Jump to content

Моля за съвет


ivovd

Recommended Posts

Здравейте колеги! Преди малко ми се случи нещо странно за мен, до сега стрелката за горивото ми показваше горе-долу вярно но сега при почти наполовина пълен резервоар ми светна лампата за горивото и аз побързах да снимам таблото за да видите по ясно за какво става на въпрос. Също така забелязах, че като резервоара е пълен до горе стрелкта идлиза доста извън скалата и стои така поне до минаването на 100-150 km. и чак тогава се премества в края на скалата дето трябва да показва че е пълен. Моля ако някой е имал такъв проблем или знае как да се отстрани да сподели :help:

post-73102-0-33133000-1358964084_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен стрелката не показва вярно - все едно е изместена на дясно(точно на същото място ми светва резервата). Запомняш си отклонението и си караш :). Мисля, че има доста теми по въпроса, аз лично не му се връзвам много на тоя проблем и те така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих само две теми но там проблема не е точно такъв. :gruebel: Лично мен ме дразни това отклонение и предпочитам ако е възможно да го отстраня, не знам дали бих могъл да свикна да ми показва половин резервоар а да съм на резерва. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с Vag Com

Сега се сещам и друго:

Резервоара го напълних до горе и съм минал 360km. до момента и да светне резервата????????? :gruebel::gruebel::gruebel:

В такъв случай ако е вярно че в резервоара има само резерва тогава на какъм разход отивам??????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам елка. Есента заякох като напълних резервоара до изключването на пистолета, минах 100 км. и пак на същата колонка и така ми даде разход 12-13 л. Затова този разход според мен е голям особено на този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптация на горивомера с вагком. Ако не се получи значи сондата в резервоара дава дефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем със стрелките на горивото и температурата (когато колата е заредена до горе стрелката винаги минава последната чертичка и изминавам около 150-200 км преди да слезе отново до чертите за отчитане, докато при палене на колата стралката за температурата на двигателя е на 80 градуса :blink: ). Иначе и на мен точно на същото място ми светва резервата :)

До колкото четох по темите с подобен проблем е възможно самото табло да дава проблеми или стрелките да не са нулирани (което се проверявало както вече казаха с VAG-COM, но уви незнам с коя негова функция точно ..)

Аз съм с А3 1.9 TDI 131 hp, но съм засичал и преди - дава среден разход около 6, това с 14 ми се вижда :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би се изразих не правилно. Исках да кажа - адаптация на таблото с уредите или по точно на горивомера с вагком. Незнам, нямам кабел за вагком и програма на лаптопа за връзка с колата но обмислям варианта да си купя вече. За сега ползвам услугите на един приятел и имах същия проблем. След адаптация вече всичко е нормално. Преди и на мен ми правеше такива номера - някой път показва, някой път дава не точни показания. Резервата ми не светеше и често се налагаше да ходя с тубата до близката бензиностанция. Добре че помпата устиска фронта. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След адаптация вече всичко е нормално.

Да правилно, теста на стрелките наистина е полезен. Помагал ми е и на мене. Има доста писано по тази тема. Нека колегата да разгледа из форума.

Кабелите в България са около 40лв. Аз взех моя за 12лв от eBay. Върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги :) най сетне намерих време да отида да направя тест на стрелките. При теста на стрелките се оказа, че стрелката за горивото е избягала доста в страни и ръчно я наместихме в средата и мисля че сега би трябвало да показва правилно понеже напълних резервоара до горе и стрелката отиде в края а не извън показанията, сега остава да видя като светне лампата дали ще показва в червената индикация.

Искам да попитам за стрелката на оборотомера?

При теста - стрелките отиват до края и застават в средата /по този начин направихме теста и наместихме другата стрелка/ но тази стрелка застана на 3000 оборота а не в средата. Според компа оборотите показваха правилно и напълно еднакво с таблото и отчитането на програмата, подадохме газ до 2000 оборота и отново отчетената стойност беше еднаква. Въпроса ми е това така ли трябва да бъде или стрелката трябва да застане точно в средата като останалите стрелки? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видя дали правилно съм разбрал!

Когато останалите срелки са в средата, стрелката на оборотомера трябва да е на 3000 а не на 4000 /което е средата/ и в такъв случай всичко е ОК :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти е писал колегата по-горе - километраж на 100 км/ч, оборотомер на 3000 об/мин, гориво на половин резервоар, температура на 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем при мен решението беше много просто махнах + на акумулатора за 30 минути и после всичко беше ОК. Успех дано го оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...