thumb.j

инжектори имам 440цц 630цц и 870цц ... засега е с 630 и се държат идеално от към празен ход и т.н.

... нещо май не мога да качвам повече снимки :(

Редактирано от MSextra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

настройвана е на автомагистрала Тракия от мен :)/> ... като има повече време ще я кача при Венци да се дооправя на диното

Редактирано от MSextra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър проект, колега, пожелавам ти късмет с усъществяването му. С какъв колектор смяташ да караш TD05 Big 16G? Замислил съм същото турбо, но не знам на какъв колектор да се спра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектора си е туинскрол аз съм си го правил но не мога да намеря снимка :) .... проекта си е на 95% завършен и се движи вече от 1 седмица но не мога да кача повече снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектора си е туинскрол аз съм си го правил но не мога да намеря снимка :)/> .... проекта си е на 95% завършен и се движи вече от 1 седмица но не мога да кача повече снимки

Можеш ли да изработиш още един такъв колектор, само че за А4?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога даже правих преди месец .. но без колата е малко трудно ...

така застават турбината и кулера

http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216

http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196006

http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196007

http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196009

http://gladen.snimka.bg/automobiles/a3-project.718216.29196010

Редактирано от MSextra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже прави на моята кола преди един месец :) Колектора е ЧУК, а колата почти изцяло я прави Ичката и работи като часовник. Като пооформя двигателния отсег ще пусна снимки и аз.

Според мене още един такъв даунпайп няма да му се прави :2gunsfiring_v1:

Ице искам да падат глави в Пловдив. И скоро идвам да вдигаме налягането, че така ми доскуча :stupid:

Лично аз не бих си закарал колата другаде :) + Това моята кола му стана тати.. направо му е*а мамата :D

Ице избирай си.. от летящ ли да те прострелям или от място?

П.П. и моята кола е настройвана на същото място :D

Редактирано от Vizor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия МИХИ-та вярно имат един милион варианта! Това специално стърчи нагоре с гъзъ... :huh:

А къде отиде моето всъщност? Визоре?

Хубава турбина, но няма ли да тръгва малко късничко? Смисъл такъв, за около 300кс при това градски сигурно има и доста по-добри варианти от MHI, ИХИ-та, та дори и някакви хибридни К04-ки вече станаха модерни.

p.s Колата само на предно ли е? (малко съм лайк и не се ориентирам много много :? )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на неговата не е 360 тавана, но както и да е.

Твоя колектор и турбо отидоха при негов приятел.

Специално за тея МХИ-та като направиш колектора за туинскрол не се развъртат никак късно ;) Да не кажа плашещо рано :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти оправя снимките:

029196005.jpg?r=0

029196006.jpg?r=0

029196007.jpg?r=0

029196009.jpg?r=0

029196010.jpg?r=0

029196132.jpg?r=0

029196134.jpg?r=0

029196137.jpg?r=0

029196139.jpg?r=0

029196142.jpg?r=0

029196144.jpg?r=0

029196148.jpg?r=0

Тоя уред е мойта стара кола, поръчах го преди почти 3 години, да ти е честит :D/>/>

Турбото каква точно, мотора с биели ли е, с Мотроник ли е, никаква информация не си дал?

Чугуна на тия Мицубишита е много грозен, както и пайпа покрай него с тая позиция, може да по изчистиш по капака, че е много разхвърляно, маслената линия нямаше ли как да мине по-човешки, а не така през колектора и капака на клапаните.

Тая филтърна кутия и тоя грозния фабричен интейк, защо не ги разкараш?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико стига хранил ве смот.

Щом настройва по пътищата едва ли е мотроник, а щом и Визор писа у темата 100% е мега. :hilezh:/> :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е без биели ревизиран изцяло преди 10-15хил не помня точно ... биели ще последват просто когато имам време сега ми трябва кола спешно че останах без всякакви мпс-та :)/>/> .... развъртането е перфектно на 16г-то към 3200 оборота 1 бар и то без да я подпирам с бууст контрола ... беше с мотроника но го махнах поради проблеми с дебитомера (просто искаше нов) а имах една мега свободна и си я врътнах :)/>/> Инсталацията е така направена, че мога да върна мотроника за около 20 мин. а и мотрониците нямат никакъв проблем да се мапват на пътя :)/>/>

митсу верно има ултра мега грозен фланец :)/> а маслената линия мога да я прекарам от 100 места нарочно съм я пуснал една идея по дълга ... просто на снимките изглежда гадно на живо е по добре

много неща ще търпят корекции все пак си я събрах набързо за да имам какво да карам

кутията си ми е идеалка (с панелен КиН) нямам никакво намерение да я махам и да ям гъби мрежи и т.н. с турбината

Редактирано от MSextra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе перфе е всичко особено щом сам си правиш всичко. Остави го Нико са храни смело ама преди като беше постнал неговата се правеше, че не разбира и не отговаряше на въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за колата! Ама се чудя как я побрахте там горе тази турбина предвид захващането и даунпайпа й,а и всичко друго минава отгоре и много се виждат работите,ама то зависи кой как му харесва.

А иначе кой модел е турбината или от какво Ево е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...