Jump to content

Audi A6 3.0 TDI vs. Audi A8 3.0 TDI (2006-7)


Recommended Posts

Здравеите колеги , имам нужда от малко помош, Възнамерявам да закупя Ауди А8 3.0 ТДИ 233 к.с 2006 или 2007 година,

понеже имам приятел с Ауди а6 3.0 тди 233 к.с. 2006 и ми е сподел че подръжката е нормална, Някои може ли да ми сподели Ауди А8 със същия двигател много ли е по скъпа подръжката и освен въздушното окачване и габаритите има ли други разлики между 2та автомобила , поразрових се по форумите и открих че А8 цата е само 60-70 кг по тежка и разхода и вървежа е почти еднакав с ауди а6, всичко друго еднакво ли е - турбина, скоростна кутия , окачване, дюзи, ел. модули

Въздушното окачване на ауди здраво ли е ? В момента гледам и бмв 730 д 2006-2007г,и 2те са почти еднакво като цена, но подръжката на бмв съм чувал че е по евтина защото бмв 7цата може да се намери и без въздушно окачване, но аудито малко повече ми харесва. Какво ще ме посъветвате ?

Редактирано от Velizar1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Stoil има такова Ауди и ще ти даде според мен най- точни коментари за А8 3.0 TDI, a колегата Optimist има BMW 7 и мисля, че ще случиш на информация.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да попаднеш на читава кола на реални километри! А иначе и аз си мислех,че а6 и а8 не се различават толкова много,но като се повозих останах с друго впечатление.Поддръжката не се различава от на 6-ца с трилитровия мотор,но ако се счупи въздушното започваш от четири цифрените суми.От Бмв 7 нямам наблюдения,но то не ми харесва като екстериор,а за интериор да не говорим...Разликата 4x4 и само задно също е голяма,вземи го под внимание,ако не си се замислял.Поддръжката не е скъпа,но би трябвало да си си направил сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да попаднеш на читава кола на реални километри! А иначе и аз си мислех,че а6 и а8 не се различават толкова много,но като се повозих останах с друго впечатление.Поддръжката не се различава от на 6-ца с трилитровия мотор

Просто А8 и А6 нямат нищо общо освен двигателя!

Ако някой няма реална представа ще ми е трудно да го обясня!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек който може дa си позволи дa си купи тaкaвa колa едвa ли ще го збъркa въздушните възглaвници кaто ценa,aз aко.имaм тaя пaрa хич нямa дa се чудя кво дa си вземa,a пък нямa ше дa имa 6и8серия нa aуди aко нямaше рaзликa,хорa с пaри се чудят лшквa игрaчкa дa си купят,е aко сa теглили зaем зa тaзи колa по-добре дa не си купувaт скъпи игрaчки (всичко е в кръгa нa мaйтaпя),е и мaлко истинa

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто А8 и А6 нямат нищо общо освен двигателя!

Ако някой няма реална представа ще ми е трудно да го обясня!

Би ли споделил какви са основните разлики, защото при бмв 7 3.0 д и бмв 5 3.0 д, освен двигателя, турбото, скоростната кутия, дузите и доста други части почти едни и същи.

Стоиле, можеш ли да ми кажеш плюсове и минуси на този автомобил и като цяло дава ли много проблеми в електрониката и кой са му слабите места .

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имал съм А8 2007 година с 3 литровия мотор 233 конски сили.Колата я имах около 4-5 месеца и имам доста добри впечатления от нея.Но нямах сериозни проблеми само съм сменял масла и гуми.800 лева ми беше мъслото, имам приятел които имаше такава също, но друга година, той се опкалваше от възглавницита, че му гърмяли и бройката е 2000 лева.Друг познат също имаше такава, но 2006 година и влезе за ремент на дюзи в Ауди и други козметики, фактурата за ремонта беше 9500 лева.Аз лично я махнах защото ми казаха, че дават много проблеми и БМВ то седма серия с фейс лифт след 2006 година било много здраво и нямало оплаквания от него.Но мисля, че А6 и А8 няма база за сравнение, 8 мицата е най-висок клас и комфорта е друг.Това са моите наблюдения, надявам се да съм полезен с нещо......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефакто БМВ-то е по-скъпо защото най-вероятно не е ХдрайФ

E65 за което пита въобще не е предвидено да има 4х4 :) И не му трябва. Покарайте 7.ма серия и ще се убедите..

А8 разбира се е 4х4 не мога да си представя такава лимузина през призмата на ауди на предно с 3 тДИ....

Поддръжката на баварията не е от най -евтините като няма няква категорична проблематичност с модела .първите преди фейса в началото на пускането си са имали грижи. Забележете в далечната 2001 тая кола е била като космически кораб спрямо конкуренцията :hilezh:

С излизането на Д3 имат няква конкуренция и двете коли имат страхотни качества и сравнението им с а6 и 5 серия не е коректно .

Бъкани са с модули и компове примерно клапите на парното на баварията са с 10 серво моторчета :hilezh: инсталацията е 70-80 кила има оптика от центъра до люлин и така..БМВ има динамик драив и още сума ти джаджи които са приятни като работят...Автомата на БМВ-то е по-добре работещ. В нормални зимни условия е напълно адекватна със Задното си предаване в много твърд дълбок сняг не става. На сухо безпроблемно отвява 3 тди пробвал съм многократно нека колегата Стоил не се сърди не говорим за тунинговани автомобили :bia: Колата се води сигурно и уверено при 100 км в час усещането е все едно си със 60 в няква по -малка кола .На БМВ мотора е малко по-темпераментен една идея по-бързо се развърта отделно че на висока скорост държи доста ниски обороти при 240 е 3600-700об..

На ауди като че ли е малко по-тих в движение куатрото си е добра екстра 2-3 месеца в година помага. Като качество на интериора и двете коли са много добре направени въпрос е на вкус на мен и двете ми харесват. Аудито не ми харесва заради въздушното окачване някак си това е само една кола не може да имаш такива потенциални разходи. Отделно че прави поведението на колата малко безчувствено може и да е търсен ефект за мен БМВ-то се води на пътя много по-добре....

Колегата ако иска може да направи тест драйв с е65-то :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек който може дa си позволи дa си купи

Тук точно е прблема в 99% от случаите.

Много хора имат възможност да извадят едни 50к,но това са 90% от всичките им пари.

Реално имат парите за колата,но после,дойде ли време за гуми,обслужване и някой друг ремонт и нещата стават оле-мале.

Не бъркайте възможността да се купи една кола като А8 и поддружката й после.

А8,струващо 50к,примерно,лично аз щях да съм спокоен да го купя,ако имах още поне едно 75-100 настрана, за да съм спокоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми дреме колко иам настрана,в смисъл требва да имаш ,да,но далеч нема да ги завещавам за некъв навес ,да му мислим аз колко да му отдЕлим докато си превозвам задника в него ;)

Ама иначе никак не звучи зле едни 100 настрана :hilezh: е така....да си стоят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса е да се намери оптимален вариант, колкото и пари да имаш едва ли е много приятно да ги хварляш по подръжката на предмет които те вози от точка А до точка Б . Аз съм си направил сметка за парите, просто искам да съм наясно какво да очаквам, аз карам около 10 000 км годишно, ако минавах по 30 к на година, никога нямаше да търся такъв автомобил, щях да си купя например чисто нов Опел Инсиния. .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 000 км/год си купи бензин .... 3.7 / 4.2

Или 740И а най-добре 750.. Колега не говориш сериозно за опела нали.....Особено за повече каране и извънградско а8 и 7-ма серия и тем подобни са незаменими. инсинията е една не чак толкова евтина пласмасова количка частите и консумативите на която са на подобни цени с горните две а общото е че се водят коли. В баварията караш 7-8 часа и слизаш все едно не си карал ауди също ти дават тва релаксиращо чувство. опела кво ти дава спънат кон с неадекватни двигатели и маък комфорт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E65 за което пита въобще не е предвидено да има 4х4 :)/>/> И не му трябва. Покарайте 7.ма серия и ще се убедите..

