toshkov81 Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 значи съм се изказам неподготвен, но поне за цоълите съм сигурен, понеже от четерите фара които имах бях монтирал точно 2 различни и като тръгнах да качвам ксенон, останах много очуден, единия фар Н1 другия Н7 та го свалях сменях лупите вътре само и само да станат с еднакъв цокъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogazar Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 някой има ли желание да сложи две лупи на два фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 18 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Тия дни карах едно А6 4B със сменени фарове на Депо, искам да кажа, че светят много по-добре от оригиналните Хела - хубаво отрязване, лъскави и отразяващи... Ето добър вариант за тия, които не им се занимава да разглобяват и преправят оригиналните боклуци! Само ме подразни старата шарка на снопа с чупката нагоре, без второто хоризонтално скосение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Аз досега не смеех да се обаждам в толкова сериозна тема, но от няколко години карам с Депо на А4 Б5 и съм много доволен. Цената не е висока, качеството също: има конденз при мигача, стъклото се скапва за около 2-3 години, но светлината е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_sl Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Поздравления за прекрасния резултат, колега! Много ми харесва и следя темата с интерес! Имам един въпрос: Стават ли 2.5'' лупите на междинния фар (2000-2001г.) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 (Редактирано) Да, пасват идеално! ПС сега видях, че си писал в профила си за автомобил - А3, всъщност в темата са тестове на фарове и лупи за А6 4В, но съм почти сигурен, че историята е същата за всички модели около тази година с фарове с лупи проблема е един и същ, насаждането на биксенон е почти по същия начин. Редактирано 8 Януари 2014 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_sl Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!В момента имам А3, но планувам да скоча в близко бъдеще на А6 98-ма година с фарове от 2000-2001 година (междинките) и сериозно обмислям твоята идея за фаровете, понеже ефекта е невероятен! В същност ще ми трябва човек който знае как да направи тази трансформация, отворен съм за предложения! Редактирано 13 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Ами готов съм на всякаква помощ, за това съм си играл да тествам, снимам и обяснявам, иначе щях просто да се похваля в някоя тема и да не се впускам в подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_sl Публикувано 18 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2014 Евала! Ще те имам в предвид, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fghfg Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Днес монтирах стъкла с премахнато оребрение на фар (фаровете не са регулирани) с моримото мини 2.5 за ауди б4. Застанах пред стената и снопа е като на снимката по-долу, лично мен ме притеснява понеже на всички други снопа е прав. Погледнах, че преходника за H4 е в крайна дясна позиция, възможно ли е лупата да е завъртяна при монтажа и да се получава такъв сноп или лупите (крушките) са дефектни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Какво имаш предвид под... "снопа не е прав" ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fghfg Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Спрямо земята не е на 90 градуса, а е завъртяно под някакъв ъгъл. Т.е. не са така: Изглеждат нещо като на снимката от предишния ми пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 (Редактирано) Спрямо земята не е на 90 градуса, а е завъртяно под някакъв ъгъл......................Формата на светлинния сноп се определя от профила на ламаринката пред крушката и той трябва да бъде с ясно хоризонтално отсичане.Така,като гледам,или лупите са за американския стандарт,или са завъртяни в гнездото и затова се получава този ефект.Ето как трябва да застанат лупите/поглед отзад/: Редактирано 21 Януари 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 (Редактирано) Я кажете какво да правя с моите фарове на 4-ката,фейслифт са марка TYC и светят като свещички.Отвън не са потъмнели или матирани просто самата лупа свети доста слабо,какво може да се направи ? скапан баластскапана крушкаскапан реглажмръсна лупамного вероятно поради произхода им - попрецакано покритие Редактирано 22 Януари 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Към автора на темата:В началото четох,че си взел два комплекта прожектори и евентуално след завършване на проекта ще разпродаваш излишния.Та има ли нещо за продаване,че и моите мъждукат на пътя и май предпочитам да сложа китайски лупи отколкото да ги рециклирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Привет, за съжаление ги продадох веднага след това... Аз също препоръчвам вариант с цялостна подмяна, съображенията ги писах няколко пъти в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Altname Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Колеги виждам че разбирате от лупи не сте като мен Та искам да попитам има ли нещо от сорта на пластмасови лупи става въпрос за фарове сонар за ауди а3 8л лупите мисля че са от най-малките h1 ето и снимка може някой да ги е виждал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Честно казано, не разбрах въпроса - какво значи дали има пластмасови? Самата лупа е от стъкло и по-добре, а рефлекторите са метални, или пластмасови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Колега, закупупиш лупи 2,8" и мисля да ги монтирам на D2 фейслифт. Може ли жокер за направата на планката за закрепването. Там лупата също е Hella като на С5-цата. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Аз си купих 2.5' и пред мен изникна проблема с планките.