Jump to content

Сапунено филмче с гуми на ауди 80


Recommended Posts

Пак към вас се обръщам да решим една дилема с гумите.

Значи филма почва с намерението ми да сменям гуми на моето ауди80 91 година.

Старите ги сменям понеже вече са поизносени и едната от гумите е крива и тресеше при скорост около 110-120.

Винаги съм купувал нови гуми но тоя път реших да икономисам някой лев. :)/>

Харесах си едни хубави гуми, произведени лятото на 2012 с много хубав грайфер дори по края седят мустачета.Много ги харесах като ги покарах нито шумят, добре возят, вдигнах 200 по магистралата нито тресат нищо.Но колата дърпа на ляво....

Ходих на реглаж на предницата и от там ми казаха че няма нищо за регулиране, а и колата със старите гуми си вървеше ма право...

Ходих в гумаджиницата от която вземах гумите, човека ми вика не може да е от гумите.. перфектни са.Аз съм съгласен и с тия тоя който ми продаде гумите и с тия дето регулират предницата, но крайния резултат не ми харесва.

Човека който ми продаде гумите ми предлага да ми върне парите или да си избера други гуми или стари или направо нови.

Пък мен тия ми харесват и като цена и като грайфер и като возия и всичко, само дето колата дърпа на ляво :wall:/>

Според тоя дето ми гледа предницата трябва да въртя гумите за да се подредят така както са вървели на предната кола, колкото и малко да са вървели на нея.Теорията му е че в момента от двете предни гуми едната е вървяла на предишната кола от пред а другата е била задна.

Понеже гумите са с посока нямам кой знае какви варианти за въртене и само преместих от дясната страна предната от зад и задната от пред и като че ли малко по слабо дърпа но не се оправиха нещата. :huh:/>

Голяма писанка стана, дано ме разберете :)/>

Джантите са ми оригиналните железни.

Някой борил ли се е с подобна ситуация да може да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е от гумите, ако има разлика в износването се получава "дърпане" в някоя посока. Така и така си разменил гумите от едната страна - размени и от другата. Може да спре да "дърпа". Винаги може да отидеш и в друг сервиз за проверка на сходимостта на предницата - може майсторите да не са били в настроение ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм по склонен на варианта да въртя гумите.Винаги при тия майстори ходя да регулирам сходимоста а и със старите гуми нямах ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да завъртите лява с дясна гума.Но щом са с посока, ще трябва да ги въртите на джантите.

Другият вариант е да сте сложили двете гуми, които са били предни отдясно и затова да дърпа.В такъв случай разменете задна дясна с предна лява гума.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти друг гумаджия. Значи това нещо ми се е случвало дори и с чисто нови гуми. Слагам ги и се почва едно дърпане( не силно но осезаемо) та щом са 4 врътни предна лява със задна лява барабар с джантите и пак пробвай.

Редактирано от Geeppii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв случай, от комплект четири нови ханкууци едната се оказа(къде гледам и аз) с различен ДОТ и малко по-голяма като размер(3-4 мм.), при което колата "носеше" в страни.Ако ти се занимава си измери балоните при еднакво напомпени и свалени гуми и виж дали нямат драстична разлика, ако имат опитай да събереш две двойки с възможно най-близките размери, като тази с най-минималната разлика сложи отпред.Възможно е да се наложи сваляне и местене от джантите, но няма как.

А за измерването сериозните гумаджийници имат специален шублер за целта.Някои стендове за реглаж имат възможност за мерене на диаметри, още по-прецизно е измерването.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да завъртите лява с дясна гума.Но щом са с посока, ще трябва да ги въртите на джантите.

Няма значение ,че са с посока да ги размени с джантите за проба,нищо няма да им стане.Това е най-лесния начин да се разбере дали е от гумите.Ако почне да дърпа на другия край ясно,че е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмчето свърши вчера.Значи гумите са марка NEXEN всесезонни имаше 4 ри картинки на тях с различни условия.

Та въртях ме ги като бесни, от пред от зад предна дясна на задна лява предна от зад задна от пред... абе лудница :) Чорбаджията на гумаджиницата и той прие при сърце нещата и цял преди обет тестове и проби.

В крайна смета нямаше никакво значение коя от гумите къде е, колата си дърпа в една посока и това е :).Най на края сложих други гуми и духовете се успокоиха :)

Ето такива бяха проблемните гуми

NEXEN_N2000.jpg

photo hosting sites

Другия недостатък който забелязах в тия гуми беше че грайферите много се пълнеха с камъчета..

195-50-r15-nexen-n2000-tyres-tires--[2]-1155-p.jpg

Редактирано от vankostrong
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съжалявай, аз декември като смъкнах летните, същата марка, установих че са свършили, за няма и 15 хил километра. А от тогава на зимните Мишлен за 2 месеца и 10 хил км съм смъкнал само 1 мм. Нексена си е дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Играл съм го веднъж този филм. Оказа се, че гумите са по двойки и... с различен скоростен индекс. Баланс, всичко перфектно, но като са монтирани, колата сама се престрояваше в "бързата" лента. Като ги завъртяхме така, че да са с еднакъв индекс на всяка ос, изчезна кривенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...