А8 разбира се е 4х4 не мога да си представя такава лимузина през призмата на ауди на предно с 3 тДИ....

Колегата ако иска може да направи тест драйв с е65-то :)/>/>

Аз в началото се бях насочил само към Бмв е65 фейс 3.0д, но понеже имам бмв е39 525д, и 2 коли със задно не е много разумно, въпреки че със задното имах проблеми само миналата зима, затова се насочих и към Ауди а8 3.0 тди и 2те коли са много красиви. Плюса на А8цата е че е 4х4, а минуса е въздушното окачване( това е много хубава екстра ама не и когато колата е на 300х. км). Проверих в сервиз на ауди че амортисьорите ги ремонтират за 600 лв бройката, иначе нови са около 1800 лв, компресора и тои ремонта е кам 1000 лв.

Главно съм си харесал тази кола и другата седмица мисля да се разходя до Пловдив да я видя, колата е карана 1 г. в БГ и пише че е обслужена, Какво мислите за нея?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11337345100993918&f1=details&slink=1pxxhn

Също съм харесал и 2 бмв та

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11352040207604933&f1=details&slink=1pyms3

а тази цена е малко съмнителна, забелязах че на тази автокъша, на всичките коли цените им са доста под пазарните

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11352572452792379&f1=details&slink=1pyms3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а минуса е въздушното окачване( това е много хубава екстра ама не и когато колата е на 300х. км)

Това не го казвай на никой, камоли на всеослушание!

Въздушносто окачване е това, което прави един автомобил от много по - висок клас!

Говорим за автомобили обаче, а не за торилниците на повечето от автокъщите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушното окачване е едно от големите предимства на а8-цата. щом се плашиш от него тая кола не е за тебе т. е. не си дорасъл още. А да се сравняват а6 и а8 е някакво безумие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го казвай на никой, камоли на всеослушание!

Въздушносто окачване е това, което прави един автомобил от много по - висок клас!

Говорим за автомобили обаче, а не за торилниците на повечето от автокъщите ;)/>

И двамата говорим за едно и също нещо, и аз казах че това е невероятна екстра, но когато автомобила е нов или на малко километри.

Но в моя случай, аз ще купувам 6-7 годишна кола- най вероятно на около 300 х. км реални . и тогава ремонта на тази екстра отива кам 4-5 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата говорим за едно и също нещо, и аз казах че това е невероятна екстра, но когато автомобила е нов или на малко километри.

Но в моя случай, аз ще купувам 6-7 годишна кола- най вероятно на около 300 х. км реални . и тогава ремонта на тази екстра отива кам 4-5 бона.

Ако е поддържана няма как компресора и всички възглавници наведнъж да дадат фира. То по принцип не става от днес за утре, има достаъчно признаци да ги хванеш нещата за време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но в моя случай, аз ще купувам 6-7 годишна кола- най вероятно на около 300 х. км реални . и тогава ремонта на тази екстра отива кам 4-5 бона.

Отговорът е лесен - просто не взимаш такава - на 300х км и за ремонт ;)

Винаги съм имал 6 по математика, но това не ми помага да сметка, защо си решил да вземеш нещо за 32 и да дадеш 5 за ремонт, а не вземеш нещо за повече, но без ремонт!

Не рекламирам моето, а се очудвам искрено как може да се мисли за пестене от първоначална инвестиция и после всеки месец да се налива :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът е доста прост.. Да платиш скъпо нещо в Бг не е гаранция ,че ще получиш съответното за парите си.

колко собственици познаваш които само знаят къде е ключа за палене и карат като аборигени съответно посещават сервиза само в крайна необходимост и се циганят до последно ама не може ли по -тънкана :hilezh: .

Изключвам те тебе видях ти обявата на колата очевидно си от малкия процент съвестни и фенове това няма как обаче да не се отрази на цената. Въпроса е че купувачът надали ще оцени по същесто истински правилната поддръжка на един такъв автомобил и ще се хвърли на първата лъскава талянка в минималния бюджет....

Вече 1 се боря със себе си хем ми трябват $ към момента хем като я пусна в обява в мобилето ще накацат некви аграри и ...абе слаб ми е ангелът :) От друга страна съм яхнал една баба и си дрифтя безметежно с нея и откривам кефа в простите неща :hilezh:

Колега Няма кола в БГ от тия в автокъщите дето не са въртяни.... Моята като я взех на 6 г беше на 201 х демек по над 30х на година. Нашенските Убавци повече от 160-80 х не слагат на километражите независимо от набора <_< Специално тия от етика или както се казва къщата некви неземни тоалетни предлагат винаги в цена.. Вземи си я тая фейсофица е65 да видиш що е мъка.... Хубава нов внос под 30 трудно...Баварията е с едни 2 хилки по-малко на година от разход на гориво а тва ти е каското и едно обслужване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално тия от етика или както се казва къщата некви неземни тоалетни предлагат винаги в цена.. Вземи си я тая фейсофица е65 да видиш що е мъка.... Хубава нов внос под 30 трудно...Баварията е с едни 2 хилки по-малко на година от разход на гориво а тва ти е каското и едно обслужване

Преди 4 месеца взехме един X5 от тези момчета в Пазарджик.

За момента няма проблеми ,КМ си бяха въртяни ,но това е нормално за БГ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да кажа че и А6 4F си има екземпляри с адаптивно въздушно окачване. Последното е извънземно готина екстра, която коренно променя усещането от автомобила.

А до колегата, започнал темата: защо не включиш в избора и фейслифта на 4F - обновен двигател 240 магарета, нов дизайн, ако е и S-line :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги , имам нужда от малко помош, Възнамерявам да закупя Ауди А8 3.0 ТДИ 233 к.с 2006 или 2007 година,

понеже имам приятел с Ауди а6 3.0 тди 233 к.с. 2006 и ми е сподел че подръжката е нормална, Някои може ли да ми сподели Ауди А8 със същия двигател много ли е по скъпа подръжката и освен въздушното окачване и габаритите има ли други разлики между 2та автомобила , поразрових се по форумите и открих че А8 цата е само 60-70 кг по тежка и разхода и вървежа е почти еднакав с ауди а6, всичко друго еднакво ли е - турбина, скоростна кутия , окачване, дюзи, ел. модули

Въздушното окачване на ауди здраво ли е ? В момента гледам и бмв 730 д 2006-2007г,и 2те са почти еднакво като цена, но подръжката на бмв съм чувал че е по евтина защото бмв 7цата може да се намери и без въздушно окачване, но аудито малко повече ми харесва. Какво ще ме посъветвате ?

Колега, щом така си задал въпроса и с оглед съпоставените от теб модели / като възможности и ценови сегмент /, явно си от хората, които могат да си позволят успешно поддържане на А6 и на А8...Затова / според мен/, две мнения няма- ВЗИМАЙ А8! След диагностициране разбира се!

Така наистина си в кралския клас....Това е кола за баш-шефове или ако искаш баш-колата за шефове...

Което и от изделията да избереш / А6 С6, А8 или БМВ Е65 /, няма да сбъркаш..Това са топ-марки и топ лимузини..Две от визираните / БМВ Е65 и АУДИ А8/ са култови, емблематични модели, идентифициращи се с лукс, страхотен комфорт, стил, достатъчна динамика и ...тежест....Все пак аз съм на мнение взимай А8! Ако няма съществени проблеми по нея.

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...