lubopa4kata Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 ауди 80-б4 1994г АБК мотора 2.0E 115коня с газова ЛОВАТО на загрял двг трудно пали ? зна4и на газ директно на топал мотор пали от раз,но на бензин пали от раз само на студен,а на топал-не иска,пали с доста вартене,за6то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 (Редактирано) Щтото ти тече регулатора на налягането в рейката! Неграмотник! Ужас, как си разбираш, не знам! Твоят е на 3 бара, имай го на ум при смяната! Sending in motion! Tapatalk! Редактирано 2 Януари 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 (Редактирано) Много вероятно да е пробил регулатора на налягането на бензина, намира се на края на бензиновата рейка на инжекциона, от него излиза едно тънко маркуче, извади го и провери дали от там тече бензин, ако има бензин там, това е проблема ти. Това е най- често срещания проблем при тези мотори, свързано конкретно с твоя проблем.Ради беше по бърз:respekt:/> Редактирано 2 Януари 2013 от emsi_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 Има някакъв регулатор по бензиновата рейка, който протича.Провери него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 (Редактирано) Ремонта се прави на студен двигател(колектори) :hilezh:/> Бош или ВДО около 150лв. без отстъпка.Има заместители,аз съм с Вебер който беше в опаковка на MAGNETI MARELLI . Редактирано 2 Януари 2013 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 И моя беше пробил, ама си палеше нормално, но пък давеше и мотора нямаше нормален празен ход, нито на бензин, нито на газ. Буквално преди дни го оправих срещу 36 кинта регулатор ТОПРАН...сега хвърлям боб колко ще изкара От същата марка карах почти 60 000 км. дистрибуторна капачка и още е в кондиция, но я смених превантивно. Бензиновата помпа преди 2г. и тя китайска от най-евтините....вече колко....над 30 000 км. е май и си бачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване