val111111 Публикувано 2 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 Ако се закачи на ВАГ-КОМ ще се разбере ли от къде е проблема?Грешно свързани маркучи за вакума или електрически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Първо изтрий грешките и след като покараш виж кои ще се появят пак. Така ще се разбере къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 3 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Така,сутринта махнах централната конзола и свалих приводните механизми.Единият изобщо не работеше вероятно потенциометъра беше се прецакал защото моторчето му завъртя след като му се подаде ток директно.Взех направо един цял механизъм и го смених.След като бяха почистени и смазани зглобих всичко обратно и сега работят всички клапи.След като го закачихме на ВАГ-КОМ,даде грешка 08.6-потенциометъра на клапата за регулиране на температурата.Сигурно и той си заминава,но засега клапата си работи(намаля и увеличава температурата).Вакумния клапан също работи,просто предишния собственик не беше вързал правилно тръбичките.Благодаря на колегата VBI за насоките които ми даде защото без твоята тема щеше да ми отнеме доста повече време в разглобяване.Благодаря и на Венци (venko74) за терена и помощта която ми оказа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Потенциометъра може да го напръскаш с контактен спрей - вероятно е замърсен и затова ти излиза тази грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Колеги може ли да ми дадете напътствия къде се намират следните грешки /елементи и датчици/ в автомобила за се опитам да ги отстраня:06.1 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя –постоянно отворен07.3 Температурен. датчик в духалката за свеж въздух –непостоянно отворен08.3 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране натемпературата – непостоянно отворен11.3 Потенциометъра на мотора на централната клапа –непостоянно отворен13.3 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ -непостоянно отворен15.3 Потенциометъра на клапата за въздушния дебит –непостоянно отворен15.6 Грешка на потенциометъра на клапата за въздушния дебит18.3 Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /notOK/И да попитам дали може да са стари грешки от преди ,защото имам парно духа от всички места топло и студено нямам проблем с него?Благодаря предварително.Колеги ще може ли някой все пак да ми каже къде се намират посочените грешки в автомобила?Ако мога да ги почистя и смажа ако трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 4 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 За грешките по климатроника трябва да разглобиш централната конзола,кората под волана,жабката,абе най добре прочети темата на колегата VBI, там е обяснено доста добре какво трябва да правиш.Има и линкове към други теми в които също е обяснено.трябва да махнеш корите които са под чистачките.Там също има моторчета,аз утре мисля и там да разглобя за да напръскам с контактен спрей както ме посъветва колегата VBI.Разглобявай смело,на снимките изглежда че е някакъв хаос,но не е толкова трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 От утре запретвам ръкави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e100 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Здравейте !Аз се здобих с А6 2.6 куатро 97 ма ,и естествено се зарових във форума да се ограмотявам. По темата : -на първи канал ми дава 11.6-грешка на потенциометъра на централната клапа.Без да включвам климатика ,само на парно по някой път изчезва всичко от дисплея в последствие отново се поевява всичко.Когато стане тъмен дисплея като че ли се засилва работата на компресора и след като светне отново всичко е нормално.Колата загрява до 90-95 градуса и вътре меко казано е хладно.Колата е от Испания и ми казаха че там слагали термостати които отварят при по-ниска темп. заради топлото време.Някой може ли да ми каже каквае процедурата за отстраняването на грешка 11-6, и може ли да е това причината дисплея понякога да изгасва. Благодаря предварително и се извинявам ,но съм още много бос в материята! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Тази грешка 11.6 е за централната клапа - т.е. обдухването през централните въздуховоди. От нея евентуално може да спре да духа от централните въздуховоди или да е намален дебита на въздуха. Тази грешка няма общо с температурата в купето. Като за начало си адаптирай приводните механизми с ВАГ-КОМ и изтрий грешките. След известно време провери дали няма да се появи пак. Ако проблема е в самия потенциометър, за да се оправи трябва да се свали приводния механизъм на централната клапа, да се разглоби и обслужи и да се напръска потенциометъра с контактен спрей. Свалянето на тази клапа е доста трудно, затова ако нямаш странични ефекти засега не я пипай. За температурата на парното причините може да доста, но щом двигателя си загрява, а духа хладно може проблема да е от необезвъздушено радиаторче на парното или от запушено радиаторче на парното. Сложи да духа вентилатора на средата и температурата на HI и провери с ръка каква е температурата на входящия и изходящия маркуч от радиаторчето на праното. Това ще помогне за локализирането на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e100 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) Тази грешка 11.6 е за централната клапа - т.е. обдухването през централните въздуховоди. От нея евентуално може да спре да духа от централните въздуховоди или да е намален дебита на въздуха. Тази грешка няма общо с температурата в купето. Като за начало си адаптирай приводните механизми с ВАГ-КОМ и изтрий грешките. След известно време провери дали няма да се появи пак. Ако проблема е в самия потенциометър, за да се оправи трябва да се свали приводния механизъм на централната клапа, да се разглоби и обслужи и да се напръска потенциометъра с контактен спрей. Свалянето на тази клапа е доста трудно, затова ако нямаш странични ефекти засега не я пипай. За температурата на парното причините може да доста, но щом двигателя си загрява, а духа хладно може проблема да е от необезвъздушено радиаторче на парното или от запушено радиаторче на парното. Сложи да духа вентилатора на средата и температурата на HI и провери с ръка каква е температурата на входящия и изходящия маркуч от радиаторчето на праното. Това ще помогне за локализирането на проблема.Благодаря за бързия отговор !Да си жив и здрав!Явно ще трябва едно по едно.Първо ВАГ-КОМ ,след това продухване маркучите на радиаторчето и проверка на самото радиаторче,а за изгасването на дисплея май ще трябва да се свали и да сепроверят спойките ,а имало и студени връзки.Интересно ,че като натисна самия панел с двата дисплея веднага светва ,така че най вероятно е от връзките.Още веднъж Благодарско! А забравих да питам за насока къде да ида за ВАГ?/,ако е удобно./ Редактирано 15 Януари 2013 от e100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e100 Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 (Редактирано) Ще се разглобява! Редактирано 16 Януари 2013 от e100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 (Редактирано) Колеги ще може ли някой все пак да ми каже къде се намират посочените грешки в автомобила?Ако мога да ги почистя и смажа ако трябва.Аз имах толкова грешки в началото и след голямото разглобяване се оказа че всичко е ОК а имам дефект в управлението. Така че най-добре да се сложи друг модул за проба и след това да се разглобява ако има нужда само. При мен симптома беше че не си помнеше температурата на която съм го оставил при загасяне на мотора. Редактирано 16 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване