Jump to content

ПРОБЛЕМ! Педала на газта изключва..?


pavel05

Recommended Posts

Ауди А4 В5, 1.9 TDI, AFN.

При запалване колата си пали нормално, форсира се нормално, но след малко педала на газта изчезва, вдига оборотите до 1100 и мига лампата за подгряване. Някой има ли идея какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ще се открие много по-бързо с диагностика - намери колега или сервиз с Ваг-ком (VCDS).

Мигащата лампа за подгряването е сигнал за проблем, еквивалент на Чек-лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потенциометъра на педала на газта,обикновено куплунга е проблема,рядко е самия потенциометър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иде реч за проблеми с педала на газта. При мен лично на моя Пасат Б5 - 1997г. 1.9ТДИ 110к.с. Когато шофирам и вали дъжд автомобила влиза в сервизен режим. Лампата на таблото светва, подържа до 1100об./мин. и нямам подаване на газ. Качен за диагностика с VAG-COM изписва следната грешка:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

Майстори всякакви всеки със своите идеи и съвети. Един иска да сменя педала друг ECU-то, трети друго и тн. А проблема е никакъв а решението му просто. Във мн. чуждестранни сайтове е описано точно това решение което подейства и при мен. А именно:

С годинките и явно податливо на влага при дъжд проникваща в кутията на ECU-то която се намира под предния капак и овлажнява конектора от педала до ECU-то. Самата букса е в ъгъла до едниния винт на капака и от там се овлажнява. При мен лично беше клеясала и това създава проблема и не прави добър контакт особено при влажно време. Просто се почиства с контактен Спрей и всично е вече наред. Показвам каде точно се намира на снимката.

post-11629-0-94669100-1359878656_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А виновниците за влагата са само двама! Единия виновник са гумените тапи под серво-апарата на спирачките и под акумулатора, другия виновник е дунапренената гарнитура между ламарината и пластмасовата кутия. Първия виновник прецаква втория -> Като се запушат с листа и кал тесните отвори на тапите приу акумулатора става аквариум, и после от където първо успее да прелее и да се промъкне водата...

Понякога се появява и трети - прекарващия кабели за аларми, ГИ, музика и какво ли още не - в 50% от случаите в купето влиза вода заради намесата на такива хора. После почват проблемите с тоците като този...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много правилно откакто почна влажното време и започнаха да идват аудита стози проблем.

при всичките е тази букса яко клеясала. На едното явно някой е свалял цялата кутия на Екуто и затиснал кабели с дунапрена и . нали се сещате какво става.

Друто пък му слагали аларма и вместо да прекарат кабелите през кутията те повдигнали маншона на жилото за капака и пъхнали кабела оттам. отварям и виждам Зееща дупка колкото палеца ми. а човека вика " ми то има Попови лъжички при педалите" и после сигурно и централното ще почне да здава багажа , защото модула е под педалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...