Не бях подготвен и единия го скалъпих с подръчни планки,защото положението беше ни напред ни назад.Доста порових из нета за шаблони,открих ето тези ама не са като моите и са по-големи.Аз съм с Audi A4 B6 DEPO фарове.В момента имам една bixenon лупа и една OEM,но без фар.Опитвам да ги напасна,ама знам че и 1-2 мм ще са от значение.Иначе тази лупа,където я монтирах във фара я направих с три отделни планчици и на място я регулирах да си влезе в декоративната капачка отпред.А между другото като се опитвах да извадя лупата счупих зъбното колело за рег. на фара,дали се продава като резервна част и как се сваля?Стигна се до счупване защото развих трите гайки на лупата,а четвъртата дупка беше точно под остта на зъбното колело за регулиране и помислих че тя минава през нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 За планки - всичко е свободно творчество, за приспособяване на чужди лупи си купувате от железария продълговати планки с дупки и ги нагаждате, поне аз така направих с моите, за направа на профил като от линка горе, си трябва нарязване на метал по шаблон, което усложнява много нещата, но изглежда сигурно. Понеже повдигнахте темата ще постна малко снимки от възстановени фарове от 4F и как стоят нещата там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Така...Понеже проблема с ослепелите фарове е масов и засяга и по-новите стари кошове (както неколкократно споменах - HELLA на +5 години е чао), реших да снимам и постна част от процеса по възстановяването на едни уж доста запазени и лъскави, поне на външен вид, фарове от 4F (2006 мисля), но с оплакване за лошо светене: Този тип 2-секционни фарове от прожекторен тип са със соленоид и перде на лупата за къси-дълги, имат съвременна шарка на снопа светлина и доста подобрено отрязване на границата (фокус), съответно нямат нужда от подмяна на цялата лупа, както при фаровете от началото на темата. При тях рециклирине на фабричния хардуер е достатъчно. Почва се с разглабянето... Прави впечатление, че самото стъкло на лупата още има матов слой от натрупана мръсотия... ...който се почиства лесно, след достигане. Опитах се да хвана под някакъв ъгъл светлината от почистена (вляво) и непочистена (вдясно) лупа - вижда се лека разлика в бистротата: Малко по-брутална мръсотия е обладала задната част на челната пластмаса на иначе така бистрия фар. Почиства се с неагресивен и неалкохолен препарат и вижте какво излиза от нищото: Неколкократно забърсване и подсушаване и все още има черно: Тази мътилка реално не прави много впечатление, но придава своята част за бистротата на фаровете и разсейването на светлината. Една от трудните части е разпробиването на нитовете, крепящи лупа, режекторни планки, перде със соленоид и въобще разпадането на конструкцията на прожектора на съставни части. В това число е проблем и свалянето и слагането на декоративния ринг пред лупата на този модел. Тук имаме свалена лупа и се вижда режекторната част зад нея, както и видимост към отражателния слой на рефлектора, който е доста запазен, от това, което съм виждал. Запомнете тази снимка и сравнете със същата малко по-надолу. Разпробиват се нитовете и се свалят режекторите и соленоида пред рефлектора: Ето го соленоида за къси-дълги отделен: Ето и състоянието на рефлектора отзад: Този наистина беше най-запазеният рефлектор, който съм виждал, все още е сравнително лъскав...Все пак ще видите по-надолу и разликата с рециклиран, а тук на тази снимка се вижда характерното изпичане от високата температура на крушката: ...а ето го и рециклиран: Тук съм ги съпоставил на снимки един до друг, за да се види по-добре разликата - единия е като станилол на цигари, другия е огледало: Следва сглабяне обратно и тук връщам погледите нагоре, където споменах да се види същата снимка надолу, за сравнение, с поставен режектор на лупата и лъскавото покритие отзад: Както виждате, вместо нитове поставям болтове в сглобката и поради това задължително се поставят федер шайби, за да не се разглоби конструкцията във фара: Рециклирана изцяло лупа и готова за монтаж към носещия корпус: Вече сме на изходна позиция - фаровете са готови за монтиране и да радват с подобрена визия: =========================================================================================================================== Бонус-трак 1: Така изглежда разликата на лупите, като външен вид, между китайски фарове (ляво) и оригиналната Hella (дясно) на А6 4F: ===========================================================================================================================Бонус-трак 2:За пореден път да припомня да не миете фаровете с вода, като аквариум с гупи, защото става така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 (Редактирано) 2007ма междинката е 4F-а... Редактирано 7 Декември 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamy7456 Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 (Редактирано) Така...Понеже проблема с ослепелите фарове е масов и засяга и по-новите стари кошове (както неколкократно споменах - HELLA на +5 години е чао), реших да снимам и постна част от процеса по възстановяването на едни уж доста запазени и лъскави, поне на външен вид, фарове от 4F (2006 мисля), но с оплакване за лошо светене:..... Здравейте!Нов съм във форума, за това моля да ме извините ако питам глупости, но това, което е постнал ogip na 07.12. ме заинтригува. Има точно такъв проблем с фаровете си.Интересувам се кой може да ми извърши тази услуга по възстановяването и колко време отнема процеса.Друго което ме интересува какви крушки да търся за смяна. Имам изгоряла, а ми обявиха една цена в сервиза на Ауди... Редактирано 16 Декември 2014 от grizzly Излишно цитиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Ogip ако имаш възможност да публикуваш снимки на късите светлини на дълъг тъмен равен участък или качиш видео клипче ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts