ZlObChO Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 здравеите, колата ми е ауди а4 тди 1з та от известно време колата няма мошност и то на високите обороти та всичко което сам прочел във вашия форум ме доведе до мисълта,е че може би е заминал вапросният клапан днес го свалих и почистих но когато го вържа директно към акомулатора за да го пробвам не се осеща/чува някакво движение в него просто едно едвам доловимо пропукване при кето пробвах всички иходи на налягане и вакуум ефекта беше един и същ независимо дали сам му подал напрежение или не , какво точно трянбва да прави този клапан благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Трябва да "цъка",при всички положения трябва да се чува когато включва и изключва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlObChO Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 ам евам доловимо цъкане като да допреш жичка под напрежение към консумато тоест затвориш верига.както и да е разглобих си и турбината не цялата само от страната на клапана за испускане на налягане,движи се добре но все пак го почистих , смазах лоста , надух актуаторът които държи налягане според мен са си наред. единственно тоя клапън ме самнява сега поръчах манометър смятам да го поставя на мястото на ЕГР клапана да видя кво налягане прави турбалан, даваи те савети ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlObChO Публикувано 23 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 ключ. нов клапан и мръсна газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts