Jump to content

ГИ за 1.8Т


Recommended Posts

70/30 имах в пред вид 30% пропан и 70% бутан, това е средното съотношение за Бг. Зимата пропана е малко повече поради по-ниската си температура на кипене, от там и твърдението, че "зимната" газ е по-хубава.

това е много калпава газ-не отговаря дори и на най ниския критерии за газ . 

зимата отношението е 57/43 пропан бутан . такова нещо като 30 пропан и 70 бутан е меко казано боклук . 

не съм убеден , че може да се използва за гориво въобще 

 

п.п занимавал съм се с газ бая време и не съм виждал по-лошо отношение от 53/47 пропан бутан . 

газта идва със задължителен документ за отношението относителното тегло и т.н 

ако някой по някакъв начин я маймуносва след като дойде .. може , но аз лично не знам това да е възможно ,

още по малко пък практика някъде . 

игрите са в рамките на едни до 4-5 % максимум 

и зависи от това как влиза газта , това знам аз . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...

Стискайте палци колеги, утре отивам на монтаж и аз. Избора беше ясен от доста време насам, както съм писал по-назад в темата Ланди Рензо турбо кит. Ще пиша отзиви след монтажа, който ще се извършва в сервиза им на Ботевградско Шосе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех колега.Да пишеш отзиви после :)

Аз си монтирах ГИ Романо Антонио, към момента съм доволен.Няма заглъхване в целия диапазон от обороти, превключването не го усещаш как става.Не мога да доловя съществена разлика спрямо поведението на бензин.За разход още е рано да пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях успешно газифициран и като цяло мога да кажа, че съм доволен от момчетата там. Само и единствено не ми хареса монтажа на рейката, твърде високо и опира в изолацията на капака, пластмасовият капак на мотора стои накриво и утре мисля да отида да видим какво може да се направи по въпроса. След като попитах човека монтиращ рейката, дали може да е под колектора бях веднагически отрязан. Иначе всичко е много професионално, бутилката добре сложена, компа скрит при бушоните, пълначка при бензина, скрит изпарител, кадърно прекарана тръба за газта и сите кабелаци. Само тая пуста рейка. Голямо мое разочарование бе невъзможноста бутилката да е на мястото на резервната гума поради наличността на един захлупен "леген" вътре. Утре ще снимам за по-ясно.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки от монтажа. Първата е на препятствието пред това да се сложи бутилката на мястото на резервната гума

IMG_20140213_155447.jpg

Пълначката при бензина

IMG_20140213_155605.jpg

Рейката с инжекторите, за която искам да отида пак до сервиза, ама тия дни не ми остава време

IMG_20140213_155637.jpg

Изпарителя

IMG_20140213_155705.jpg

И тръбите и бутилката в багажника

IMG_20140213_155547.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отличен монтаж :gut:, няма проблем с масления филтър - моя изпарител е монтиран на същото място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно проблемите са за тези, които сменят масло:).

При подобен монтаж обикновено достъпа с ключ е само на канал или подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При подобен монтаж обикновено достъпа с ключ е само на канал или подемник.

 

При тези четворки (дори без газово) не съм виждал "опцията" за друг достъп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се моята 4-ка да е някакъв уникат, а при мен преди монтажа на ГИ по подобен начин си имаше удобен достъп.

На старата ми а6-ца редукторите (два броя) бяха монтирани по друг начин и не препятстваха достъпа до филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с ключ до колко ще е достъпно, а и аз си сменям на канал винаги маслото и достъп отдолу има лесен. По-късно днес ще отида да видя какво ще ми кажат за преместване на рейката под колектора, защото не ми харсва така. Надига леко капака и от лявата му страна леко стърчи над калника, капака на мотора е накриво, предпочитам почти нищо да не се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно проблемите са за тези, които сменят масло:).

При подобен монтаж обикновено достъпа с ключ е само на канал или подемник.

Принципно маслото на А4-ката си сменям сам, така че изпарителя не пречи.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко скоро ще забранят да си сменяш маслото "пред блока" хаха. Ходих вчера до маргела. Питах за рейката и си играха да я снижат да не е високо и стана по-добре. Другото за което отидох беше да се промени настройката за минаване на газ, че беше темп + обороти, а аз исках само на темп да си превключва сама. Направиха и да може да пали директно на газ когато е загрял мотора, за което не бях молил, но ми хареса идеята. Знам че трябва да се покарва от време на време на бензин особено заради тая последната настройка за да няма проблеми с бензиновата система.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така 5 години карам на бензин и след дълги премисляния, се реших да сложа газ на А4 1.8Т Quattro - AEB мотор. Разгледах, какво се предлага на пазара, интересувах се много и си избрах марката "ФОБОС". Искам да изкажа мойте впечатления от колегата от Eurogaz - Жоро. Сложил съм ГИ "Фобос-1" при него в Горна Баня.

Имах всякакви изисквания и предпочитания, към монтажа и елементите по него. Мога да кажа, че на 100 процента той ги изпълни, както му бях казал и както се разбрахме :) 

Монтажа + настройките му отнеха ден и половина, което мен ме устройваше напълно. Все пак не искам да дам една торба с пари и да ми претупат нещата, качествените неща изискват време. Той е много отзивчив, отговори ми изчерпателно на всички въпроси, които ме вълнуваха. Резултата накрая е следния, като се кача в колата ми тя пали на бензин, след което обръща на газ. Почти не можеш да разбереш, кога сменя - харесва ми много. Колата върви много добре и си ускорява много хубаво като я настъпя.
И една бакалска сметка да дам за пример.
Като сипа на бензиностанцията 20 лв. /8 литра/ бензин А-95, минавах градско към 75-80 км.
Сега сипвам с 20 лв. /16.00 литра/ пропан-бутан, минавам градско 120-130 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз засякох разход 13/100. Минах 100км и напълних бутилката пак до горе и хвана 13.3л Не съм карал колата нарочно икономично, карах я във всякакви режими, с много газ на моменти, на моменти кротко, в повечето време нормално както си я карам, инаше и една малка дръпка 2-3-4 до 5к. Това с газ от омв без да съм влизал в никакви задръствания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте карам A4 B5 1.8T AEB  Quattro. Сложих ГИ Romano преди година. Настройките на ГИ са на 35 градуса да минава на газ, а по показания на каналите на климатроника или на ВАГ КОМ това става на 50 градуса. Ходих във Варна където ми сложиха ГИ и на 90 градуса загряла кола инжекциона показваше пак по-малко. Това ме бърка доста, защото карам главно градско и то на къси разстояние (4-5 км.) 

Второто което е големия проблем е разхода на газ. Колата върви добре, извънградско много пъти съм засичал разхода варира 9,5-10,5  но в града е над 16-18. Пълня бутилката минавам 100 км пълня пак на същото място и разхода е над 15-16, като включим сутрин че тръгвам на бензин и вечер след работа не ми се мисли колко е. На какво може да се дължи това. Не тръгвам с яко газ, не я настъпвам ..... То вярно че комби, че quattro но доста колеги са така а друго казва разхода. И защо извънградско е нормален?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., защото карам главно градско и то на къси разстояние (4-5 км.) 

... и разхода е над 15-16, ...

 

Което според мен е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм също с Романо при мен градско е между 12,5-14 ,извънградско около 9 за една година никакви проблеми,много съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това говоря, нормално друг път. Ако зимата засека колко време движи на бензин, въпреки че никога не паля и не тръгвам веднага и чакам да позагрее, ще се разплача. Да кажем че е от това че е студен двигателя - да обаче и лятото градското не е на много по малък разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно проблемите са за тези, които сменят масло :).

При подобен монтаж обикновено достъпа с ключ е само на канал или подемник.

 

 

Може ли да споделиш как си сменяш маслото без да ползваш канал или подемник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук може да посоча моя разход:

 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/596907.html

 

това е главно каране по околоврътното и е около 12/100. Извън града в България от София до Созопол и обратно с включен климатик пак ми даде около 12/100. Но на дълъг път до Германия и обратно както може да видите това е края на 9ти месец 2013 и началото на 10ти месец 2013 общо 3300км. разхода ми беше значително по нисък. Варираше около 10/100. Но колата вървеше доста по-добре.

 

Според мен разход 16/100 е малко висок за града. Но не е свръх висок. Ако колата ти работи добре и ти си доволен от вървежа, не я пипай. По скоро някой може да ти оплеска нещо, а не да го оправи, това е моя съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При къси разстояния наистина може да се уплашиш от разхода, но това важи и за газ и за бензин. Покарай повечко градско и пак засечи. Моя се върти около 13/100 ама не влизам в задръствания. Въпреки че не ми беше много замърсен въздушния филтър го смених и разхода падна с малко.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...